Te, jotka epäilette saaneenne koronatartunnan, mitä oireita on?
Täällä on useampi epäillyt saaneensa tartunnan, millaisista oireista aloitte epäillä juuri koronaa?
Oma hengitykseni on työlästä jos edes puhun hieman enemmän tai kävelen rappusia tms. Hirveä lihas-, nivel- ja päänsärky aina välillä, mutta ei kuumetta, yskää, kurkkukipua tai muuta. Pitäisikö näistä oireista jo epäillä, vai onko kuume/yskä ne kriittisimmät oireet. Muutama päivä sitten oli sellainen outo paineentunne kaulan alueella ja keuhkot tuntuu jotenkin "oudolta", siis sillä tavalla että tiedostan niiden olemassaolon jatkuvasti oikeinkin hyvin, kun eihän normaalisti hengitykseen kiinnitä mitään huomiota.
Hengenahdistus ei ole mitenkään erityisen pahaa ainakaan toistaiseksi. Aina välillä tulee hetkittäin hirveän heikko/kipeä olo ja olen varma että nousee kuume, mutta ei nouse. Nyt kun koronaa tulee "joka tuutista" niin mietin onko tämä nyt sitä vai jotain muuta. Minulla on todettu rasitusastma, mutta olen jo 6 vuotta selvinnyt ilman lääkkeitä. Koskaan ennen en ole sairaana ollessa kärsinyt hankaluudesta hengittää. Toisaalta olen useampaan kertaan joutunut lääkäriin hengittämään spirasta lääkettä, kun allerginen reaktio on saanut hengityksen tukkoon. Osaan siis verrata tätä hengityksen raskaalta tuntumista vaikeampiin hengitysvaikeuksiin ja tämä on lievää, mutta kuitenkin sellaista että sen huomaa.
Millaisista oireista muut ovat epäilleet että olisi koronaa eikä jotain muuta?
Mitähän tälle porukalle kuuluu? Itsellä kesti yskä melkein 3 viikkoa, ajoittain vieläkin yskittää. Tällä hetkellä oon muuten terve, mutta on outoja hermosto-oireita, tykytystä ja nykimistä lähinnä kasvoissa.