Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Koronassa kotona, miten saan lapsille tietokoneen?!?

Epätoivo
19.03.2020 |

Eli siis ollaan kohta viikko oltu koronassa kotona. Kummankin lapsen kouluista tuli viestiä että tehtävät tulee kaikki Wilmaan, tietokonetta ei tarvita.

Nyt sitten tänään onkin viestiä tippunut kummankin koulusta että teethän tietokoneella sitä, tätä, tuota ja osallistuthan oppitunneille sähköisesti videochatin kautta!

Eli: mistä saan tähän hätään tietokoneen ja netin meille kun älypuhelimilla ollaan tähän asti pärjätty?
Emme halua poistua kotoa jottei muut saa tätä tartuntaa. Läheisiä ei ole tässä kaupungissa.

Ja ihanko totta että pitää nyt yhden koronan takia kone hankkia, kyllä riipaisee yh:n kukkaroa tuntuvasti, varsinkin kun työvuorot menee nyt muille jotka ei ole karanteenissa :/

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma, vaikka en ole itse edes koronassa. Kyse on siis siitä, että meillä on YKSI toimiva läppäri ja minun täytyy tehdä sillä etätöitä. Meillä on kuitenkin minun lisäkseni KAKSI ammattikoululaista, joiden pitäisi tehdä tiettyyn aikaan (samaan aikaan keskenään JA minun kanssani) näitä hiivatin chatteja ja muita tehtäviä. Eikä minulla todellakaan ole varaa toiseen ja kolmanteen tietokoneeseen tai tablettiin!

Kaivoin kaapista edellisen, 15 vuotta vanhan läppärin ja sain sen juuri ja juuri toimimaan ja wifiinkin menemään, mutta ei se pyöritä noita koulujen nettisysteemejä, vaan jumittaa joka välissä niin ettei tehtäviä pysty tekemään.

Eikö työnantaja anna etätöihin firman läppäriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi