Mihin käytät nyt matkailurahasi?
Itse katselen loppuvuoden matkoja sillä silmällä.
Kommentit (18)
Odotetaan 13.4. sit tuutte näkee eniten matkaajia mitä ikinä ennen!!
Säästän tilille. En jaksa kyllä sijoittaa nyt penniäkään. Jos joudun työttömäksi, tulee kaikki säästöt käyttöön. Uutta työtä ei varmasti ihan heti löydy, kun on miljoona muutakin hakijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin sijoittaisin.
Palstan oikeat sijoitushullut ovat olleet aika hiljaa viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin sijoittaisin.
Palstan oikeat sijoitushullut ovat olleet aika hiljaa viime aikoina.
No mitäpä tässä on sanottavaa? Miinuksella mennään, lisää ostellaan, pohjaa odotellessa.. sit noustaan ja kovaa kun tästä selvitään.
Ajattelin hankkia osalla rahoista akvaarion tarvikkeineen, viihtyypä sitten ainakin hyvin kotona kaloja katsellessa :-). Loput rahat säästöön.
Edelleen olemme kylpylään menossa. Niitä ei ole nytkään suljettu.
Olen säästänyt yhteen unelmamatkaan vuosia ja jättänyt kaikki pienet ja halvat matkat tekemättä. Näitä matkailurahoja en käytä mihinkään vaan joko perun tämän matkan ja siirrän sitä, tai jos tilanne on parantunut matka-ajan koittaessa, menen suunnitellusti.
Onneksi kaikesta ainakin saa rahat takaisin, muuten tässä olisi kyllä vähän liikaa kohtalon ivaa minulle.
Tilasin virtuaalilasit. Niiden ja kirkasvalolampun avulla rantalomalle!
Uutta matkaa katsellaan. Odotan kuitenkin vielä että sattuisko hinnat tässä keväällä vähän vielä tippumaan. Toivottavasti loppuvuodesta jo pääsisi yläilmoille ✈
Säästössä pysyvät, seuraavaan reissuun kun vaan koneet kulkevat.
Ensi alkuun en mihinkään. Tokihan sen huomaa, että saldo tilillä kasvaa, kun vapaa-ajan menot vähnee (ei siis pelkästään matkailu, vaan teatterit, ulkonasyöminen jne.)
Sijoutuksiinhan varmaan ohjaan ylijäämää, jos tilanne pitkittyy. On sitten millä mällätä, kun taas pääsee elämään normaalisti.
Säästöön myöhempiä matkoja varten tietysti.
Mun matkailurahat = työmatkoihin tarvittavat bensat.
Eli samaan kuin ennenkin. En pysty tekemään etätöitä.
Hallitukselle - ja etenkin Liille - ei-niin-keveät terveiset täältä maalta!
Ensin pitää selvittää saadaanko matkoista rahat takaisin. Tällä hetkellä noin 4000 euroa loppuvuoden laiva- ja lentolippuja ja hotelleja maksettu.
Säästän. Meitä kohtaa nyt pahin lama koskaan. Suomi on polvillaan jo jouluksi.
Mä ainakin sijoittaisin.