Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun kohta jo sen koronan, kellä ois antaa se? Sairastaisin pois karanteenissa, sen sijaan että kyttäisin sitä koko loppuvuoden

Vierailija
19.03.2020 |

Tiedostan, mitkä riskit siihen liittyy. Mutta mun kohdalla olisi 93-94 % mahdollisuus että selviäisin vähällä.

Flunssat eivät mene keuhkoihin, influenssat lieviä, en tupakoi kuten monet kiinalaiset ja italialaiset tehohoidon potilaat.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei jaksa enää jännittää milloin osuu kohdalle...

Vierailija
2/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Sitten voisin nauttia matkustelusta ilman turhia koronahuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan liikkua ja tehdä asioita muiden hyväksi. Joten haluan immuniteetin ja pian.

Vierailija
4/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte sen kyllä varmasti aikanaan, mutta ei voida antaa kaikille yht'aikaa, jotta hoitojärjestelmä ei petä.

Vierailija
5/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mä hajoon, jos joudun olemaa himassa puoli vuotta. Kuin vankilassa olisi, kun ei olemitään elämää.

Vierailija
6/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä Suomessa ole edes kunnolla koskaan testattu, joten jos olet sairastanut tänä talvena minkä tahansa flunssan, voi hyvin olla, että sinulla on se jo ollut. Todennäköisesti tulee vielä toistekin, mutta lievempänä tai oireettomana. Suomen viranomaisten ja lääkäreiden ammattitaito on suurin piirtein yhtä uskottavalla tasolla kuin asioiden kunnollinen hoito mafia-Italiassa, joten mitään viranomaispropagandaa en enää tässä asiassa uskoisi.

7/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutukaa vapaaehtoisiksi kuskaamaan niitä kauppakasseja ja lääkkeitä jne. Ottakaa parin hoitajan lapset hoitoon. Ei ole noin vaikeaa hei.

Vierailija
8/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun olisi semmoisia "koronan läpiajo"-huoneistoja, soluasuntoja, joissa olisi koronatartunnan saaneet eristyksissä.

Vaikka pari kerrostaloa? Ne sairastavat olisivat päivittäin yhteydessä yhteiseen lääkäriin/sairaanhoitajaan vaikka puhelimitse.

Mä menisin sinne.

Vierailija
9/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa joulukuussa aivan karmea flunssa. Ei koskaan ole niin kamalaa oloa ollut ja se kesti 2,5 viikkoa. Olen satavarma että kyseessä oli Korona, en tosin silloin sitä tiennyt. Nyt ollaan molemmat terveitä, tai ainakaan ei oireita ole, vaikka molemmat olemme työn puolesta olleet tekemisissä koronaan sairastuneiden kanssa (heiltä näytteet positiiviset). Karanteenissa kotona kökitään odottamassa että määräaika ensi viikolla umpeutuu ja päästään ulos lenkille.

Vierailija
10/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kun ei voi ikinä ulkona käytyään tietää onko sen saanut ja nyt levittää oireettomana eteenpäin, tosi epävarma olo koko ajan. Tulisi kunnolla niin tietäisipähän ainakin.

Tosin olen nyt jossain pikkuflunssassa, mistä sen tietää vaikka olisi sitä kauheaa koronaa.

Vierailija
11/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehen kanssa joulukuussa aivan karmea flunssa. Ei koskaan ole niin kamalaa oloa ollut ja se kesti 2,5 viikkoa. Olen satavarma että kyseessä oli Korona, en tosin silloin sitä tiennyt. Nyt ollaan molemmat terveitä, tai ainakaan ei oireita ole, vaikka molemmat olemme työn puolesta olleet tekemisissä koronaan sairastuneiden kanssa (heiltä näytteet positiiviset). Karanteenissa kotona kökitään odottamassa että määräaika ensi viikolla umpeutuu ja päästään ulos lenkille.

Mä olen kans varma ,että tämä on ollut minulla jo. Mulla oli jo alkuvuodesta yhden illan kuume yli 39 astetta ja oksensin ..sen jälkeen oli ainakin pari viikkoa ettei henki kulkenut ja keuhkot vinkui ,mutta nuha flunssaa ei ollut missään vaiheessa.

Vierailija
12/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo koronan!

Kävi miten kävi.

Vierailija
13/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-asemien luokse vaan pyörimään sitte jos sen niin paljon haluatte.

Vierailija
14/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luotu tekemään työtä, auttamaan, palvelemaan, olemaan toisten kanssa. Tuli pöpöä sitten vastaan, ei siihen pöpöön yhteiskunta kaatuisi.

Sisällä nyhjöttäminen on hulluinta.

Vierailija
15/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mielellään sairastan nyt heti pari viikkoa ja sitten voin liikkua ja olla miten haluan.

Vierailija
16/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mielellään sairastan nyt heti pari viikkoa ja sitten voin liikkua ja olla miten haluan.

Et voi jos toisin määrätään. Tietääkseni sairaudesta parantuneilla ei ole mitään erityisoikeuksia, vai? Samalla tavalla nyhjöttävät kotona.

Vierailija
17/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koronaan sairastuneilla voisi olla jotain omia tiloja tai jotain missä olisivat? Siis ettei ihmisillä olisi niin yksinäistä..

Vierailija
18/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole eläissäni flunssa mennyt keuhkoihin, koskaan ei ole yskää. Nyt olen aika varma, että olen saanut koronan.

Et halua tätä. Olo on todella outo ja keuhkot kummalliset. Jos käy vaikeammaksi, on pakko olla yhteydessä lääkäriin vaikka lievät käsketään potea kotona.

Mieheni oli kuukausi sitten kovassa flunssassa josta tuli keuhkoputkentulehdus - ei ollut korona (palasi matkalta sairaana ja lähetin matkavakuutuksen piikkiin lääkäriin) . Eli ette voi tietää ovatko flunssanne olleet sitä.

Älkää missään nimessä alkako mitään koronashoppailemaan.

Vierailija
19/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todistettu, että tulee immuuni koronalle eli voi tulla uudelleen kuten Kiinassa ainakin yhdellä naisella on tullut

Vierailija
20/37 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette halua sitä. Typerää edes ajatella tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi