Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö suihkussa stressin ja epillereiden lopetuksen seurauksena

19.03.2020 |

Moikka! Olen kärsinyt hiustenlhdöstä nyt reilu puolen vuoden verran mielestäni suhteellisen paljon. Omistan pitkän tukan, jonka takia tietysti esimerkiksi suihkussa lähtevä määrä saattaa näyttää omaan silmään todella suurelta. Tässä kuitenkin muutama kuva, siitä kuinka paljon minulla lähtee tukkaa pahimmillaan kun olen pesemättä 2-3 päivää. Näyttääkö teidän silmään suurelta määrältä? Hiuksia tuossa ehkä 200..

https://aijaa.com/bblFNs
https://aijaa.com/NAL2JU

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute.

Vierailija
2/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähtee kanssa tuollainen määrä helposti ja todellakin on hiukset ohentuneet, puoliintuneet suorastaan. En keksi syytä mistä voisi johtua.

Vierailija
4/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on iso määrä jos lähtee parin päivän jäkeen noin paljon. mulla lähtee ton verran ku pesen kerran viikossa, mutta määrä voi hämätä koska hiukseni on alaselkään asti.

Vierailija
5/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vitamiinin puute lisää sitä heti!

Vierailija
6/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden lopetuksen jälkeen voi tulla noin puolen vuoden hiustenlähtö, joka paranee itsekseen.

Vierailija
7/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereiden lopetuksen jälkeen voi tulla noin puolen vuoden hiustenlähtö, joka paranee itsekseen.

Minulla se jatkuu vielä näin 12 vuotta myöhemmin. Hiuksia enää n. kolmasosa jäljellä, ei kuulemma syytä testata mitään.

8/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan epillerit aiheuttaa jotain pysyvää hiustenlähtöä?

Vierailija
9/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, harja oli aina täysin tukossa hiuksista ja hiuksia lähti runsaasti. Pillereiden lopettamisen jälkeen kesti muistaakseni reilu vuosi, että hiustenlähtö loppui. Meni tosi pahaksi ja luulin että kaljuunnun ja ahdisti ihan hirveesti. Pikku hiljaa hiukset kuitenkin pamautui normaaleiksi! Yritin välttää märkänä harjaamista, käytin päänahkaa hoitavia shampoita ja huolehdin että syön monipuolisesti jne. Tsemppiä!

Vierailija
10/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini!

Vierailija
11/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti myös hiuksia todella paljon, kun lopetin e-pillerit. Onneksi oli alun perin melko paksut hiukset niin jäi edes jotain päähän, mutta valehtelematta 1/3 hiuksista lähti noin puolen vuoden aikana. Sen jälkeen hiustenlähtö normalisoitui, mutta hiukset ei todellakaan ole palautunut ennalleen, vaan jäivät aiempaan paljon ohuemmaksi. Varsinkin päälaelta oikein paistaa päänahka läpi edelleen, vaikka tästä on jo yli viisi vuotta. Että voikin hiustenlähtö aiheuttaa kovan kriisin, se oli niitä harvoja asioita, johon olin ulkonäössäni tyytyväinen. No nyt ei ole enää sitäkään. 

12/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtö todellakin on aiheuttanut lievästi sanottuna kriisin mulle... oon siis jatkuvasti ihan hysteerinen.

13/13 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa siis sama hiuskasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän