Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte, moniko parisuhde kaatuu nyt siihen kun joutuu olla saman katon alla 24/7?

mietinpä vaan
18.03.2020 |

Pari kaveriani vaan tänään mainitsivat kun soiteltiin, että olleet miestensä kanssa saman katon alla etätöissä kokonaiset kolme päivää, eivätkä ole aiemmin tajunneet miten ärsyttäviä ne miehet ovat :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin, että olen ihan älyttömän onnellinen, että olen sinkku. Voin mielessäni kuvitella miten ex-mies hyppii seinille näinä päivinä, kun ei pääse harrastuksiinsa. Onnea sille uudelle yh-äidille joka vei keski-iän kriisissä kärvistelevän ja kärttyilevän mieheni.  Mahtaa exän hermo olla kireenä kun nyxän lapset riehuu himassa nyt 24/7.

Vierailija
2/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. Kesälomien jälkeen tulee yleensä vuosittainen piikki avioeroihin. Ehkä se piikki tulee tänä vuonna ennen lomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sujuu miehen kanssa arki ihan mukavasti. Ollaan siis kumpikin kotona.

Käydään välillä yksin lenkillä jotta toinen saa omaa aikaa. :)

Vierailija
4/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa varsinaisesti työpäivät, kun ollaan molemmat etätöissä. Meillä on iso kämppä ja säännöt sovittu, molemmilla työ jota voi tehdä etänä ja tietty rutiini siihen.

Mutta se, ettei saa olla hetkeäkään yksin ärsyttää! Olin odottanut omaa työreissua ja miehen lomamatkaa ja nyt kaikki on tietty peruttu. Kyllä me pärjätään, mutta molemmille on oma aika tärkeää ja nyt ei ole tietoa, milloin sitä saa seuraavan kerran.

Vierailija
5/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista. Karuselliin pitää päästä vaikka millä tekosyillä. 

Suomalainen nainen on mitä on 

Vierailija
6/6 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti se miehen lompakko kuitenkin kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi