Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä jumalanne nyt on?

Vierailija
19.03.2020 |

Eikö vatikaanin pitäisi pitää messuja non-stop? Samaten kaikki iäkkäät jumalanpalveluksiin joka päivä. Tuskin jumala omiaan tappaa!
Vai onko usko tosiaan näin heikoilla?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä

Vierailija
22/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jumalaa syytät ihmisten synnistä?

Miksi Ap tyrkyttää meille room.katolilaisten jumalaa - ei täällä niitä ole, vaan suurin osa luterilaisia tai muita Jeesukseen uskovia.

Paavia on aina sanottu jopa antikristukseksi, jonka puolella se takuulla onkin - nehän rukoilee vaan "taivasten kuningatarta" Mariaa ja muita pyhimyksiä eli vaan ihmisiä palvovat.

Raamatun mukaan ihmisiä, elukoita tai elottomia esineitä rukoilevat ovat harhaoppisia, eivätkä tule perimään autuutta. Vain Jeesus Kristus pelastaa, ei muut.

Olen eri mutta ihmettelen kyllä tätä "ekumeniaa" missä ev.lut-kirkkokin tuntuu olevan mukana. Olen kirkon jäsen, käyn ehtoollisella mutta instituutioon en luota, vaan Jeesukseen.

Kaikenlainen kuppikuntaisuus on tyypillistä ihmisille, ei Jumalalle. Jumalan armo ei erottele, vaan sitä riittää ihan kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ap tyrkyttää meille room.katolilaisten jumalaa - ei täällä niitä ole, vaan suurin osa luterilaisia tai muita Jeesukseen uskovia.

Paavia on aina sanottu jopa antikristukseksi, jonka puolella se takuulla onkin - nehän rukoilee vaan "taivasten kuningatarta" Mariaa ja muita pyhimyksiä eli vaan ihmisiä palvovat.

Raamatun mukaan ihmisiä, elukoita tai elottomia esineitä rukoilevat ovat harhaoppisia, eivätkä tule perimään autuutta. Vain Jeesus Kristus pelastaa, ei muut.

En ole kuullut muiden kuin Johanna Tukiaisen sanoneen joskus paavia antikristukseksi.

Kyllä hän taitaa olla ihan kuolevainen ihminen.

Vierailija
24/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut muiden kuin Johanna Tukiaisen sanoneen joskus paavia antikristukseksi.

Kyllä hän taitaa olla ihan kuolevainen ihminen.

Siis paavi sekä Tukiainen tietysti myös, jos tuli epäselvästi ilmaistua.

Vierailija
25/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikon kysymykseen. Jumala, niin Sinun kuin minunkin on läsnä kaikkialla, eikä vuoropuhelu Jumalan kanssa vaadi avoinna olevaa kirkkoa, eikä edes  toimivaa kännykää.

Jeesus opetti Matteuksen mukaan näin.  

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.- - - Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle." 

Vierailija
26/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla on kaikki hallinnassa. Uskon Häneen edelleen.

Vierailija
27/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon ydin on ylösnousemusoppi, kuolema on sille ihan edellytys. Ei kai minkään uskonnon jumala ole lupaillut, että uskovat elävät ikuisesti.

Sillä lupaus iankaikkisesta elämästä ei tarkoita, etteikö välissä pitäisi kuolla.

Vierailija
28/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta ihmettelen kyllä tätä "ekumeniaa" missä ev.lut-kirkkokin tuntuu olevan mukana. Olen kirkon jäsen, käyn ehtoollisella mutta instituutioon en luota, vaan Jeesukseen.

Kaikenlainen kuppikuntaisuus on tyypillistä ihmisille, ei Jumalalle. Jumalan armo ei erottele, vaan sitä riittää ihan kaikille.

Sanon vaan että kannattaa olla hereillä kun uskontoja aletaan yhdistelemään.

Jeesus sanoi ettei hän tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. "Rauhaa" ja yhtä uutta uskontoa yrittää käsittääkseni se toinen tyyppi.

Vierailija
29/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kommentti.Just noi jotka eivät ymmärrä yhtään mitään.Ei sun etees täällä kukaan mitään tee jos et itse sitä halua ja pyydä siis apua vilpittömästi.

Vierailija
30/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1024455?fbcl…

Pelastaako koronaepidemia enemmän ihmisiä saasteilta kuin se tappaa virukseen? Kiinassa on kuollut tuhansia, mutta pelastuneita mitataan kymmenissä tuhansissa

Vierailija
31/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on alkavassa keväässä, auringonpaisteessa, viileissä kevätilloissa, siinä pienessä sinivuokossa jonka näin tänään. Jumala on kaikkialla, jumala on rakkaus.

Vierailija
32/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei ole vain ihmisiä varten, vaan koko luomakuntaa. Ihminen on tehnyt niin paljon syntiä paitsi toisaan mutta vielä enemmän muuta luontoa kohtaan, että kenties Jumala nyt hiukan rankaisee meitä luomakunnan pilaamisesta.

Minusta tämä asia on yksioikoinen.

Sairaudet ovat rangaistus tai sitten eivät ole. Jeesukselta kysyttiin, ketä Jumala rankaisi tekemällä miehestä sokean. Hän vastasi ettei ketään. Siinä on jo aika selkeä vastaus.

Miksi Jumala rankaisisi Kiinaa ja Italiaa siitä, että Suomessa on hyväksytty homoliitot ja transsukupuolisten hoidot? Entä miksi Jumala rankaisee jotain pienellä kulutuksella eläviä vanhuksia enemmän kuin nuorta rikasta ihmistä, joka viettää kulutusjuhlaa?

Ei tuossa ajatuksessa ole mitään järkeä.

Vierailija
33/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on sanonut, että minä en asu käsillä tehdyissä temppeleissä, vaan niiden luona joilla on särjetty ja nöyrä henki.

Vierailija
34/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset luota jumalaan tässäkin asiassa

Vierailija
35/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon ydin on ylösnousemusoppi, kuolema on sille ihan edellytys. Ei kai minkään uskonnon jumala ole lupaillut, että uskovat elävät ikuisesti.

Eikö silloin pitäisi vain olla uskossaan vahva, jatkaa kirkossa käyntiä ja jos hän kutsuu luokseen niin se on tarkoitus?

Vierailija
36/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kuulemma vuodenvaihteessa vuorotteluvapaalle ja on nyt Azoreilla snorklaamassa.

Vierailija
37/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tuli ensin, Jeesus vai Maria? 

Kun kerran Jeesus on jumala ja hän siitti Marian.... Motherfucker...

Vierailija
38/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko päin vastoin vahvistuu vaikeinta aikoina ja nyt kun ihmisillä on tilaa hengittää, monet alkavat ajatella iankaikkisia asioita.

Vierailija
39/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilu on vähän niinkuin paskalla käynti, paitsi että paskalla käydessä oikeasti tapahtuukin jotain

Vierailija
40/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on sanonut, että minä en asu käsillä tehdyissä temppeleissä, vaan niiden luona joilla on särjetty ja nöyrä henki.

Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi