Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurin vauva huutaa kurkku suorana?

Vierailija
18.03.2020 |

En ole tällaista aiemmin kuullut. Ei mitään normaalia itkua vaan oikein RÄÄ- RÄÄ -VÄÄ VÄÄ -RYÄÄ RYYÄÄÄ -itkua. Ihan uteliaisuudesta kysymys: mistä johtuu jos vauva huutoitkee?
t. lapseton mies

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
2/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikki, vatsavaivat..

Vierailija
4/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat aina kiljuu kurkku suorana, niillä keuhkot toimii.. voipi olla koliikki

Vierailija
5/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko naapurissa? Itkee, koska hänellä on refluksivaivaa. Ja sattuu vain omaamaan pahankuuloisen ja kovan itkuäänen. Itkee välillä myös väsymystään. Meillä vanhemmilla on korvatulpat käytössä.

Vierailija
6/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva on huutoitkenyt maitoallergiasta johtuvien kipujen takia (muutama viikko joka ilta noin klo 21-03 kunnes löytyi ratkaisu vaivoihin) ja kun oli rokotusten jälkeen kuumeessa ja reidet kipeät piikeistä. Pieni vauva voi itkeä ihan muuten vaan vatsavaivoja, isompi hampaiden puhkeamista. Monia mahdollisia syitä.

Vierailija
7/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri luuli mun kissan rääkymistä vauvaksi... Se kerran tuli kysymään tosi vaivautuneena, että onko lapsi sairas.

Mulla siis tosi äänekäs kissa.

Vierailija
8/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän vauva itkee, koska on flunssassa (varmaankin tavallinen flunssa kun on näin pienellä niin kova tauti.. korona olisi varmaan helpompi) eikä millään haluaisi ottaa kuumelääkettä. Yölläkin välillä itkee ihan pahaa oloaan. Kipeänä on kurjaa kenellä tahansa, eikä vauva ymmärrä, että se olo siitä kyllä vielä paranee kun alkaa toipua. Niinpä itkee vaan, kun juuri nyt tuntuu pahalta.

Vierailija
9/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Itku lakkasi äsken. Toivottavasti vauvalla on parempi fiilis :) Oli jotenkin lohduttoman kuuloista huutoitkua. 

t. ap

Vierailija
10/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sellasta VÄÄ VÄÄÄ ÄHÄ ÄHÄ ÄHÄ VÄÄÄÄÄÄÄ tyylistä? että vauva ikään kuin yskii välillä?

Vierailija
11/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisin niin ei rääkyisi. Vaippa, nälkä, lämpö, jano, tylsistyminen, syli, kaikki tarkistettu mutta tuossa se vaan huutaa.

Vierailija
12/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisin niin ei rääkyisi. Vaippa, nälkä, lämpö, jano, tylsistyminen, syli, kaikki tarkistettu mutta tuossa se vaan huutaa.

Jos se on väsyny

Vierailija
13/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vauva, jolla oli kova ääni. Kouluikäiseksi asti sitä riitti, tai ehkä kolmannelle luokealle.  Huuti ihan helekutin kovalla äänellä, hävetti!

Asuittiin omakotitalossa ja naapurin rouva kerran sanoi, että kyllä kuuluu kaivolta kottiin. Oli tosiaan rasittava lapsi.

Nyt opiskelee yliopistossa, voitti kirjoituskilpailuja kouluaikanaan. Itkee nykyisinkin hirmu herkästi, edelleenkin hävettää, kun suoraa huutoa huutaa luuriin, ja olen työpaikalla! Olen kieltänyt itkusoittamasta töihin!  Se kuuluu läpi se itku ja poru!

Mutta ihana lapsi, lempeä ja empaattinen. 

Mutta joo, se sinun naapurin vauva saattaa huutaa vielä seuraavat 20 vuotta! 

Vierailija
15/15 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lasten lasten huutoa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä