Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä räyhää kun en pääse luokseen koronan takia

Harminpaikka
18.03.2020 |

Miesystävä suuttui kun sanoin että haluan parantua ennen kuin pääsen luokseen toiseen kaupunkiin, minulla astma ja ollut joko korona tai influenssa ei testattu, haluan muiden ja oman itseni vuoksi olla täysin oireeto ennenkuin menen eri kaupunkiin hänen luokseen, hän räyhäsi siitä että joudunhan ruokakaupassakin käymään jos ruoka loppuu...ettei ole mikään syy. Tivaa että tulenko vai enkö eikä anna rauhassa katsoa muutamaa päivää. Hän oli itse luonani ja olis voinut jäädä minun luokseni mutta hänellä oli työkokeilutapaaminen jota ei uskaltanut siirtää eikä perua, minun vuokseni, nyt minun pitäisi perua tärkeämpiä asioita, kaiken lisäksi sanoin hänelle että hänen aikansa varmasti peruttu kuten olikin, hän ei itse suostunut perumaan työkokeilu te toimisto tapaamista ja jäädä luokseni vaikka itselläänkin oli oireita, nyt liki vaatii etten minä saisi töihinkään suostua (minut saatetaan kutsua töihin jos muut avainhenkiköt sairastuvat...) mietityttäää että minun pitäisi kiektäytyä töistä tervehdyttyänikin mutta hän ei voinut yhtä te toimisto tapaamista perua vaikka hänelläkin oireita? Nyt tuntuu että suhde vaakalaudalla, raivoaa minukle puhelimessa ja on sitä mieltä että jos en kolmeen viikkoon tule hänen luokseen (mistö en ole kieltäytynyt) niin tuntuu ettei suhde sitä kestäisi vaikka hän on itse työtön ja lupasin että maksaisi puolet hänen matkastaan tänne n. 20 e, jos en itse uskalla mahd. töiden ja riskiryhmössä olon vuoksi. Kaiken lisöksi olen aikonut parannuttuani mennä luoksensa mutta en jaksa tätä painostusta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vihainen kun et ole hänen käytettävissään silloin kun hänelle sopisi. Ei hän sinusta välitä.

Sinun ei tarvi pomppia itsekeskeisen aikuislapsen takia. Narsistisesti häiriintyyneellä on taaperon kapasiteetti. Hyvä että huomasit tämän nyt, etkä tuhlaa häneen enää yhtään huomiota. Voit laittaa viestin että otat yhteyttä kun paranet. Sitten numero estoon, lopullisesti.

Uskomatonta miesvihaa. Ilmiannettu.

Yksittäisen miehen toimien arvostelu ei ole miesvihaa. Oletko ihan vajaa? Vai oletko sitä mieltä että suurin osa miehistä käyttäytyy ap:n kuvaamalla tavalla, ko. käytöksessä ei ole mitään vikaa, se on miehelle aivan normaalia ja tyypillistä, ja siksi sen arvostelu on miesvihaa??

Ilmiannettu.

Vierailija
42/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Mies on vihainen kun et ole hänen käytettävissään silloin kun hänelle sopisi. Ei hän sinusta välitä.

Sinun ei tarvi pomppia itsekeskeisen aikuislapsen takia. Narsistisesti häiriintyyneellä on taaperon kapasiteetti. Hyvä että huomasit tämän nyt, etkä tuhlaa häneen enää yhtään huomiota. Voit laittaa viestin että otat yhteyttä kun paranet. Sitten numero estoon, lopullisesti.

Uskomatonta miesvihaa. Ilmiannettu.

Yksittäisen miehen toimien arvostelu ei ole miesvihaa. Oletko ihan vajaa? Vai oletko sitä mieltä että suurin osa miehistä käyttäytyy ap:n kuvaamalla tavalla, ko. käytöksessä ei ole mitään vikaa, se on miehelle aivan normaalia ja tyypillistä, ja siksi sen arvostelu on miesvihaa??

Hoivan ja huomion tarve voi olla kaikilla, ja terveessä suhteissa se on vastavuoroista.

Kun toinen yksipuolisesti ajattelee aina vain itseään, suhde on lähtökohtaisesti vääristynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan