Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsenne ovat olleet päiväkuivia?

Vierailija
27.06.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu aloitettiin jo 1,5-vuotiaana joten kauan on kestänyt ja äidin mielenterveyttä koeteltu. Sitten yhtäkkiä oppi parissa päivässä sekä päivä-että yökuivaksi.

Vierailija
2/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meilläkään " pidetty hoppua" tai muuten stressattu asialla, kunhan laitettiin potalle säännöllisesti ja yhtä äkkiä lapsi pyysikin sinne itse ja vaippaan ei enää suostunut pissaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja " hoppua" pidin kyllä ja siitä syystä etten halunnut kuormittaa luontoa vaippavuorella yhtään enempää kuin on pakko. Jälkikäteen harmittaa etten ottanut kunnolla selvää kestoista.

Lapsilla kuivaksi oppiminen kävi tosi helposti, potta olkkariin ja vaippa veks. Ei montaa päivää mennyt kun homma alkoi sujua.

Jos olisi ollut vaikeuksia, olisin jatkanut vaipoilla. Lapsen ehdoilla tässäkin kuitenkin pitää edetä. Toisilta homma sujuu nopeasti ja toisilta ei. Kiva silti ettei tarvinnut vaippavuorta enempää kasvattaa.

Vierailija
4/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meillä on vauva kolme kuukautta, ja aion ainakin yrittää ensi kesänä vaippojen poisjättämistä, katsotaan kuinka käy :)

Vierailija
5/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjä sekä poikia

Vierailija
6/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä oon laiska äiti, mut meillä esikoinen 2,5v, kakkonen vielä vaipoissa täysin, nyt 2v2kk, eikä mitään hoppua. Hiljalleen opetellaan

Vierailija
7/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei pidetä vaippaa kun yöllä ja päiväunilla muutoin on ilman ja sanoo kun pissahätä välillä mä kyl kysyn tuleeko pissa ja sit nyökyttää tai pyörittää päätään. mut vahinkojakyl sattuu kun ollaan vasta muutama viikko harjoiteltu

Vierailija
8/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö oli kokonaan kuiva 2½-vuotiaana, poika päiväkuiva muutaman viikon yli 3-vuotiaana. Nyt vielä pojalla öisin vaippa (3v ja 4kk), mut sentään joka toinen yö pysyy kuivana.

Vierailija
9/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoa että " tie on ollut pitkä ja kivinen" tässä asiassa, mutta nyt ollaan edistytty hienosti ja lyhyessä ajassa. Ei se kuivaksioppinen ole aina niin yksiselitteistä.

Vierailija
10/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on vasta 1v 3kk. Joten ei vielä ajankohtaista.

Vierailija
11/11 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en opettanut millaan tavalla, pottaa kylla pidin esilla. Sitten vaan alko siina kaymaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän