Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä räyhää kun en pääse luokseen koronan takia

Harminpaikka
18.03.2020 |

Miesystävä suuttui kun sanoin että haluan parantua ennen kuin pääsen luokseen toiseen kaupunkiin, minulla astma ja ollut joko korona tai influenssa ei testattu, haluan muiden ja oman itseni vuoksi olla täysin oireeto ennenkuin menen eri kaupunkiin hänen luokseen, hän räyhäsi siitä että joudunhan ruokakaupassakin käymään jos ruoka loppuu...ettei ole mikään syy. Tivaa että tulenko vai enkö eikä anna rauhassa katsoa muutamaa päivää. Hän oli itse luonani ja olis voinut jäädä minun luokseni mutta hänellä oli työkokeilutapaaminen jota ei uskaltanut siirtää eikä perua, minun vuokseni, nyt minun pitäisi perua tärkeämpiä asioita, kaiken lisäksi sanoin hänelle että hänen aikansa varmasti peruttu kuten olikin, hän ei itse suostunut perumaan työkokeilu te toimisto tapaamista ja jäädä luokseni vaikka itselläänkin oli oireita, nyt liki vaatii etten minä saisi töihinkään suostua (minut saatetaan kutsua töihin jos muut avainhenkiköt sairastuvat...) mietityttäää että minun pitäisi kiektäytyä töistä tervehdyttyänikin mutta hän ei voinut yhtä te toimisto tapaamista perua vaikka hänelläkin oireita? Nyt tuntuu että suhde vaakalaudalla, raivoaa minukle puhelimessa ja on sitä mieltä että jos en kolmeen viikkoon tule hänen luokseen (mistö en ole kieltäytynyt) niin tuntuu ettei suhde sitä kestäisi vaikka hän on itse työtön ja lupasin että maksaisi puolet hänen matkastaan tänne n. 20 e, jos en itse uskalla mahd. töiden ja riskiryhmössä olon vuoksi. Kaiken lisöksi olen aikonut parannuttuani mennä luoksensa mutta en jaksa tätä painostusta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostukseni heräsi. Millaisessa firmassa avainhenkilö suoltaa tuollaista tekstiä? Tulee ennemmin mieleen avainkaulahenkilö.

Vierailija
22/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma kuin AP:lla. Mies on pahana, kun ei ole saanut p*llua hetkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on bo bo boss kirjoitti:

Oma mieheni on vähän samalainen. Hän saattaa istua nahkasoffalla jalat ristissä (reinot töppösinä), kädessään konjakkilasi ja toisessa kädessä kolmentonnin puhelin.

Voin kuvitella miten hän aluksi kuuntelee maltillisesti selityksiäni ja sillä välin laskee kasvoilleen tyytymättömän ilmeen kuin myös lasinsa tummalle mahonkipyödälle.

Ilman sekunnin viivettä napauttaa nyrkillään pöytään. Kuulen kuinka lasi hypähtää pöydällä.

"Pillu tänne ja äkkiä!"

Sitten hän mutisee konjakki suussaan jotain mitä en kuule, korottaa taas ääntään:

"Pese pillus ja tule tänne kuin olisi jo, vai pitääkö etsiä toinen hä?"

Perheessänne on komentosuhteet kohdallaan.

Vierailija
24/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pliis, opetelkaa jakamaan tekstinne kappaleisiin.

Jep, ja kirjoittamaan lyhyempiä virkkeitä. Yhdessäkin aloittajan viestissä on kahdeksan riviä kestävä virke.

Vierailija
25/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja kirjoittamaan lyhyempiä virkkeitä. Yhdessäkin aloittajan viestissä on kahdeksan riviä kestävä virke.

Eikä yhtään pilkkua.

Vierailija
27/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itsekeskeinen. Hän ei välitä sinusta, mutta epäilenpä pystyykö välittämään kenestäkään. Tietenkään et voi sairaana matkustaa monestakaan syystä. Pidemmän päälle raivoava mies käy mielenterveyden päälle. Kannattaa miettiä olisiko sittenkin itsekseen tai jonkun toisen kanssa parempi.

Vierailija
28/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole palstalla sanottu että seksistä kyse, olette osa aika vajaaälyisiä kun tuollaista suollatte, aplle tsemppiä

Vierailija
29/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhtään pilkkua.

Niin eikö ole jännä että silti sain Ällän äikästä ja pyydetty arvostelemaan runokirjoja yms :D ei kiinnosta jollekin vauvapalstalle tarkistaa kirjoitusta...kun on ehkä muutakin mietittävää

Vierailija
30/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminpaikka kirjoitti:

eipä ole palstalla sanottu että seksistä kyse, olette osa aika vajaaälyisiä kun tuollaista suollatte, aplle tsemppiä

Minä en tätä kirjoittanu tahallaan laitettu sama nimimerkki, mutta en minäkään ymmärrä että jos ei halua kirjoittaa mitään aiheesee liittyvää vaan keksii pillu pippeli seksi juttuja omasta päästään, niin menkööt sitten kirjoittamaan seksipalstalle

Vierailija
31/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, miksi kumpikaan teistä ei ole töissä. Kai teillä on edunvalvojat kummallakin?

Vierailija
32/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harmittaahan se miestä, kun et vie pimppiäsi sinne hänen rassattavakseen. Tuskin se muuten on sinusta kauhean kiinnostunut, luulen. Ainahan miestä ärsyttää, kun kodinkoneet ei toimi niin kuin pitää.

😂

Vierailija
33/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut otsikkoa enempää, mutta jo siitä tuli ikävä flashback omiin menneisiin seurustelusuhteisiin. Olen siis omasta tahdostani ollut sinkku pian 15 vuotta, koska kokemukseni mukaan miehet on justiinsa tuollaisia. En tiedä kun en lukenut avausta, että syyttikö mies sinua pettämisestä/salasuhteesta ja haukkuiko pettäväksi hu¤raksi, mutta nämä minun exäni olisi tehneet senkin.

Vierailija
34/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on bo bo boss kirjoitti:

Oma mieheni on vähän samalainen. Hän saattaa istua nahkasoffalla jalat ristissä (reinot töppösinä), kädessään konjakkilasi ja toisessa kädessä kolmentonnin puhelin.

Voin kuvitella miten hän aluksi kuuntelee maltillisesti selityksiäni ja sillä välin laskee kasvoilleen tyytymättömän ilmeen kuin myös lasinsa tummalle mahonkipyödälle.

Ilman sekunnin viivettä napauttaa nyrkillään pöytään. Kuulen kuinka lasi hypähtää pöydällä.

"Pillu tänne ja äkkiä!"

Sitten hän mutisee konjakki suussaan jotain mitä en kuule, korottaa taas ääntään:

"Pese pillus ja tule tänne kuin olisi jo, vai pitääkö etsiä toinen hä?"

Älkää viitsikö naurattaa enempää. 😂

Vierailija
35/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminpaikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhtään pilkkua.

Niin eikö ole jännä että silti sain Ällän äikästä ja pyydetty arvostelemaan runokirjoja yms :D ei kiinnosta jollekin vauvapalstalle tarkistaa kirjoitusta...kun on ehkä muutakin mietittävää

Ei kukaan, joka osaa kirjoittaa, kirjoita koskaan noin heikosti.

Ihan jo otsikko. Ja tuo jatkuvasti tpistuva luokseen. Niin ei koskaan kirjoiteta, se on hänen luokseen.

Vierailija
36/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminpaikka kirjoitti:

Seksistä, hoivasta, seurasta, kokonaisvaltaisesta huomiosta. Jotkut on saaneet naisen rahatkin käyttöönsä. Tämä korona myllyttäköön ihmisten todelliset luonteet.

Älkää pelätkö yksin jäämistä. Ei tarvi olla jonkun kuspään pompoteltava. Ei nyt eikä koskaan.

Vierailija
37/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhtään pilkkua.[/

Pilkkujen puutteesta jo tunnistaa tämän saman provoilijan.

Vierailija
38/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhtään pilkkua.[/

Pilkkujen puutteesta jo tunnistaa tämän saman provoilijan.

Näin on. Se on hänen tavaramerkkinsä.

Provosoi pilkkujenkin kautta.

Yks hänen pravuureista on kertoa että oikeinkirjoittamisesta pitää maksaa.

Tai että hän kyllä tiesi ja jätti pilkut pois, että voisit korjata häntä ylimielisyydessäsi.

Mutta nyt hän otti sen sinulta pois ja jäljelle jäi sulaa pilkuttomuutta.

Vierailija
39/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harminpaikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä yhtään pilkkua.

Koululaitoksen taso on vielä epäilemääni heikompi.

Vierailija
40/42 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästähän kiertoon tuollainen pässi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä