Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että inhottaa kun kaikki aina innostuvat jostain samasta.. vastaava en ole muualla nähnyt.

Vierailija
19.03.2020 |

En käsitä miten suomalaiset kykenevät tähän. Olipa se kurssista, esineestä, tavarasta, ruuasta kiinni. Niin 24 tunnissa syntyy yhtäkkiä trendi ja ihmiset jonottavat sitä samaa.

K raudassa oli nyt tiettyä tavaraa loppuunmyyty, Helsingissä oli viime vuonna tietyt kurssit yhtäkkiä ruuhkantuneita. Viime vuonna oli curly hair juttu....

Miten 5 miljonan ihmisen maassa, saadaan aina alle viikossa jonoa, ruuhkaa ja kaaosta?!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle. Miten suomalaiset yhtäkkiä hoksavat tehdä tai ostaa sitä samaa viikon aikana?!

Ihan kuin yhtäkkiä kaikki innostuvat sahaamisesta tai hiomisesta.

Nyt viruksen aikana, hammashuolto ollut jo 2 viikko ruuhkantunut?!

Suomalaiset ovat mestareita saada näitä aikaiseksi.

Vierailija
2/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapäistävän koulutuksen hedelmiä kerätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään käsitä mitä selität.

Vierailija
4/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tarkoitat esim wc-paperin hamstraamista, johtuu siitä että 4,5 miljoonaa suomalaista ovat täysiä idoottimassalaumaeläjä droneja. Pitää tehdä ku muutkin tekee, suu auki kuola valuen jonotetaan ties mitä samaa skeidaa idealamppu pään päällä hehkuen.

Vierailija
5/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan tasolla sama meininki: jossain vaiheessa "joka" kuntaan tuli laskettelurinne, sitten golfrata, sitten peltomarketti-kauppakeskus, sitten joku muu...

Ja kun kaikki ovat hommanneet tuon saman tulonlähteen, niin kummasti buumi meneekin kohta ohi ja tyhjänä on rinne, golfrata, kyläkauppa-ostohelvetti.

Vierailija
6/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat seuraavat ensimmäistä, jonka ei tarvitse olla johtaja, eikä tietää minne menee.

Kyllä sitä muuallakin tapahtuu, eivätkä esimerkkisi ole pahimmasta päästä.

Vierailija
7/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonhan voisi vastuullinen hallitus ja media kääntää positiiviseksi asiaksi.

Eikä suomi suinkaan ainoa ole.

Vierailija
8/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on nää ei-lampaat. Tasaisin väliajoin pitää jonnekin päästä määkimään omasta erinomaisuudestaan ja siitä miten itse ei todellakaan ole mikään lammas. Aika lammasmaista käytöstä...

Vierailija
9/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tapahtuu myös muissa maksaa. Sitä ei ehkä huomaa niin kuin omassa asuinmaassaan. Esim. tämä vessapaperin hamstraus on levinnyt ympäri maailman.

Vierailija
10/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on nää ei-lampaat. Tasaisin väliajoin pitää jonnekin päästä määkimään omasta erinomaisuudestaan ja siitä miten itse ei todellakaan ole mikään lammas. Aika lammasmaista käytöstä...

Kertokaa siis toki oman elämänne sankarit kaikki ne tavat, joilla ette ole lampaita. Ne syyt on kuitenkin tyyliä "Meillä ei ole valkoista sisustusta", "Me emme katso temppareita". Kodin romut on kuitenkin ostettu jostain Ikeasta ettekä ole vaan jaksaneet miettiä sisustusta. Tai jos teillä onkin joku uniikkisisustus, niin miten se tekee teistä rohkeita johtajia?

Vierailija
11/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä suomalaisuushäpeää taas...

Kyllä tuo laumakäyttäytyminen on ihan universaali juttu, ei ole millään tavalla vain suomalaisille ominaista.

Vierailija
12/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle. Miten suomalaiset yhtäkkiä hoksavat tehdä tai ostaa sitä samaa viikon aikana?!

Ihan kuin yhtäkkiä kaikki innostuvat sahaamisesta tai hiomisesta.

Nyt viruksen aikana, hammashuolto ollut jo 2 viikko ruuhkantunut?!

Suomalaiset ovat mestareita saada näitä aikaiseksi.

Ainakin Stadissa hammashuolto on ollut jo pitkään ruuhkautunut, joten ei mitään tekemistä viruksen kanssa. Onnittelut jos asut paikkakunnalla jossa se ei ole ollut aiemmin tukossa. Miltei kaikkialla sen ennestään ruuhkainen toiminta muuttui aivan mahdottomaksi kun Sipilän hallitus laski yksityisen hammashoidon kelakorvausta, jolloin kaikki tunkivat julkiselle puolelle.

Vierailija
13/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aika laumaeläin ja usein menee muiden mukana.

Vaikka se onkin inhimillistä, niin kyllähän se v*tuttaa siinä kohtaa, kun itse tarvitsisi vessapaperia tai kuivahiivaa ja kaikki on rohmuttu.

Olisi toisaalta hauskaa jos joskus tutkittaisiin enemmän niitä, jotka eivät koe tarvetta mennä lauman mukana. Mistä se johtuu, miten he eroavat enemmistöstä jne.

Vierailija
14/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat naisvetoisia asioita. Valtaosa miehistä ei jaksa korviaan lotkauttaa.

Vierailija
15/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienen itse sitten aito oikea ei-lammas, kun en tee näitä "lammasjuttuja" enkä myöskään määi siitä kuinka ei-lammas olen ja kuinka inhoan "lampaita".

Vierailija
16/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emävale. Miehillä on omat lammasjuttunsa, niiden yleisten ihmislampailuiden lisäksi.

Vierailija
17/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tapahtuu myös muissa maksaa. Sitä ei ehkä huomaa niin kuin omassa asuinmaassaan. Esim. tämä vessapaperin hamstraus on levinnyt ympäri maailman.

Vessapaperin hamstraus alkoi siitä, että australialaiset, jotka ovat riippuvaisia kiinalaisesta vessapaperista, hamstrasivat sitä. Pöllöt suomalaiset seurasivat perässä ilman mitään syytä. Meidän vessapaperimme ei todellakaan ole riippuvaista Kiinan tuotannosta.

Vierailija
18/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emävale. Miehillä on omat lammasjuttunsa, niiden yleisten ihmislampailuiden lisäksi.

Ei riettyä osaa ihmisistä turhaan kutsuta laumasieluisiksi. Onneksi nykyään on omilla aivoillakin ajattelevia, mikä on äärimmäisen hienoa.

Vierailija
19/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa siis toki oman elämänne sankarit kaikki ne tavat, joilla ette ole lampaita. Ne syyt on kuitenkin tyyliä "Meillä ei ole valkoista sisustusta", "Me emme katso temppareita". Kodin romut on kuitenkin ostettu jostain Ikeasta ettekä ole vaan jaksaneet miettiä sisustusta. Tai jos teillä onkin joku uniikkisisustus, niin miten se tekee teistä rohkeita johtajia?

Enpä keksi montaakaan asiaa, joissa menisin massan tai trendien mukana. Täysin immuuni ympäröivälle yhteiskunnalle ei toki voi olla ja ehkä sitä noudattaa jotain vähemmän mainstream-trendejä kuitenkin. Enkä pidä massan mukana meneviä "lampaina" tai väheksyttävinä vaan normaaleina joten ehkä tämä ei kosketa minua.

Vierailija
20/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperin hamstraus alkoi siitä, että australialaiset, jotka ovat riippuvaisia kiinalaisesta vessapaperista, hamstrasivat sitä. Pöllöt suomalaiset seurasivat perässä ilman mitään syytä. Meidän vessapaperimme ei todellakaan ole riippuvaista Kiinan tuotannosta.

Vessapaperin hamstraus alkoi siitä, kun annettiin ymmärtää, että kaikki joutuu vähintään 2 viikon karanteeniin + sairaus. Joten ihmiset laskivat, että esim. 4 perheenjäsentä karanteenissa vähintään viikkos + esim. 2 viikkoa niin sairaana, etteivät pysty käymään kaupassa eli 4 viikon vessapaperi tarpeet 4 hengelle = tooosi paljon vessapaperia. Nythän JÄLKEENPÄIN on tullut esiin että kaikki eivät joudukaa totaaliin karanteeniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän