Paras lääke ahdistuneisuuteen ja unettomuuteen?? Kokemuksia! Ov
Mistä olette saanu avun?
Muutaman kk ollut vaihtelevasti tosi ahdistavaa, selkeä syy yhteys on miksi näin. Nyt vaan pelkään, että olotila jää pysyväksi.
Mistä olette saanu avun?
Ssri, snri yms kokeiltu aikanaan.
Mirta lihottaa ja turvottaa, tukala olo. Voiko sitä ottaa päivällä ahdistuskohtaukseen, UNETTOMUUTEEN sitä joskus söin.
Ketipinor ei sovi. Trisykliset kans hirveät sivuvaikutukset...
Opamox, xanor ei toimi. Eikä lääkäri suostu määräämään enempää. Tarvittaessa. Harmittaa, ettei nuo auta enkä isolla määrällä halua syödä.
Allergialääkkeet aiheuttaa päänsärkyä.
Lihasleraksantti antaa unen pariksi tunniksi.
Mitä kokemuksia teillä?
Kommentit (37)
Jos todella paha ahdistus niin Ketipinor on tehokkain mitä itse käyttänyt.
Jos lievempi ahdistus niin sitten joku bentso, esim. Xanor toimii varsin hyvin. Ketipinoria ei viitsi syödä ellei ole ihan pakko.
Kunnon yöunet (syö melatoniinia kuin karkkeja), suolisto kuntoon(pre- probiootit betaine hcl), syö kaikki lisäravinteet jotka auttaa levottomuuteen ja parantavat aivojen toimintaa. Meditaatio ja paranna keskittymistä aivojumppapeleillä, google playssä on monta appsiä siihen.
Ahaa, olitkon maininnut jo Ketipinorin ja Xanorin. Harmi ettei Ketipinor käy, se on tehokas, jos on tosi paha ahdistus.
Kannattaa kokeilla Lyricaa. Tai esim. Lyrican ja Xanorin yhdistelmää seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos lievempi ahdistus niin sitten joku bentso, esim. Xanor toimii varsin hyvin. Ketipinoria ei viitsi syödä ellei ole ihan pakko.
Eikös tuo ketipinor ole sellaisille jotka ovat ihan täysin sekaisin? Siis jotain tyyliin skitsofrenia.
Kiva kun tuollaista täällä suositellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ketipinor ole sellaisille jotka ovat ihan täysin sekaisin? Siis jotain tyyliin skitsofrenia.
Ketipinoria käytetään monelaisissa tapauksissa.
Morfiini tehokas, mutta siihen ei varmaan saa reseptiä.
On mullekin ketipinoria syötetty aikanaan väkisin kun olin masentunut. Lihoin plösöksi ja ihmiset karttaa mua kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon yöunet (syö melatoniinia kuin karkkeja)
Melatoniini ei ole kovin tehokasta ahdistuneisuudesta johtuvan unettomuuden hoidossa. Elintavoilla on enemmän merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
On mullekin ketipinoria syötetty aikanaan väkisin kun olin masentunut. Lihoin plösöksi ja ihmiset karttaa mua kokoajan.
Ei siitä Ketipinorista liho jos vain kontrolloi syömistään tarkkaan. Sama koskee muitakin lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ihan samoin kuin masennuslääke mirtatsapiinia käytetään hyvin pienellä annoksella unettomuuteen ja allergialääke Ataraxia ahdistuneisuuteen ja unettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
No riippuu ihmisestä lihooko vai ei, itse en lihonnut vaan piti enemmänkin syödä ettei laihtunut, tosin olin kyllä töissä ja liikuin aika paljon kun käytin sitä mutta en liho muutenkaan kovin helposti.
Alkoli. Kännissä ei ahdista ja unettomuuskin ratkeaa, kun sammuu.
Cipralex tai sieniä (psilosybiini) mikroannoksina (micro dosage)
Cipralex (tai vastaava) pitkään käytettynä on aika tehokas. Siihen voi vielä tarvittaessa yhdistää esim. Xanorin.
Muutto. 300 kilometriä välimatkaa myrkyllisiin ihmissuhteisiin ja sinne jäi masennus, unettomuus, paniikkikohtaukset ja alkoholismi.
Säännöllinen päivärytmi, terveellinen ruokavalio ja mielekäs tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketiapiini on psykoosilääke siihen se on tehty.
Ketiapiinin tuhoaa aivomassaa enemmän kuin jatkuva 24/7 alkoholinkäyttö.
Määrätessään ketiapiinia lääkäri tekee arvion kärsimyksen ja sen välillä, että ihmisestä tulee nopeasti helppo zombie.
Bentsodiatsepiinit ovat tehokkaita ja turvallisia.
Ihmisellä on itsellä vastuu mitä suuhunsa pistää.
Vierailija kirjoitti:
Alkoli. Kännissä ei ahdista ja unettomuuskin ratkeaa, kun sammuu.
Runsaalla alkoholinkäytöllä tosin on taipumus pahentaa masennusta ja ahdistusta sekä huonontaa unenlaatua.
Heminevrin (klometiatsoli eli kloorimetiatsoli)
Kaikista tehokkain!