Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko, että lehdissä kirjoitettaisiin, että olet teholla?

Vierailija
19.03.2020 |

Ja kuinka vanha olet ja mitä sairauksia sinulla on? Itse en välttämättä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sama vaikka kirjoitettaisiin. Niin ei kuitenkaan Suomessa tehdä. Se, että sanotaan montako sairaanhoitopiirin alueella on tehohoidossa, ei mitenkään vaaranna näiden henkilöiden intimiteettiä. 

Vierailija
2/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa joo jos se saisi lopulta jonkun pahvin suhtautumaan asiaan vakavasti. Nyt tää ”ei tää mitää oo” asenne vaan jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät laittaisi juttuun passikuvaani, muuten ei haittaisi.

Vierailija
4/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Vain harva osaisi yhdistää sen minuun enkä tiedä haittaisiko sittenkään. 

Vierailija
5/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi.

Vierailija
6/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimeä tai kuvaa ei laiteta, niin ei paljoa haittaisi.

Vierailija
7/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunta missä asun, ikä ja olinko terve vai oliko minulla perussairauksia. Kun ei julkaista paikkakuntaa vaan isompi alue, eikä luetteloida niitä perussairauksia vaan vain mainitaan että niitä oli/ei ole, niin mua ei tunnisteta. Olisi mun mielestä ok. Tietty haluaisin myös päätyä osaksi tervehtyneiden tilastoa. Huonommassa tapauksessa olisi kyllä asiallista laskea mut tuohon kuolleiden tilastoon coronan alle.

Vierailija
8/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, eihän ne nimeä kerro.

9/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään haluaisi, että minut yksilöitäisiin, mutta perusasiat saisi anonyymisti kertoa eli iän suurin piirtein sekä sen että tehohoitoon joutuneella potilaalla on perussairaus.

Vierailija
10/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jopa haluaisin, jotta ihmiset ymmärtäisi miten vakava tilanne on eikä pimitetä asioita tavan kansalaisilta! Olen terve 24v, joten tuskinpa teholle päädyn, mutta JOS niin kävisi niin kyllähän se hemmetti vieköön pitäisi tuoda ihmisten tietoon että tämäkin on mahdollista.

Vierailija
11/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kerrotaan ilman tunnistetietoja joten se olisi omasta puolesta ok. Ei siellä kenenkään nimeä ja osoitetta sanota.

Vierailija
12/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, kun se on tietoturvariski. Näin asiantuntijat ovat todenneet.

Zinc

Vierailija
13/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä saa sanoa, että 38v nainen kuoli Jumppilan Takakylässä, kun kuusi kaatui hänen päälleen. Jostain syystä STM kieltää kertomasta, montako nimetöntä, iätöntä ja osoitteetonta henkilöä on tehohoidossa maailmanlaajuisen pandemian vuoksi.

Huomaako kukaan muu tässä mitään ristiriitaa?

Vierailija
14/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, kun se on tietoturvariski. Näin asiantuntijat ovat todenneet.

Zinc

Mikä ihmeen tietoturvariski ja ketkä asiantuntijat näin ovat todenneet? Oletko esimerkiksi paikkakuntasi ainoa x-ikäinen mies? 

Vierailija
15/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitopiirin tai isomman kaupungin tasolla ja sukupuoli, ikä ja terve/perussairas saisi kertoa.

Vierailija
16/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin maksaa velkani yhteiskunnalle mikä holtittomasta matkailustani on koitunut.

Vierailija
17/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kertoa. Voisivat tutut sitten laittaa whatsappi viestejä.

Vierailija
18/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt on ihan se ja sama. Kyllähän tutut siitä kuitenkin kuulevat, ja mitä se tuntemattomia liikuttaa?

Tuskin surun kyyneliä vuodattavat ainakaan THL, sosiaali- ja terveysministeriö, Pekonen, Marin & italianhiihtolomalaiset. Ensin mainituista on varmaan hauskaa saada palkkansa koronauhritilastoja rustatessaan. Toivottavasti edes mahdollisimman moni viimemmäksi mainituista joutuu kilometritehtaalle.

Vierailija
19/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on tästä koronasta niin saa olla kaikki tietoni paitsi nimeni ja kuvani.

Vierailija
20/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään, olisi parempi avoin tiedotus, kuin epätietoisuus.