Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähin työkaverini, jonka kanssa puhutaan yleensä kaikesta ei kertonut olevansa raskaana kun vasta

Vierailija
28.07.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin asiasta. Pahoitin mieleni mutten kehdannut sanoa...en ymmärrä miksei kertonut, vaikka hänen poisjääntinsä vaikuttaa yhteisiin projekteihimme. Eikä ole edes ensimmäinen lapsi tulossa vaan kolmas.

Olisitko sinä loukkaantunut?

Vierailija
2/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiselle, jonka kanssa en haluaisi puhua mahdollisesta keskenmenosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on nyt menossa rv 14, joten keskenmenoriskiä ei kai enää oikein ole.

Vierailija
4/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysiä vaatteita vain. Palasin kesälomalta viikoilla 20+ ja siinä vaiheessa sen pystyi jo arvaamaan. Eikä tarkoitus ollut loukata ketään. Olen vain naisvaltaisella alalla ja tiedän sen syrjinnän. Miksi aiheuttaa itselleen tahallaan mielipahaa kertomalla liian aikaisin?

Vierailija
5/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysiä vaatteita vain. Palasin kesälomalta viikoilla 20+ ja siinä vaiheessa sen pystyi jo arvaamaan. Eikä tarkoitus ollut loukata ketään. Olen vain naisvaltaisella alalla ja tiedän sen syrjinnän. Miksi aiheuttaa itselleen tahallaan mielipahaa kertomalla liian aikaisin?

Vierailija
6/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä halua kertoa ennen kuin tämä ajankohta on mennyt ohi.

Työkaverilla on nyt menossa rv 14, joten keskenmenoriskiä ei kai enää oikein ole.

Vierailija
7/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kerroin 13-14 vkolla töissä, kun oli kolmas raskaus ja vatsa jo niin iso, että osa oli arvannut..

ehkä hän halus jotkut ultrat tms ensin ja sen jälkeen olis kertonut???

Vierailija
8/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin minä tein koska en olisi missään tapauksessa halunnut että hän kuulee jotain muuta kautta. Itse kerroin kolmannen kohdalla vasta joskus rv 15 kun oli pakko kun ei vatsa enää pysynyt millään piilossa.

Vierailija
9/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on vasta ekat kriittiset viikot ohitettu. Raskaus voi mennä kesken vielä rv 21+6, jolloin se lasketaan keskenmenoksi. Ja senkin jälkeen vauva voi kuolla kohtuun...

En mäkään työkavereille (vaikka olis kuinka läheisiä tahansa) kertoisi ennen kuin on pakko.

Vierailija
10/10 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu siis kaukana ja voimme puhua puhelimessa, mutta muuten tapaamme todella harvoin. Syynä tähän myöhäiseen kertomiseen se että sisarensa sai vammaisen lapsen. Ja vamman epäiltiin olevan perinnöllinen tms. Ystävä halusi miehensä kanssa tietää heidän lapsensa terveydentilan (niin kuin se ultrassa pystytään katsomaan) ennenkuin kertoi kaikille.

Eikä tullut mieleenikään loukkaantua. Eikä käynyt mielessäkään että väleissämme olisi jotain "vikaa" kun ei heti ollut minulle soittamassa, kun raskaustesti näytti plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi