Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saunonut vieraan toista sukupuolta olevan kanssa

Vierailija
18.03.2020 |

Jos niin kenen kanssa? Minkä ikäisenä? Aiheuttiko mitään tuntemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisakallion urheiluopistossa viikon valmentajakurssin päätteeksi meille oli viimeisenä iltana lämmitetty rantaan savusauna. Olimme miesten vuorolla löylyissä, kun kolme naiskurssilaista tuli löylyyn alasti miesten sekaan. Yksi heistä oli voimistelija Virpi. Kaunis nainen niin luonteeltaan, kasvoiltaan kuin vartaloltaankin ja olin hakeutunut usein hänen seuraansa ryhmätöissä ja ruokalassa. Todella upea kroppa verkkareissakin. Virpin alastoman vartalon yksityiskohdat edestä ja takaa syöpyivät ikuisiksi ajoiksi aivoihini siellä saunassa. Rinnatkin olivat niin upeat, että jos hän käytti urheiluliivien lisäksi muita rinsikoita, niitä tarvittiin vain koristeeksi, tukemaan ei tarvittu. No hänen vartalonsa teki tepposet erääseen ruumiinosaani, enkä voinut lähteä pois löylystä ennenkuin verentungos oli ohitse.

Virpi oli minua 15 vuotta nuorempi enkä yrittänyt "mitään", kun luulin että se on epäsopivaa. Vahinko, sillä nykyinen kumppanini on 12 vuotta minua nuorempi ja tulemme mitä parhaiten toimeen niin keittiössä kuin makuuhuoneessakin. Ikä on vain numeroita.

Vierailija
22/30 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussina saunottiin mökillä siveästi erikseen naiset/miehet. Mutta tietysti miehen kaveri änkesi kännissä mun ja yhden toisen naisen kanssa kesken kaiken saunaan. Eipä siinä, puolipimeä sauna ja minä pesin siinä hiuksiani.

Huomasin vaan vaahdon keskeltä, että kun tämä ainoakin nainen häipyi, niin tuo mies tuli heppi pystyssä lauteilta kimppuuni. Kävi kiinni ja nuoleskeli poskeani hokien, kuinka ihana olen ja miten kukaan ei näkisi, jos me ihan vähän pantais. En ehtinyt kunnolla huuhtoa hiuksianikaan, kun ryntäsin saunasta pihalle.

Se siitä saunomisesta. Mä luulin, että se mies oli mun mieheni kaveri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussina saunottiin mökillä siveästi erikseen naiset/miehet. Mutta tietysti miehen kaveri änkesi kännissä mun ja yhden toisen naisen kanssa kesken kaiken saunaan. Eipä siinä, puolipimeä sauna ja minä pesin siinä hiuksiani.

Huomasin vaan vaahdon keskeltä, että kun tämä ainoakin nainen häipyi, niin tuo mies tuli heppi pystyssä lauteilta kimppuuni. Kävi kiinni ja nuoleskeli poskeani hokien, kuinka ihana olen ja miten kukaan ei näkisi, jos me ihan vähän pantais. En ehtinyt kunnolla huuhtoa hiuksianikaan, kun ryntäsin saunasta pihalle.

Kai sentään annoit sille, ennen kuin ryntäsit pihalle? Kun on kerran miehesi kaverikin. Kaverille kans!

Vierailija
24/30 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kun menen yleiseen saunaan, niin runkkaan sen verran että veri pakkautuu elimeen. Ja vedän terskan esiin koska se on mulla valtava luumu.

Vierailija
25/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään annoit sille, ennen kuin ryntäsit pihalle? Kun on kerran miehesi kaverikin. Kaverille kans!

No en antanut, koska hänellä oli omakin tyttö mukana.

Tämä sankari yritti muutenkin kaikkea, missä on reikä...😀 Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun kavereittensa naisia yritti.

Vierailija
26/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veri pakkautuu ja elin on jykevämpi kun ei purkaudu viikkoon. sitten kun virittelee vielä muutaman kerran niin hyvin on jykevä. ei kun naisen kieli vai tatin ympärille

Vierailija
27/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa käy hyvin ilmi suomalainen rajoittunut suhtautuminen alastomuuteen. Yleisesti kehuskellaan, että meillä on saunakulttuurin myötä muia neutraali suhtautuminen alastomuuteen ja kuvitellaan, että muualla ollaan estoisia.

Olen asunut ja liikkunut Keski-Euroopassa aika paljon ja siellä on monessa maassa ihan älyttömästi vapaampi alastomuuden kulttuuri. Nakurantoja on paljon ja yleiset saunat yleensä alastomia yhteissaunoja. Ihmiset ei suhtaudu vastakkaisen sukupuolen alastomuuten lainkaan niin suorasukaisen seksuaalisesti kuin meillä.

No Keski- ja Etelä Euroopassa ei todellakaan olla estottomia. Monet ei ole alasti uimahallissa edes samaa sukupuolta olevien kanssa ja siksi on niitä erillsiä pukukoppeja.

Ja sauna on peseytymisen systeemeihin liittyvä ei seksiin tarkoitettu paikka. Mies on aina seksin perässä ja kyllähän naistenkin silmää miellyttää hyvin varustellut miehet.

Harva suomimies suo omalle vaimolle estottomuuden. Se on vain puhetta ja kunhan itse pääsisi.

Etpä ole tainnut koskaan käydä esim. Saksan, Hollannin tai Itävallan kylpylöissä tai uimahallien saunaosastoilla. Niissä todellakin on yhteiset pukuhuoneet, suihkut sekä saunat. Naiset ja kiehet alasti ja sekaisin. Voit etsiä googlellakin tietoa, jos oikeasti kiinnostaa.

tosi ihmeellista ja ulkomaalaiset sit ihmettelee miks suomessa saunotaan alasti. siis wtf

Vierailija
28/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiriita kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa käy hyvin ilmi suomalainen rajoittunut suhtautuminen alastomuuteen. Yleisesti kehuskellaan, että meillä on saunakulttuurin myötä muia neutraali suhtautuminen alastomuuteen ja kuvitellaan, että muualla ollaan estoisia.

Olen asunut ja liikkunut Keski-Euroopassa aika paljon ja siellä on monessa maassa ihan älyttömästi vapaampi alastomuuden kulttuuri. Nakurantoja on paljon ja yleiset saunat yleensä alastomia yhteissaunoja. Ihmiset ei suhtaudu vastakkaisen sukupuolen alastomuuten lainkaan niin suorasukaisen seksuaalisesti kuin meillä.

No Keski- ja Etelä Euroopassa ei todellakaan olla estottomia. Monet ei ole alasti uimahallissa edes samaa sukupuolta olevien kanssa ja siksi on niitä erillsiä pukukoppeja.

Ja sauna on peseytymisen systeemeihin liittyvä ei seksiin tarkoitettu paikka. Mies on aina seksin perässä ja kyllähän naistenkin silmää miellyttää hyvin varustellut miehet.

Harva suomimies suo omalle vaimolle estottomuuden. Se on vain puhetta ja kunhan itse pääsisi.

Etpä ole tainnut koskaan käydä esim. Saksan, Hollannin tai Itävallan kylpylöissä tai uimahallien saunaosastoilla. Niissä todellakin on yhteiset pukuhuoneet, suihkut sekä saunat. Naiset ja kiehet alasti ja sekaisin. Voit etsiä googlellakin tietoa, jos oikeasti kiinnostaa.

tosi ihmeellista ja ulkomaalaiset sit ihmettelee miks suomessa saunotaan alasti. siis wtf

Latinot ja anglosaksit ihmettelevät. Saksaa ja hollantia puhuvat ihmettelevät yhteissaunojen puutetta.

Vierailija
29/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on jo useita yleisiä yhteissaunoja, joissa ollaan kuten saunassa ollaan. Niissä ei Mikke runkkaa.

Vierailija
30/30 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saunaketju on seksipalstalla?