Vihdoinkin laihdun -kiitos koronan!
Nyt on helppo syödä säännöllisesti 5 x päivässä, aikaa arvioida ruuan sisältämät kalorit (ja makrot) ja suhteuttaa syömisensä omaan kulutukseen. Vaikka tämäkin tilanne etätöineen ja -kouluineen vähän stressaa, ja normaalit salitreenit on tauolla, on enemmän aikaa kiinnittää omaan syömiseen huomiota. Normaalisti syön myös aika paljon ulkona, tulee sorruttua mäkkisafkaan ja toisaalta arjen kiireessä homma lipsahtaa toisinaan iltapainotteiseksi mässäilyksi.
Kauppaan ei viitsi myöskään lähteä vain sen takia, että sattuu tekemään mieli ”jotain hyvää”.
Muistan kerrankin myös juoda paljon!
Käyn n. tunnin kävelylenkillä joka päivä ja teen vähän lihastreeniä kotona.
1,5 kg (nesteitä) lähtenyt.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet näitä typeriä aloituksiasi? Mitä hyödyt siitä että tukit palstan näillä?
Tää oli mun eka aloitus täällä koronaan liittyen! Viestistäsi päätelleen muut ovat tehneet samoja huomioita, kiva kuulla. Positiivisia näkökulmia tähän tilanteeseen kannattaa löytää, ja vielä parempi jos pystytään tekemään terveyttä edistäviä tekoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä just toisinpäin. Elän yleensä hyvin aktiivista elämää enkä juuri muista syödä. Kun syön, syön aina jotakin kevyttä ja tuoretta eli huonosti säilyvää. Olen aina hoikka ja energinen.
Jos ja kun tämä eristys etenee, se tuhoaa koko elämäntapani. Ahdistaa jo nyt.
Voi harmi :( Minä tosin käyn kyllä kaupassa edelleen pari kertaa viikossa ja haen tarvittaessa täydennystä. Markettien sijaan suosin nyt meidän pienempää lähikauppaa. Ei kai tässä tilanteessa tarvitse vielä säilykevarastoilla elää? Toivottavasti keksit jotain aktiviteetteja tilanteesta huolimatta! Tsemppiä
Ap
Minulla myös päinvastoin. Jääkaapin läheisyys saa minut vähän väliä hakemaan sieltä jotain hiukopalaa ihan vain ajankuluksi. Teen periaatteessa työtäni ihan samalla tavalla kotona kuin toimistossa, mutta ei työpaikalla tule koskaan mieleenkään, että pitäisi saada jotain snäkkiä työnteon oheen. Täytyy yrittää skarpata nyt.
Itsellä just toisinpäin. Elän yleensä hyvin aktiivista elämää enkä juuri muista syödä. Kun syön, syön aina jotakin kevyttä ja tuoretta eli huonosti säilyvää. Olen aina hoikka ja energinen.
Jos ja kun tämä eristys etenee, se tuhoaa koko elämäntapani. Ahdistaa jo nyt.