Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keuhkojen pistely?

Vierailija
19.03.2020 |

Minulla ja miehellä on molemmilla lieviä flunssan oireita ja keuhkoja pistelee tuikkivasti. Koronaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin hyvin lievä oireinen, pysykää kotona, on normaalia, että flunssa aiheuttaa jopa hengen ahdistusta, jos alkaa tuntua, että happi ei kulje niin silloin soitto lääkäriin, jopa ihan tavallisessa flunssa voidaan käyttää astma lääkettä avaamaan hengitystä.

Vierailija
2/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet, että psyykkiset syyt voivat aiheuttaa jo oireita? Enkä nyt tarkoita ap:tä. Itsellä pistelee keuhkoja, ahdistaa hengitystä, yskittää, mutta vaikka noudatankin karanteeria, ajattelen, että herkkänä ihmisenä voin tosiasiassa oireilla tätä mieletöntä rummutusta joka tuutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ollut pari viikkoa. Välillä lievää hengenahdistusta, välillä lievää kipua ja välillä ei ole mitään, mutta tulee takaisin. Olo ihan normaali, vaikka tuleekin pientä huimausta ja hengästymistä jos kävelen liian reippaasti.

Vierailija
4/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Flunssan jälkeen nyt viikon ajan ajoittain välillä keuhkoja ja rintaa pistelee. Oon nyt kotona oma-alotteisesti kotona karanteenissa, kuitenkaan viikon aikana tämä ei ole tarttunut muuhun perheeseen.

Vierailija
5/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko paniikissa? Oletteko muistaneet hengittää välillä syvään? Helpottaako syvään hengittäminen?

Vierailija
6/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selkeä oire on jumalaton päänsärky. Se tulee hyvin monelle. Ja taudin jälkivaiheessa useimmilla häviää tilapäisesti haju- ja makuaisti. Siitä ainakin tietää että on sairastanut covid-19.

Vierailija
7/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan oo paniikkia, vaikka astman takia riskiryhmään kuulunkin. Oikeastaan jos joutuu tän sairastamaan, on hyvä sairastaa ensimmäisten joukossa, kun terv.hoito ei ole vielä ylikuormittunut.

-2

Vierailija
8/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko paniikissa? Oletteko muistaneet hengittää välillä syvään? Helpottaako syvään hengittäminen?

Lopetahan sinä kuule tuo höpötys.

Vierailija
9/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuumetta, kannattaa käydä ulkona tuulettamassa keuhkoja. Varoo kuitenkin muita ihmisiä.

Vierailija
10/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tämä kyllä on, en muista, että olisi koskaan ennen tuntunut tällaiselta. Kuin kymmenillä pienillä neuloilla tuikittaisiin keuhkoihin. Ap

Vierailija
11/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tämä kyllä on, en muista, että olisi koskaan ennen tuntunut tällaiselta. Kuin kymmenillä pienillä neuloilla tuikittaisiin keuhkoihin. Ap

Tuo on voodoota.

Vierailija
12/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.. viime viikolla kurkkukipeä ja parina yönä vaikea hengittää, kuin kala kuivalla maalla haukoin välillä, lisäksi nyt nuhaa, mutta tuo koko rintakehän alueen kipuilu välillä ja keuhkojen pistely. Lisäksi hirveä palelu, vilunväristykset ja korvienkin kipuilu välillä. Tänään olo oli jo ihan vetämätön, heikotti jo muutaman kerran. Mitä kummaa tämä on..

Vierailija
13/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan sairastaneita on varmaan nyt enemmän linjoilla, edelleen mietin olisiko meillä voinut olla jo korona. Miltä kuulostaa? Ap

Vierailija
14/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla.

Vierailija
15/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kylkiluiden välit kipeät. Tulehtuneet jostain kumman syystä.

Vierailija
16/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama itselläni, kuin joku rustotulehdus? Mikä tähän auttaisi?

Vierailija
17/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama itselläni, kuin joku rustotulehdus? Mikä tähän auttaisi?

Otin eilen Treoa 500mg aspiriinia. Auttoi kipuiluun. Ottaiskohan tänään Buranaa. 4 päivää jo olleet kipeät ja just tuota pistelyä myös. Kuumetta ei ole. Yskin jonkun verran.

Vierailija
18/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasjumi liikkumattomuudesta? Epäergonominen asento?

Vierailija
19/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihasjumi liikkumattomuudesta? Epäergonominen asento?

Voi olla myös sitä. Yskiessä ei satu, mutta kun sormilla koskee kylkivälejä niin ovat aristavat.

Vierailija
20/22 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumit voi aiheuttaa päänsärkyä, aivot eivät saa riittävästi happea. Jumit ja liikkumattomuus voi aiheuttaa myös rinnan seudulla kipua ja vaikeuttaa syvään hengittämistä. Siihen kun lisää vielä mässäilyn, ahdistuneisuuden ja yksinäisyyden niin ei ihme että on tuskaista. Stressi voi myös laukaista urticarian, eli nokkosihottuman. Kotona eristyksissä helpommin kuulostelee tuntemuksia kehossa.