Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saunonut vieraan toista sukupuolta olevan kanssa

Vierailija
18.03.2020 |

Jos niin kenen kanssa? Minkä ikäisenä? Aiheuttiko mitään tuntemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli firman myyntipalaveri sellaisessa pienessä lomahotellissa jossain Saimaan rannalla, oltiin siellä kolme päivää. Ekana iltana menin saunaan, kun sanoivat saapuessani että sauna on aina lämmin ja vapaasti käytettävissä. Saunaosasto oli niin pimeä ja hiljainen että luulin olevani yksin, enkä laittanut uimapukua tai ottanut edes pyyhettä mukaan. Menin saunan puolelle, ja sielläpä istuikin yksi miespuolinen kollegani. Meinasin kääntyä heti ovelta, mutta hän totesi kyllä nähneensä alastomia naisia aikaisemminkin, ja kun ei hänelläkään ollut simmareita tai pyyhettä niin ajattelin että no mikäs siinä sitten, jos hän kehtaa olla alasti niin kyllä minäkin. Vähän aikaa istuttiin ja yritettiin jotain työhön liittyvää small talkia, sitten se alkoi kääntyä hieman flirttailuksi, ja kohta huomasin että hän tuijotti tissejäni. Samassa näin kun hänellä alkoi kalu jäykistyä, ja hetken mielijohteesta siirryin istumaan hänen viereensä. Ja tämän enempää en siitä kerrokaan, eli sen pituinen se! :-)

Vierailija
2/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kerran!

Oltiin neljästään toisen pariskunnan kanssa mökillä, ja silloin mentiin kimpassa saunaan.

Olin mielissäni, ja olen edelleen mielissäni että pääsin tällaisen "vapautuneen" ilmapiirin kerran elämässäni kokemaan, en usko että toistuu, vaikka itse ottaisin uusiksi milloin vain!

Mitään seksiin/seksuaalisuuteen viittaavaa/liittyvää ei saunassa tapahtunut!

Suomalaiset naiset ovat oman otantani mukaan todella estyneitä/estoisia alastomuuden suhteen!

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tota tullut saunottua ja milloin mitäkin tuntemuksia. Eräs joka on tatuoituna mieleen on ylitse muiden. Mennään reilusti aikaa taakse päin. Silloisen tyttöystäväni, nykyisen vaimoni porukoiden mökillä oltiin. En jaksa tarkemmin tilannetta selittää, mutta krapula aamuna lämmittelin saunaa, muut lähtivät käymään sukulaisissa ja luulin, että kaikki olivat lähteneet. Saunassa istuessani hänen siskonsa 15-16 mutta erittäinkin muodollisesti pätevä tuli yks kaks pyyhe ympärillään saunaan. Minun pyyhkeeni totta kai pukkarissa. Mitään flirttiä tai muuta ei ollut vähääkään. Olinhan ite jo lähes 30. Juteltiin niitä näitä ja kyllä vaan väkisin tilanteessa alkoi stondaamaan. Sain peiteltyä sen. Aloin kiskoa löylyä, jotta saisin hänet ulos. Ei onnistunut, hän istui alemmas. Oli pakko ite häipyä ulos ja kyllähän siinä lähtiessäni hän huomasi väkisinkin, kun puolijäykkänä heilahtelin vilvottelemaan. Kävin uimassa ja tullessani takaisin hän oli peseytymässä ja ilmoitti vaan tyynesti, että ei mene kauaa enää. Se tilanne on kyllä syöpynyt mieleen. Siellä mökillä ollessamme siis oli tapana, että pyyhkeet päällä käytiin vähän sekasin saunassa, eikä siinä mitään. Mutta tilanne kahdestaan ja minulla ei pyyhettä. Sekä vielä se pesu tapahtumakin piti nähdä. Mut se oli sellanen.

Vierailija
4/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tota tullut saunottua ja milloin mitäkin tuntemuksia. Eräs joka on tatuoituna mieleen on ylitse muiden. Mennään reilusti aikaa taakse päin. Silloisen tyttöystäväni, nykyisen vaimoni porukoiden mökillä oltiin. En jaksa tarkemmin tilannetta selittää, mutta krapula aamuna lämmittelin saunaa, muut lähtivät käymään sukulaisissa ja luulin, että kaikki olivat lähteneet. Saunassa istuessani hänen siskonsa 15-16 mutta erittäinkin muodollisesti pätevä tuli yks kaks pyyhe ympärillään saunaan. Minun pyyhkeeni totta kai pukkarissa. Mitään flirttiä tai muuta ei ollut vähääkään. Olinhan ite jo lähes 30. Juteltiin niitä näitä ja kyllä vaan väkisin tilanteessa alkoi stondaamaan. Sain peiteltyä sen. Aloin kiskoa löylyä, jotta saisin hänet ulos. Ei onnistunut, hän istui alemmas. Oli pakko ite häipyä ulos ja kyllähän siinä lähtiessäni hän huomasi väkisinkin, kun puolijäykkänä heilahtelin vilvottelemaan. Kävin uimassa ja tullessani takaisin hän oli peseytymässä ja ilmoitti vaan tyynesti, että ei mene kauaa enää. Se tilanne on kyllä syöpynyt mieleen. Siellä mökillä ollessamme siis oli tapana, että pyyhkeet päällä käytiin vähän sekasin saunassa, eikä siinä mitään. Mutta tilanne kahdestaan ja minulla ei pyyhettä. Sekä vielä se pesu tapahtumakin piti nähdä. Mut se oli sellanen.

Tää saattaa olla jopa tottakin koska ei jatkunut tyyliin "sitten tuo nuori neiti otti 30cm pitkän kaluni suuhunsa ja kertoi halunneensa minua ensi näkemästä alkaen..."

Vierailija
5/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kerran!

Oltiin neljästään toisen pariskunnan kanssa mökillä, ja silloin mentiin kimpassa saunaan.

Olin mielissäni, ja olen edelleen mielissäni että pääsin tällaisen "vapautuneen" ilmapiirin kerran elämässäni kokemaan, en usko että toistuu, vaikka itse ottaisin uusiksi milloin vain!

Suomalaiset naiset ovat oman otantani mukaan todella estyneitä/estoisia alastomuuden suhteen!

M40

Se että muut naiset kuin tyttöystäväsi/vaimosi eivät halua olla seurassasi alasti ei ole naisten estoisuutta vaan normaalia käytöstä vai onko oma äitisi aina intopinkeänä alasti kenen tahansa seurassa? Tai vaimosi?

Teissä miehissä on myös semmoinen vika ettå teille naiset on joko estoisia jos eivät paljasta itseään kelle vaan ja sitten kun tekevät niin niin ovat h uori@. Te ette koskaan näe mitään normaalia ihmisissä, naisissa. Ja se johtuu siitä että hormonit vie teitä niin kuin pässiå narussa.

Vierailija
6/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että muut naiset kuin tyttöystäväsi/vaimosi eivät halua olla seurassasi alasti ei ole naisten estoisuutta vaan normaalia käytöstä vai onko oma äitisi aina intopinkeänä alasti kenen tahansa seurassa? Tai vaimosi?

Teissä miehissä on myös semmoinen vika ettå teille naiset on joko estoisia jos eivät paljasta itseään kelle vaan ja sitten kun tekevät niin niin ovat h uori@. Te ette koskaan näe mitään normaalia ihmisissä, naisissa. Ja se johtuu siitä että hormonit vie teitä niin kuin pässiå narussa.

Huhu kertoo että tätä kirjoittajaa ei ole kukaan nähnyt koskaan alasti...

Vierailija
7/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää saattaa olla jopa tottakin koska ei jatkunut tyyliin "sitten tuo nuori neiti otti 30cm pitkän kaluni suuhunsa ja kertoi halunneensa minua ensi näkemästä alkaen..."

Heh, täyttä totta on. Ja se on taltioitunut jostain syystä tarkkaan muistiin

Vierailija
8/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kerran!

M40

Tuliko kenellekään muulle mielen tästä kommentista, että... Mitä? Miten? Kuka? Whaaaat? Uskallan väittää, että jos tämän kirjoittaja lukee lehdestä kuinka Saksalainen nainen Intiassa lomaillessaan käytti hyväkseen alaikäistä vehnäterrierriä niin se johtuu tyhmistä ja rumista sovinistisika miehistä ja etenkin Suomalaisista sellaisista 😂

Vierailija
9/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukuvioissa parikymppisenä yhteissaunat olivat ihan normisettiä. Ihan mukavaa se oli, mitään päälle päin näkyviä seksuaalisia tilanteita tai reaktioita ei kyllä koskaan tullut vastaan, vaikka toisinaan muutama vähän ronskimpi neitokainen istuskeli lauteilla ihan kurillaan polvet ylhäällä. Ajatukset on tietysti toinen juttu, mutta ehkä noihin iltamiin aina liittyi alkoholikin sen verran vahvasti, että spontaanin seisokin vaara jäi aika vähäiseksi...

Sen jälkeen sitten onkin 30 vuotta ollut vähän hiljaisempaa tällä rintamalla.

Vierailija
10/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useita kertoja. Mökkireissuilla, jatkoilla, leirillä, illanistujaisissa, tupareissa.

En ole koskaan saanut mitään "tuntemuksia", se on vaan sauna. Ei mitään ihmeellistä. Olen nainen.

Vierailija
11/30 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa käy hyvin ilmi suomalainen rajoittunut suhtautuminen alastomuuteen. Yleisesti kehuskellaan, että meillä on saunakulttuurin myötä muia neutraali suhtautuminen alastomuuteen ja kuvitellaan, että muualla ollaan estoisia.

Olen asunut ja liikkunut Keski-Euroopassa aika paljon ja siellä on monessa maassa ihan älyttömästi vapaampi alastomuuden kulttuuri. Nakurantoja on paljon ja yleiset saunat yleensä alastomia yhteissaunoja. Ihmiset ei suhtaudu vastakkaisen sukupuolen alastomuuten lainkaan niin suorasukaisen seksuaalisesti kuin meillä.

Vierailija
12/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, opiskelu- ja harrastustouhuissa, firman juhlissa ja kylpylöiden saunoissa. Viime aikoina ei ole ollut tällaisia mahdollisuuksia. Eipä oo aiheuttanu sen suurempia tuntemuksia, mutta onhan alastomia naisia kivempi katsella kuin miehiä. Ainoat intiimilävistykset olen livenä nähnyt näissä.

Vierailija
13/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo riittänyt .uikkarit päällä sit höyrysaunoissa muitakin naisii mut vaimo mukana

Vierailija
14/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia vuosia jo tuttujen pariskuntien kanssa käyty nakuna sekasaunoissa. Alussa hiukan kalu nytkähteli. Sittemmin tilanne jo niin normaali ettei enää vaikuta

Vierailija
15/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lapissa eräoppaana viikon vaelluksella yhdelle 7 hengen sinkkunaisporukalle, 30-50 v. Kolmen viikon päästä sain kutsun eräälle partiomajalle lähellä Tamperetta kuvienkatseluiltaan. Ajoin Hyvinkäältä sinne. Ilta sujui rattoisasti vaikka alkomaholia en voinut ottaa. Loppullasta naiset sanoivat, että sauna on lämmitetty eikä minua varten ole omaa vuoroa. Olimme tuttuja, kun viikon olimme olleet yhdessä ja nukkuneet samassa teltassa, jonka minä kannoin. Ei siinä mitään, kömmin viimeiseksi lauteille alastomien naisten väliin ja jatkoimme juttua niin kuin ei mitään. Viisari ei värähtänyt juurikaan ylöspäin, vaikka makkara sai lisää paksuutta ja pituutta. Sitten menimme valoisaan pesuhuoneeseen ja sain selän pesijöitä 7. Itse pesin 7 selkää. Kukaan ei kommentoinut siellä paksua, pitkää puolijäykkää elintäni, vaikka huomasin kyllä katseiden kohdistuvan välillä jalkojeni väliin. Myöhemmin sain 7 kiitoskirjettä, missä vihjailtiin epäsuorasti näkymiin saunassa ja toivottiin vihjaillen haluttavan yksityistä kuvienkatseluillan jatkoa. Sellaiseen en ryhtynyt, olin silloin löyhässä seurusteluvaiheessa. Näin jälkikäteen kyllä harmittaa, että en ollut rohkeampi silloin. Olisi varmaan ollut ikimuistoiset 7 Tampereen reissua. Jos joku naisista lukee tämän, kutsun voi lähettää uudestaan entiseen osoitteeseen. Ei haittaa vaikka kuvat olisivat jo kadonneet.

Vierailija
16/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa käy hyvin ilmi suomalainen rajoittunut suhtautuminen alastomuuteen. Yleisesti kehuskellaan, että meillä on saunakulttuurin myötä muia neutraali suhtautuminen alastomuuteen ja kuvitellaan, että muualla ollaan estoisia.

Olen asunut ja liikkunut Keski-Euroopassa aika paljon ja siellä on monessa maassa ihan älyttömästi vapaampi alastomuuden kulttuuri. Nakurantoja on paljon ja yleiset saunat yleensä alastomia yhteissaunoja. Ihmiset ei suhtaudu vastakkaisen sukupuolen alastomuuten lainkaan niin suorasukaisen seksuaalisesti kuin meillä.

No Keski- ja Etelä Euroopassa ei todellakaan olla estottomia. Monet ei ole alasti uimahallissa edes samaa sukupuolta olevien kanssa ja siksi on niitä erillsiä pukukoppeja.

Ja sauna on peseytymisen systeemeihin liittyvä ei seksiin tarkoitettu paikka. Mies on aina seksin perässä ja kyllähän naistenkin silmää miellyttää hyvin varustellut miehet.

Harva suomimies suo omalle vaimolle estottomuuden. Se on vain puhetta ja kunhan itse pääsisi.

Vierailija
17/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Keski- ja Etelä Euroopassa ei todellakaan olla estottomia. Monet ei ole alasti uimahallissa edes samaa sukupuolta olevien kanssa ja siksi on niitä erillsiä pukukoppeja.

Ja sauna on peseytymisen systeemeihin liittyvä ei seksiin tarkoitettu paikka. Mies on aina seksin perässä ja kyllähän naistenkin silmää miellyttää hyvin varustellut miehet.

Harva suomimies suo omalle vaimolle estottomuuden. Se on vain puhetta ja kunhan itse pääsisi.

Siis niinku hä? Ootko ihan varma että oot perillä millainen kulttuuri esim. Saksan ja Itävallan saunoissa/kylpylöissä on?

Jos siis vertaa suomi-naiseen, niin onhan se nyt aika paljon estottomampaa kun voidaan olla estottomasti yleisessä seka-saunassa alasti. Ei suomi-naista sinne saa mitenkään menemään!

Vierailija
18/30 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole tainnut koskaan käydä esim. Saksan, Hollannin tai Itävallan kylpylöissä tai uimahallien saunaosastoilla. Niissä todellakin on yhteiset pukuhuoneet, suihkut sekä saunat. Naiset ja kiehet alasti ja sekaisin. Voit etsiä googlellakin tietoa, jos oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
19/30 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä ole tainnut koskaan käydä esim. Saksan, Hollannin tai Itävallan kylpylöissä tai uimahallien saunaosastoilla. Niissä todellakin on yhteiset pukuhuoneet, suihkut sekä saunat. Naiset ja kiehet alasti ja sekaisin. Voit etsiä googlellakin tietoa, jos oikeasti kiinnostaa.

Ne paikat on ihan turisteja varten, ihan niin kuin lumessa kieriskely saunan jälkeen Suomessa.

En ole ollut turistina vaan ihan sisällä niisså yhteiskunnissa ja perheissä ja alasti ollaan yksi suihkussa.

Oletko varma ettå et ole ollut b.ordellissa?

Vierailija
20/30 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne paikat on ihan turisteja varten, ihan niin kuin lumessa kieriskely saunan jälkeen Suomessa.

En ole ollut turistina vaan ihan sisällä niisså yhteiskunnissa ja perheissä ja alasti ollaan yksi suihkussa.

Oletko varma ettå et ole ollut b.ordellissa?

No ei todellakaan ole. Miksi sinun pitää puhua aiheesta josta et selvästikään mitään tiedä?

Olen asunut Hollannissa ja voin kertoa että suurin osa kylpylöissä kävijöistä on paikallista väestöä, tosin kyllä joukkoon joskus turistejakin mahtuu. Olen törmännyt hollantilaisessa saunassa suomalaisiinkin!

Mutta siis ihan normaali väki niissä käy. Lapsia ei juurikaan, mutta muuten ihan kaiken ikäistä väkeä ja sukupuolijakauma menee aika tasan. Nuorisoakin käy tosi paljon, eikä kukaan tee alastomuudesta numeroa, eikä ilmassa ole mitään seksuaalista. Päinvastoin, jos joku siellä rupeaisi jotain pelejä pelaamaan, niin saisi vain paheksuntaa osakseen. 

Sääli ettei Suomessa voi olla vastaavia paikkoja. On niin paljon mukavampaa kun ei tarvitse jakautua poikaystävän kanssa eri pukuhuoneisiin, vaan voi liikkua yhdessä. Lisäksi on hauskaa kun voi vaan kävellä saunasta nakuna uima-altaaseen ilman että tarvitsee pukea uikkareita välissä.