Entä jos tämä on vain jokin "harjoitus"?
Pyritään vain simuloimaan tositilannetta uskottavasti?
Kommentit (33)
Näitä harjoituksia pidetään tästä lähtien muutaman vuoden välein. Maailman johtajat ovat todenneet tämän tavan ainoaksi toimivaksi tavaksi hillitä maapallon ylikansoitusta. Ensi kerralla lähtee 10x määrä, sitten 50x.
Tässähän voisi aikansa kuluksi lukea vaikka yhden sarjakuvan. Pitäisiköhän tilata?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka eivät ottaneet ilmasto-Gretan määräämää pakollista täyssähköautoa haetaan kotoaan ja ammutaan. Nämä kuolemat lavastetaan veriysköksiksi. Gretan määräämä nuorisoarmeija, sama joka poltti heidän hengitysilmaansa kuluttaneita ruotsalaisvanhuksia elävältä hoitaa homman.
Minä haluan sähköauton kyllä ihan vapaaehtoisesti. Polttomoottorit kuuluvat museoon.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa vietiin entisiä potilaita toiselle paikkakunnalle yöllä armeijan autoilla paaaljon......
K re matorioon siis.
Salvinin twiitti. Karmaiseva näky. 🔚
Linkki? Aina laitetaan linkki lähteeseen!!
Tämä on eliitin eli Bilderberggiläisten harjoitus, pahempaa on tulossa :(
Tavoitteena siis kaataa keskiluokka ja vähentää väestöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oon ihan varma et sairasti koronaviruksen jo viime marraskuussa. Sama tautia, mutta jotenki se nyt muka "löydettiin" kiinasta ja lähti sieltä leviämään.
Hengissä olen, makuaisti meni. Ei oo palautunut
Minäkin olen ruennut miettimään, että sairastin sen varmasti jo joulun aikaan. Kaikki oireet täsmäsivät ja se yskä oli aivan kauhea, kesti melkeen kuukauden eikä koskaan aikaisemmin ole ollut sellaista yskää sairastelun yhteydessä!
Olen nyt miettinyt paljonkin, kun minulla oli helmikuun alussa todella kova tauti, mistä yskä jatkuu hieman vieläkin. Ei ole ikinä sellaista yskää ollut kuin silloin ja välillä sain vain astmapiipun kanssa hengityksen kulkemaan. Ei ollut niinkään räkää, kamala yskä vaan ja heikko olo, taju meinasi lähteä nopeasti makuullakin.
Eikös juuri ennen koronakohua ollut joku pakolaistilanne? Ilmeisesti oli aika vakavaa, kun jopa ylikorrekti presidenttimme otti kielteistä kantaa eikä kuulostanut niin epämääräisen monitulkintaiselta kuin yleensä. Mitä noille pakolaisille kävi?
Ihan samat mietteet siitä, että tauti on ollut oikeasti liikkeellä jo viime vuonna, joten nyt saadaan se näyttämään siltä kuin se leviäisi kulovalkean tavoin (testitulokset). Keuhkokuumettakin oli yhtäkkiä syksyllä monella tutulla.
Jos porukkaa nyt todella joutuu teholle, niin ne vakavat oireet johtuvat useimmilla jostain muusta. Ehkä tästä median luomasta suggestiosta.
Täysin vastuuttomia nämä salaliittoteorioiden levittäjät. Vihaksi pistää.
Vaikka mikä katastrofi kohtaisi ihmiskuntaa, kaikki on pelkkää salaliiton salaliiton salaliittoa.
Mitä järkeä siinä edes on, koska koronavirus ei ajattele kenet se valitsee???
Jäitä hattuun nyt.
Järki päähän nyt. Ottakaa kaikki vastuu tästä tilanteesta.
Mä olen miettiny myös, että tämä on harjoitus.
Suurten ihmismassojen ohjaamisen ja kontrolloinnin harjoitus.
Eliitti ei mitään haluaisi niin paljon, kuin poistaa hajanaisuuden, kirjavuuden ja keskittää kaikki yhden ja saman keskushallinnon alle. Jossain vaiheessa seurantalaitteisto tulee ajankohtaiseksi.
No sittenpä harjoitellaan. Hyvä juttuhan se on.