Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailu anopille

Vierailija
19.03.2020 |

Anopilla on 79 v synttärit lauantaina. Hän on tilannut kakunkin paikallisesta leipomosta maanantaina. Sanoin miehelle tiistaina, että kakkutilaus kannattaisi perua. Mies kuitenkin on sitä mieltä, että kahville mennään koronasta huolimatta. Meitä ei kyllä ole kuin minä, mies ja lapsi, eli isommista juhlista ei ole kyse. Hallitus kuitenkin tänäänkin korosti tuota ikäihmisten karanteenia.

Pitäisikö vain olla tiukkana ja syököön anoppi kakkunsa mieheni kanssa. Mies hoitaa anopin kaikki asiat muutenkin ja ilmeisesti ei tähän karanteeniin suostu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö. Nimenomaan älkää menkö vai ettekö tekään ole ymmärtäneet nyt tätä??

Vierailija
2/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tiettävästi oikeustoimikelpoinen kansalainen, vai oletko miehesi holhouksen alla? Jos tuohon jälkimmäiseen vastasit myöntävästi, niin voi voi, mutta jos todellakin päätät vielä itsenäisesti asioistasi, niin voit tehdä varmaan sen päätöksen itse. Lapsesi puolesta päätätte sitten yhdessä tai jos jäät kotiin, niin lapsikin voi kaiketi jäädä.

Et ilmeisesti osaa tehdä päätöksiä itse, vaan täytyy täältä kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi skype-kahvittelut? Kumpikin omassa kodissaan kahvipöydässä ja skypen välityksellä keskustelu. Mieskö kakun hakee? Voi viedä osan siitä anopille oven taakse ja osan tuoda kotiin.

Vierailija
4/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kakun jakamista. Ei ole edes pyöreitä vuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi