Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin painotti, että vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan koronasuositusten toteuttamisessa

Vierailija
19.03.2020 |

Koskee sekä leikkipuistoon kokoontuvia pikkulapsia että alaikäisiä teinejä. Jos suosituksia rikotaan edelleen, koko Suomeen voi tulla ulkonaliikkumiskielto.
Nyt siis vanhemmat laittakaa lapsenne kuriin! Ainakaan omalla asuinpaikkakunnalla teinit tuntuvat pyörivän ihan vapaasti ulkosalla (eikös niiden pitäisi muutenkin olla nyt kotikoulussa, eikä kaupungilla??).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä kotikoulussakaan tarvitse 24/7 olla. Meillä kyllä saa ulkoilla muta nämä ei olekaan mitään laumasieluja

Vierailija
2/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN VOI OLLA VASTUUSSA KAIKESTA! LASTEN KOULUSTA, ÄIDIN KAUPASSAKÄYNNISTÄ, TERVEYDENHUOLLON KESTÄVYYDESTÄ! OLEN VAIN YKSI SAIRAANHOITAJA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitus saa vaatia vanhemmilta vastuuta, joka kuuluu sille itselleen! Hallituksen tehtävä on säätää tiukat ulkonaliikkumiskiellot ja karanteenit, ja poliisin valvoa niiden noudattamista! Paitsi minua rajoitukset eivät tietenkään saa koskea.

Vierailija
4/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kun pamahti hommia

Vierailija
5/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset saa leikkipuistoissa käydä. Sinne ei ole muilla oikeastaan edes asiaa joten oma vika jos sieltä tarttuu.

Vierailija
6/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pitäisi olla päivänselvä asia. Jotkut antavat kuitenkin teiniensä pyöriä ihan vapaasti ulkona ja toiset menevät pikkulasten kanssa leikkipuistoihin yms. joissa on paljon muitakin mukuloita. Ei voi käsittää, me asutaan kerrostalossa ja jopa tämän pihalla voi ihan hyvin ulkoilla sen sijaan, että lähtisi leikkipuistoon.

Vierailija
7/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset on jo täysi-ikäisiä. Ei kuulu mulle, jos haluavat hengailla porukoissa.

Vierailija
8/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tyhjässä leikkipuistossa käydä? Niissä olen välillä lasteni kanssa käynyt. En menisikään sellaiseen, jossa olisi paljon muitakin.

Vierailija
9/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeustilaisessa Suomessa ei saada kuriin edes kakaroita ja vanhuksia, vaikka käytössä on ankarat oikeudet vaikka mihin!  Muahh :DD

Miten täällä muka pärjättäisiin jos vastassa olisi Krimin Vihreät Miehet tai muut suurvallan lähettiläät? :')

Valtiojohdolle & viranomaisille vinkki:  lisätkää sitä valvontaa jos haluatte saada homman kuriin. Rankkuripartiot kiertämään ja pyydystämään haavilla kaikki irrallaan löntystävät räkänokat talteen. Eikä todellakaan mitään kotiinkuljetusta, vaan johonkin keräilykeskukseen häkkiin eristykseen ja testien kautta tehovalvontaan 2 viikoksi.  POIKKEUSTILA!  Ryhdistäytykää nyt jumalauta :D

Vierailija
10/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhempien on syytä vaikka suoranaisesti pelotella lapsia kuvilla koronapotilaiden keuhkomuutoksista ja videolla italialaisesta teho-osastosta sekä kehottaa pidättelemään hengitystä ja kuvittelemaan miltä tuntuu, jos koko ajan tuntuu koronan tuhojen takia vähän siltä. Kenties jopa koko loppuelämän ajan.

Mitäs ette kasvattaneet lapsianne tottelemaan sääntöjä ja ohjeita ja vanhempiaan. Nyt se sitten kostautuu kaikille ja myös teille itsellenne, jos omat lapsenne tartuttavat teille koronaviruksen. Oletteko aivan varmoja, että selviydytte koronasairaudesta ja ette saa siitä vakavia vammoja keuhkoihinne?

Vierailija
11/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikkeustilaisessa Suomessa ei saada kuriin edes kakaroita ja vanhuksia, vaikka käytössä on ankarat oikeudet vaikka mihin!  Muahh :DD

Miten täällä muka pärjättäisiin jos vastassa olisi Krimin Vihreät Miehet tai muut suurvallan lähettiläät? :')

Valtiojohdolle & viranomaisille vinkki:  lisätkää sitä valvontaa jos haluatte saada homman kuriin. Rankkuripartiot kiertämään ja pyydystämään haavilla kaikki irrallaan löntystävät räkänokat talteen. Eikä todellakaan mitään kotiinkuljetusta, vaan johonkin keräilykeskukseen häkkiin eristykseen ja testien kautta tehovalvontaan 2 viikoksi.  POIKKEUSTILA!  Ryhdistäytykää nyt jumalauta :D

Olisipa Mestari nyt puikoissa niin tuo ihanneyhteiskunta olisi jo toteutunut!

Vierailija
12/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tyhjässä leikkipuistossa käydä? Niissä olen välillä lasteni kanssa käynyt. En menisikään sellaiseen, jossa olisi paljon muitakin.

Mikä vika tyhjissä ulkona olevissa urheilukentissä on? Olen viime päivinä kävellyt monen täpötäyden leikkikentän ohi ja ihmetellyt, kun samaan aikaan valtavat urheilukentät ovat tottakai tyhjinä. Sinne vaan omat pallot, pelivälineet tai lelut mukaan, ja tilaa riittää ympärillä ilman tartuttavia pintoja. Eikä ole pelkoa, että joku jalkapallojoukkue tulisi juuri treenaamaan. Hiekkapohjaisissa urheilukentissä ei voi olla tartuntariskiä.

Vierailija
13/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tyhjissä ulkona olevissa urheilukentissä on? Olen viime päivinä kävellyt monen täpötäyden leikkikentän ohi ja ihmetellyt, kun samaan aikaan valtavat urheilukentät ovat tottakai tyhjinä. Sinne vaan omat pallot, pelivälineet tai lelut mukaan, ja tilaa riittää ympärillä ilman tartuttavia pintoja. Eikä ole pelkoa, että joku jalkapallojoukkue tulisi juuri treenaamaan. Hiekkapohjaisissa urheilukentissä ei voi olla tartuntariskiä.

Mikä tahansa muu paikka kuin täpötäydet leikkikentät!  Itse kävelin eilen leikkikentän ohi ja siellä mammat olivat muksujensa kanssa. Kuului vielä, kuinka ainakin yksi paikalla olleista lapsista yski aivan järkyttävän kuuloista räkäyskää.