Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijä jäi kiinni muille viestittelystä

Vierailija
19.03.2020 |

Mesessä. "Olet niin kaunis" ja toiselle "haluan nuolla sun p***a". Ukolla perussairaita, tupakoi. Tähän loppu meikäläisen varotoimet karanteenin kanssa. Vois oikeastaan lähteä viihteelle katsomaan löytyiskö seuraa. Naisena on vissiin mahdotonta löytää seuraa joka oikeasti rakastaisi joten ihan sama. Kaikki aivan sama.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällanen mies_vihaprovo.

Vierailija
22/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyvä kysyä miksi viestittelee muille naisille noin intiimejä asioita ja samalla mainita että jos parisuhteessa mättää jokin niin siitä olisi hyvä aukaista suunsa ennen kuin aiheuttaa toiselle mielipahaa käytöksellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, että miehet löytävät viestittelykavereita. Mä en todellakaan viestittelisi joidenkin randomtyyppien kanssa seksiasioista, niin syvälle en ole vajonnut enkä vajoa.

Kyllä näitä on nuorissa naisissa. Härnäävät miehiä aikansa kuluksi, kun oma mies on reissuhommissa tai sitä ei satu juuri nyt olemaan.

Toisaalta on myös täysin mahdollista, että mies on vain viestitellyt naisille ilman vastakaikua.

Vierailija
24/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kostaminen ja siihen kehottaminen ei auta mitään/ketään. Minulle kävi sama. Mies jäi kiinni Tinderistä. Ilmeisesti lopulta pettikin. Jos johonkin olen tyytyväinen, niin siihen että olen pysynyt asiallisena ja elänyt omien arvojen mukaan. Voin syystä kutsua eksääni petturiksi yms. mutta hänellä ei ole mitään "aseita" minua kohtaan. Toki minullakin suuttuneena kävi mielessä, että pistän maistamaan omaa lääkettään. Se olisi kuitenkin rikkonut minua vielä enemmän eikä olisi johtanut mihinkään hyvään. Ja voin vain kuvitella, kuinka mies olisi siitä muistuttanut ja kertonut kaikille, kuinka minä vosutin suhteen aikana.

Vierailija
25/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia. Monikin tuota tekee, mutta ei vaan näytä vaimolleen, koska kosto on hirmuinen. Tuollainen viestittely on vain hupia, ei sen ole tarkoitus koskaan toteutua. 

Tytötkin on tyttöjä mutta minä saan hupini ihan muualta kuin puolison selän takana vehkeilystä. 

Vierailija
26/26 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska nähdä mitä syö kun en kokkina tee loistavaa ruokaa. Hauska nähdä mitä tekee kun oma muija on kylmä kuin kala. Hauska nähdä mitä tekee kun seksi loppuu. Oikeastaan hauska nähdä mitä tekee kun alan oikein kunnolla kiusata. Ap

Oikeastaan hauska nähdä, kun AP jää yksin ja mies lähtee kävelemään. Hauska nähdä mitä AP sitten tekee. Hauska nähdä kuinka AP sitten itkee palstalla kun mies jätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi