Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osuiko työttömien pilkkaajilla pilkka omaan nilkkaan?

Vierailija
18.03.2020 |

Olen ollut tosi surullinen monesti täällä ketjuja selatessani. Olen ollut 1,5 vuotta työtön ja se on ollut kova pala nieltäväksi kun on korkeakoulututkintokin tehty. Täällä joka päivä työttömiä haukutaan laiskoiksi ja loisiksi, ei yhtään tule ymmärrystä ettei töitä vain aina ole. Joskus käy huono tuuri ja ns. varmatkin työt vain loppuu. Toivottavasti jokainen panikoiva yrittäjä tai lomautettu nyt miettii aiempia ivallisia ja ylimielisiä sanomisiaan. Joskus vain kaikki menee hetkessä päin persettä ilman, että edes itse teet mitään väärin. Nyt sitten vaan hattu kouraan ja työkkäriin matelemaan meidän muiden loisten kanssa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Jos joku sellainen tulee tänne tunnustamaan, että on nimitellyt työttömiä laiskoiksi, niin nauran ääneen.

Vierailija
2/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet näitä trollialoituksiasi?

Osuiko omaan nilkkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei osunut.

Sitäkö olet toivonut?

Mulla loppu rahantulo kuin seinään. Täytyy ehkä keksiä jotain muuta. Taikaseinä ei ole vaihtoehto, koska se on satua.

Vierailija
4/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko tosi Ap kuvittelee, että työkykyisenä ihmiset voi vaan vetäytyä kotiin toimettomuuteen ja kela tilittää elämisen edellytykset hamaan kuolemaan.

😆

Vierailija
5/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä koske minua, kun olen AMK-opettaja, niin rahan tulo on turvattu

Vierailija
6/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kynnelle kykenevän on entistä tärkeämpää elättää itsensä. Ei se kenenkään muun taakka pidä olla.

Vierailija
7/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin jonossa sitten metrin turvaväli!

Vierailija
8/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen kynnelle kykenevän on entistä tärkeämpää elättää itsensä. Ei se kenenkään muun taakka pidä olla.

Kaikki ei synny kultalusikka hanurissa eikä niihin töihin VAIN MENNÄ tosta vaan, kuten ennen tehtiin.

Vierailija
9/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Jos joku sellainen tulee tänne tunnustamaan, että on nimitellyt työttömiä laiskoiksi, niin nauran ääneen.

En ole koskaan nimitellyt ketään laiskaksi. Sanonut vaan, että kaikki tuet pitää lakkauttaa. Mitä se teihin ahkeriin koskee?

Vierailija
10/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nimitellyt ketään laiskaksi. Sanonut vaan, että kaikki tuet pitää lakkauttaa. Mitä se teihin ahkeriin koskee?

Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä?

Vierailija
11/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei synny kultalusikka hanurissa eikä niihin töihin VAIN MENNÄ tosta vaan, kuten ennen tehtiin.

Typerä kommentti. Ala-arvoinen. Sinut on aivopesty.

Vierailija
12/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan näin.

Vierailija
13/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen bisnesvinkki.

Suunnatkaa se ahkeruutenne johonkin sellaiseen, joka hyödyttää muitakin, jopa sillä tavalla, että joku suostuu maksamaan.

Vierailija
14/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin jonossa sitten metrin turvaväli!

Jonot ei ole aikuisia varten.

Vierailija
15/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen ollut välillä työtön ja välillä töissä. Jos jollain on ollut varmuus työpaikastaan, niin se alkaa olla ohi ja silloinkin on elettävä, kunnes saa taas töitä tai jos tekee pätkiä sinne tänne.

Vierailija
16/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Olen ollut välillä työtön ja välillä töissä. Jos jollain on ollut varmuus työpaikastaan, niin se alkaa olla ohi ja silloinkin on elettävä, kunnes saa taas töitä tai jos tekee pätkiä sinne tänne.

Milläs elät, jos ei joku niitä töitä tee ja sun elämästäsi maksa?

Vierailija
17/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysijärkinen ole koskaan syyttänyt työttömiä.

Jokainen elämää kokenut ymmärtää ettei tilanne ole aina omissa käsissä.

Vierailija
18/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs elät, jos ei joku niitä töitä tee ja sun elämästäsi maksa?

Valtio ottaa lainaa.

Vierailija
19/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös saanut todella halveksuvia kommentteja välillä osakseni. Etupäässä naisilta,jotka tekevät uraa. Kouluttauduin aikanani väärälle uralle työllisyyttä ajatellen. Alanvaihto on todella vaikeaa kun on ensikertalaiskiintiöt ja muille koulutuspaikkoja jää pari. Mikään kurssi tai amiskoulutus ei nyt minua auta. Tarvitsisin ihan uuden ammatin, mutta tie nousee pystyyn joka suunnasta. Töitä haen joka päivä, ei vain tällä koulutuksella ja terveysrajoitteella löydy. No, nyt meitä on jonoksi asti kortistossa kohta. Toivottavasti silmät aukeaa ja empatiakyky kasvaa myös niillä, joilla piti olla varma työ.

Vierailija
20/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysijärkinen ole koskaan syyttänyt työttömiä.

Jokainen elämää kokenut ymmärtää ettei tilanne ole aina omissa käsissä.

Eikös kansanedustajat ja muut hyväosaiset ole työttömiä haukkuneet ja syyllistäneet vuosikausia?