Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et asu satojen kilometrin päässä isovanhemmistasi, sinulla ei ole tekosyitä antaa heidän käydä kaupassa

Vierailija
19.03.2020 |

Kertaalleen sensuroitu. oletteko tästä eri mieltä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei ole isovanhempia tai vanhempia enää. Tuskin voisin estää edes.

Ja minun lähipiiriini kuuluu/kuului useita joille en ostoksia tekisi koska en saisi rahojani koskaan. Ja jos ne pankkiin menee, niin samallahan ne käy siellä kaupassa myös, pääsevät myös omin kyydein toisin kuin minä.

Vierailija
2/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Toivottavasti eivät nouse haudoistaan ja kipaise kauppaan. Vaikea on vahtia, jos vaikka yöllä nousevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sieltä mullan alta ole kaupassa käyneet vuosikymmeniin.

Vierailija
4/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lässytä.

Ei kaikilla ole edes autoa millä hoitaa noita ostoksia, oli se matka sitten 99 tai kymmenen kilometriä. Eikä välttämättä ole myöskään aikaa jos pitäisi vaikka huolehtia omastakin perheestä, nyt töiden lisäksi myös lasten koulunkäynnin valvomisesta. Ei voida heittää mitään absoluuttisia lausahduksia siitä mitä kenenkin pitäisi pystyä tekemään.

Vierailija
5/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä. Vanhempani asuvat heistä 10 kilometrin päässä ja ovat täysin terveitä. Itse asun 40 kilometrin päässä.

Vierailija
6/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani kuolivat jo 1970-luvulla. Vanhempani (yli 90 v) ovat vielä elossa ja lähden lounastauolla käymään heille kaupassa. 

Vierailija
7/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne vanhukset eivät voisi käydä itse siellä kaupassa? Aivan yhtä suuri se on meillä jokaisella saada tartunta. Vanhuksella on joutilasta aikaa käydä siellä kaupassa keskellä päivää, jolloin siellä on ehkä vähiten ruuhkaa?

Vierailija
8/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pyöräillä niin pitkälle.

Vierailija
9/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme saivartelijoita. Ymmärsitte kuitenkin pointin?

Vierailija
10/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä kuollut jo kaikki ja olisi reippaasti yli 100 vuotiaita jokainen jos eläisi. Omat vanhempani saa hoitaa itse itsensä.

Vierailija
11/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole yhtään läheistä elossa. On parempaakin tekemistä kuin ravata toiselle kaupassa. Tämä hysteria on aika käsittämätöntä.

Vierailija
12/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat ja vanhemmat on kuolleet, mutta anoppi on hengissä. Ilmoitin, että olen käytettävissä palveluksiin, ei ole kuulunut mitään. Milläpä minä häntä estän hyppäämästä autoon ja karauttamasta kaupoille?

Vierailija
13/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 74-vuotias astmaatikkomammani löi luurin korvaan kun kysyin, että kävisinkö hänelle ja pappalle kaupassa. Välimatkaa 2km eli hyvin voisin.

Vierailija
14/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole enää elossa. Mutta osasivat jo 40 vuotta sitten käyttää puhelinta, soittivat lähikauppaan ostotarpeensa ja kauppias kuskasi tavarat kotiin. Tätä vaihtoehtoa käyttivät lähinnä talvella, kun kauppaan oli yli 10 km ja ainoa kulkupeli oli mopo.

Vierailija
15/15 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat kyllä käy itse kaupassa (on ihan lähellä) ja sitä paitsi mulla on jonkin sortin flunssa tällä hetkellä. Mutta jos he sairastuvat, aion tietenkin auttaa viemällä ostokset oven taakse, vaikka mun julkisia täytyykin käyttää Hgin sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan