Miesystävä räyhää kun en pääse luokseen koronan takia
Miesystävä suuttui kun sanoin että haluan parantua ennen kuin pääsen luokseen toiseen kaupunkiin, minulla astma ja ollut joko korona tai influenssa ei testattu, haluan muiden ja oman itseni vuoksi olla täysin oireeto ennenkuin menen eri kaupunkiin hänen luokseen, hän räyhäsi siitä että joudunhan ruokakaupassakin käymään jos ruoka loppuu...ettei ole mikään syy. Tivaa että tulenko vai enkö eikä anna rauhassa katsoa muutamaa päivää. Hän oli itse luonani ja olis voinut jäädä minun luokseni mutta hänellä oli työkokeilutapaaminen jota ei uskaltanut siirtää eikä perua, minun vuokseni, nyt minun pitäisi perua tärkeämpiä asioita, kaiken lisäksi sanoin hänelle että hänen aikansa varmasti peruttu kuten olikin, hän ei itse suostunut perumaan työkokeilu te toimisto tapaamista ja jäädä luokseni vaikka itselläänkin oli oireita, nyt liki vaatii etten minä saisi töihinkään suostua (minut saatetaan kutsua töihin jos muut avainhenkiköt sairastuvat...) mietityttäää että minun pitäisi kiektäytyä töistä tervehdyttyänikin mutta hän ei voinut yhtä te toimisto tapaamista perua vaikka hänelläkin oireita? Nyt tuntuu että suhde vaakalaudalla, raivoaa minukle puhelimessa ja on sitä mieltä että jos en kolmeen viikkoon tule hänen luokseen (mistö en ole kieltäytynyt) niin tuntuu ettei suhde sitä kestäisi vaikka hän on itse työtön ja lupasin että maksaisi puolet hänen matkastaan tänne n. 20 e, jos en itse uskalla mahd. töiden ja riskiryhmössä olon vuoksi. Kaiken lisöksi olen aikonut parannuttuani mennä luoksensa mutta en jaksa tätä painostusta.
Kommentit (42)
Onpa kohtuuton mies. Miksi tuollaisen kanssa olet? Jos suhde ei kolmen viikon erossaoloa kestä eikä mies voi matkustaa luoksesi tuossa tilanteessa, niin joutaa mennä poikki koko suhde sitten.
Seuraava aihe.
Pari päivää olen hänen painostusta ja suuttumista kuunnellut kun hän olisi voinut tukea ja olla mukava ja parantuisin paremmin ilman henkistä painostusta, olen lisäksi masentunut ja olen ennen satuttanut itseäni ja minulla on vaikea kestää tätä yksinäisyyttä, kun edes asuisin jonkun kanssa niin ei tarvitsisi yksin olla, olen varma että minua uhkattaisiin erolla jos en itse pariin viikkon pääse sitten minulla ei ole edes ketäön kelle jutella, jos ei töihinkään kutsuttaisi kun se epätodennäköistä. Hän sanoo muka etten halua tavata, voisin saman sanoa hänelle, hän on paljon vähemmän rajattu nyt kuin minä, nyt ei edes te toimisto velvollisuutta
Vierailija kirjoitti:
Onpa kohtuuton mies. Miksi tuollaisen kanssa olet? Jos suhde ei kolmen viikon erossaoloa kestä eikä mies voi matkustaa luoksesi tuossa tilanteessa, niin joutaa mennä poikki koko suhde sitten.
Seuraava aihe.
Niinhän tuo alkaa tuntua, kun minulla menee muutenkin parin viikon välein jaksaminen normaalissakin tilanteessa kun hän suuttuu niin herkästi. Hän olisi mielellään laittanut minut kuumeessakin matkustamaan, ei ajattele yhtään mitä minullekaan voisi sattua. Olen aiemminkin sairaana joutunut painostuksesta meneemään siksi kun muuten ei oltaisi viikoon nähty ja jouduin tällöin tiputukseen
Olipa syy mikä tahansa, niin en kuuntelisi, saati katselisi päivääkään räyhäävää miestä.
Pässi mies. Ja oliko siis sun luona kun olit kipee ja sit meni vielä työpalaveriin?!?!?! like wtf?
Tuo suhde tekee sulle enemmän haittaa kuin mitä antaa. Lähde ja mahdollisimman pian, ei ole tervettä eikä mies sua tkuvauksesi perusteella rakasta joten miksi olisit hänen kanssaan enää päiväkään yhdessä? Paitsi ehkä yksinäisyyden pelosta, ja se on todella huono syy seurustella.
Suksi nyt vitt*uun näiden iänikuisten provojesi kanssa!
Harminpaikka kirjoitti:
Pari päivää olen hänen painostusta ja suuttumista kuunnellut kun hän olisi voinut tukea ja olla mukava ja parantuisin paremmin ilman henkistä painostusta, olen lisäksi masentunut ja olen ennen satuttanut itseäni ja minulla on vaikea kestää tätä yksinäisyyttä, kun edes asuisin jonkun kanssa niin ei tarvitsisi yksin olla, olen varma että minua uhkattaisiin erolla jos en itse pariin viikkon pääse sitten minulla ei ole edes ketäön kelle jutella, jos ei töihinkään kutsuttaisi kun se epätodennäköistä. Hän sanoo muka etten halua tavata, voisin saman sanoa hänelle, hän on paljon vähemmän rajattu nyt kuin minä, nyt ei edes te toimisto velvollisuutta
Opettele tulemaan toimeen itsesi kanssa. Vasta sitten sinulla on mahdollisuus hyvään parisuhteeseen. Suhde nykyiseen miesystävääsi ei kuulosta kovin hyvältä, joten siitä kannattaa ensi tilassa luopua, ettet joudu syvemmälle mt-ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Pässi mies. Ja oliko siis sun luona kun olit kipee ja sit meni vielä työpalaveriin?!?!?! like wtf?
Oli ja hänellekin tuli oireita, kehotin perumaan te toimiston ajan sanoin että olisivat tyytyväisiä jos ei menisi sairastuttamaan ja että se varman perutaan muutenkin, sanoin että voisi olla luonani vielä, sanoi ettei viitsi alkaa te toimiston aikaa perumaan kun te toimiston työntekijälle sopi vain se päivä eikä halua häntä "häiritä" mutta minut pystyi jättämään sairaana tänne ja minu pitäisi perua työt sittenkin kun tervehdyn mikäli minut kutsuttaisiin sanoi että mun pitäs sanoa etten tule siksi että pääsisin hänen luokseen vaikka hön itse ei edes te toimiston aikaa perunut ja työttömämä olisi voinut olla minun luonani kauemmin...nyt sitten vaatii etttä minä menisin vuorostaan hänen luokseen suunnilleen tänään tai huomenna, sanoin että odotan että olen oireeton niin alkoi riehumaan että jaa että tulisitko vasta joskus ensi viikolla ja huusi puhelimeen. Vaikken mitään ensi viikosta puhunut että siihen asti menisi ja olisiko sekään maailmanloppua? Minun pitäisi jo olla varaamassa junaa lähipäiville...
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhde tekee sulle enemmän haittaa kuin mitä antaa. Lähde ja mahdollisimman pian, ei ole tervettä eikä mies sua tkuvauksesi perusteella rakasta joten miksi olisit hänen kanssaan enää päiväkään yhdessä? Paitsi ehkä yksinäisyyden pelosta, ja se on todella huono syy seurustella.
Sanoo jatkuvasti rakastavansa, mutta olen ajatellut että ei varmaan ketään muutakaan rakastaisi enempää kuin itseään.
Olin vuosia yksin ja ihan tyytyväinen enkä kaivannut juuri sosiaalisia kontakteja kuin vanhempiini ja sisaruksiin,nyt tavallaan totuin miehen läsnäoloon niin tuntuu vaikealta olla taas yksin vaikka siinä ennen olinkin tyytyväinen ja pärjännyt.
Välillä tuntuu etten henkisesti kestä tätä korona aikaa kestäisin yksin olonkin jos mies suostuisi katsomaan päivä kerrallaan eteenpäin eikä vaatisi ja räyhäisi, oikeastaan olin tyytyväinen että saan hetken ollla yksin ilman vaatimuksiaan kun hän lähti mutta nyt en olekaan onnellinen kun tämä rauhassaolo aikakin pilalla
No harmittaahan se miestä, kun et vie pimppiäsi sinne hänen rassattavakseen. Tuskin se muuten on sinusta kauhean kiinnostunut, luulen. Ainahan miestä ärsyttää, kun kodinkoneet ei toimi niin kuin pitää.
Ai taas näitä? Mistä löydätte noita kultakimpaleita? Räyhäroopelle voi laittaa estot jos et jo tiennyt ap!
Antreksi, mutta kuulostat kynnysmatolta. Jos joudut kysymään tuntemattomilta neuvoa tässsä tilanteessa, ja vaan jatkat vuodatustasi, sinusta jää huono kuva. Aloita ensin itsestäsi. Hoida itsetuntosi kuntoon, ja ajattele vasta sen jälkeen suhteita.
Tälläisiä romaaneja ei tarvita tälle palstalle.
Voi voi. Kamalaa. Todella hirveetä. Voi voi sentään.
En tosin jaksanut lukea kokonaan mokomaa länkytystä.
Hei pliis, opetelkaa jakamaan tekstinne kappaleisiin.
Oma mieheni on vähän samalainen. Hän saattaa istua nahkasoffalla jalat ristissä (reinot töppösinä), kädessään konjakkilasi ja toisessa kädessä kolmentonnin puhelin.
Voin kuvitella miten hän aluksi kuuntelee maltillisesti selityksiäni ja sillä välin laskee kasvoilleen tyytymättömän ilmeen kuin myös lasinsa tummalle mahonkipyödälle.
Ilman sekunnin viivettä napauttaa nyrkillään pöytään. Kuulen kuinka lasi hypähtää pöydällä.
"Pillu tänne ja äkkiä!"
Sitten hän mutisee konjakki suussaan jotain mitä en kuule, korottaa taas ääntään:
"Pese pillus ja tule tänne kuin olisi jo, vai pitääkö etsiä toinen hä?"
En jaksunut lukea. Älä mene jos tuntuu siltä. Mikä tarkoitus tälläkin ketjulla mahtaa olla.