Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan vauvan!!!!

Vierailija
27.06.2006 |

sitä vaan odottaa ja odottaa ja toivoo ja toivoo ja ympärillä on sitäkin enemmän raskaana olevia ja pieniä vauvoja...

koska meidän aika koittaa!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sellainen asia, joita molempien on toivottava, mutta ainahan asioista voi keskustella ja useempaan otteeseen;)

Jos teillä jo kolme on niin luulisi neljännenkin joukkoon mahtuvan:)

Onnea yritykseen!!

Vierailija
2/8 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä sai houkutella jo kolmanteen monta vuotta, joten taitaa neljäs haaveeksi jäädä:( haluaisin nyt kerrankin lyhyellä ikäerolla kaksi, kun tähän mennessä erot 4-5vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kuume iskee noi pian takaisin;) itse olen tähän toivomiseen ja kuumeiluun jo niin kyllästynyt kun hieman yli kaksi vuotta sitä on jo kestänyt. Toivottavasti se kuume ei heti syty uudelleen, kun se vauva saadaan!!!

Vierailija
4/8 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun kolmannen, mut mies ei =(

Pari vuotta olen jo kolmatta toivonut, mut mies on ehdoton ja kohta tulee mulla ikäkin vastaan. Olen jo 33v =(

Vierailija
5/8 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa!! Salli mun nauraa.

Minä vasta aloitin siinä iässä, ja neljää lasta toivon. Kaksi on jo plakkarissa, eikä vielä mitään merkkejä hedelmällisyyden heikkenemisestä. Katsotaan sitten mihin asti päästään. Taitaa vaan jotkut pitää minua ihan mummona, vaikka itse koen olevani ihan nuori vielä.

Vierailija
6/8 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen lapsen, ja olen vasta (?) 27 vuotta. Vauvat on ihania ! Taitaa vain olla viimeinen vauvani.

Vierailija
7/8 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit lähettää mullekin niitä vauvasäteitä jos vaikka vähän vauhdittuisi tää toivominen!!

Vierailija
8/8 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hedelmällisyyssäteitä ne varmaan ovat tässä tapauksessa ! Onnea yritykseen !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän