Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on allergia ja ihmiset katsoo murhaavasti kun niiskutan

Vierailija
19.03.2020 |

.niiskutan nenäliinaan jatkuvasti kaupassa. Mutta en voi sille mitään että nenäni vuotaa jatkuvasti, luulevat varmaan sitten että olen flunssainen ...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös ikuinen nuha vaikka ei allergiaakaan, hieman jännittää lähteä ulos kun nenä alkaa vuotamaan pelkästä lämpötilan vaihtelusta :(

Atrovent Nasal auttaa tähän, pyydä resepti lääkäriltä.

t. toinen herkkänenä

Olen joitain nenäsuihkeita koittanut ja sain niistä aina kovan jomotuksen poskionteloihin, kuivatti siis liikaa.

Vierailija
22/31 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasomotorinen nuha eli lämpötilan vaihtelut jne aikaansaa jatkuvaa nenän valumista. Yritän kaupassa pyyhkiä nenää salaa jossain nurkassa tai kyykyssä korini päälle kumartuen, miten vaan saan sen piilotettua että niistän koska on sellainen olo että ihmisille tulis siitä näinä aikoina tosi epämukava olo.

Viittä eri nenäsuihketta ja muuta lääkitystä on kokeiltu mutta mikään ei tepsi.

En tykkää tehdä toisten oloa epämukavaksi ja siksi tota niistämistä tulee näinä aikoina varottua ihan liikaakin, ihmisten ilmoilla. Pysyn nyt kotona ja käyn kaupassa max kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös ikuinen nuha vaikka ei allergiaakaan, hieman jännittää lähteä ulos kun nenä alkaa vuotamaan pelkästä lämpötilan vaihtelusta :(

t. toinen herkkänenä

Olen joitain nenäsuihkeita koittanut ja sain niistä aina kovan jomotuksen poskionteloihin, kuivatti siis liikaa.

Tämä on erilainen, ei ole kortisonipohjainen ja tämä lääke on erityisesti ei-allergisen kroonisen nuhan hoitoon. Jos esim tuntuu että on ”aina tippa nenän päässä”. Olen käyttänyt tätä jo vuosia. Mutta jos asenne on jo valmiiksi lääkettä vastaan niin samapa tuo sitten.

Vierailija
24/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaan teippi, jossa lukee ALLERGIA

Vierailija
25/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antihistamiini on keksitty

Kaikille ei sovi, eikä ainakaan omin päin saa niitä ottaa jos joutuu käyttämään jotain muita lääkkeitä säännöllisesti, yhteisvaikutus nääs.

eri

Vierailija
26/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa näin kevätaikaan jatkuva niiskutus allergialääkkeestä huolimatta. Se on cocktail siitepöly+katupöly+lämpötilamuutos ulkoa kirpeästä ilmasta sisälle tullessa, mikä aina laukaisee nenän vuotamaan kunnolla.

Ihmisten murhaavia katseita en ole havainnoinut, vaikka jatkuvasti nenäliinaan turauttelenkin. Ap:lle neuvo, jos sellaisia huomaat, älä piittaa. Luultavasti vähintään puolet siitä on omaa mielikuvitustasi, ellei kaikki. Et ole sairas, joten älä kanna syyllisyyttä niistämisestä. Ota kaikki irti siitä, että muut pysyvät loitolla sinusta, niin epätodennäköisempää sinun kohdallasi saada tartunta :)

Vierailija
27/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAma juttu. Otin Heinixin mutta silti kun menen ulos, nenä alkaa vuotaa ja kurkun kutinan takia myös yskähtelen. Tekee mieli laittaa kaulaan lappu "HEINÄNUHA" ettei kaupassa tuijoteta kuin ruttotautista.

Vierailija
28/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi katupölystä niskuttava ja bonuksena kirkas auringonpaiste saa aivastelemaan. Ihmiset suhtautuu tällä hetkellä suunnilleen yhtä lämpimästi, kuin jos olisin löysä koiranpaskatorttu kengänpohjassa, mutta ei voi mitään :D

Tsemppiä kanssakärsijöille, kyllä tämä kahdeksassa (?) kuukaudessa ehkä hellittää..

Vierailija
29/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. toinen herkkänenä

Tämä on erilainen, ei ole kortisonipohjainen ja tämä lääke on erityisesti ei-allergisen kroonisen nuhan hoitoon. Jos esim tuntuu että on ”aina tippa nenän päässä”. Olen käyttänyt tätä jo vuosia. Mutta jos asenne on jo valmiiksi lääkettä vastaan niin samapa tuo sitten.

Ei tämä ole asennekysymys, kerroin vain kokemukseni.

Vierailija
30/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antihistamiini on keksitty

Eihän nämä todellakaan vie kaikkia oireita, helpottavat vain. Minulla on tällä hetkellä päällä jo tupla-annos, ja silti aivastelen ja niiskutan.

Vierailija
31/31 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin eilen töissä kahvia väärään kurkkuun ja sain tietty hirveän yskänpuuskan.

Työkaverit häipyi aikas nopeasti kauemmaksi ja loppupäivän sain olla ihan itsekseni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän