Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on aivan hirveä, kontrolloiva ja itsekeskeinen. Vihani on niin suuri tällä hetkellä.

Vierailija
18.03.2020 |

Ottaa päähän niin paljon, että miehen takia olen edes yrittänyt sovittaa itseäni tulevaisuuteen hänen kanssaan.
Ensinnäkin olen käyttänyt melkein vuoden ajan (juna)matkoihin hänen luokseen tolkuttomasti rahaa, työpaikkani ovat vaihtuneet jotta suhteeseen keskittyminen olisi mahdollisempaa, olen etsinyt töitä hänen läheltään (yhteenmuutto ollut tarkoituksena), siivoan, teen ruokaa ja yritän pitää suhteestamme huolta monin tavoin.
Myöskin minä osallistun tottakai elämisen kustannuksiin, suunnilleen puoliksi menneet ja maksan vielä omat matkani hänen luokseen.

Kaikki oli kivaa alkuun ja mies oli mukana suunnitelmissa täysin, itse ehdotti ja halusi sitoutua kunnes alkoi muuttumaan hiljaa.
Olen mennyt täysin mukavuusalueiden ulkopuolelle, jotta meidän välinen suhde voisi kasvaa ja kehittyä, jotta voisimme elää yhdessä.
Jätin jopa vakituisen työsuhteeni ja aloitin sitten toisenlaiset työt ja tämän koronan tullessa menivät nekin.

Mitä tekee mies, jolla on suuret tulot ja muutenkin talous enemmän kuin kunnossa?

No jatkuvasti vinoilee omasta tilanteestani kun töitä ei ole, kehuskelee kuinka on rahaa ja voisi lähteä heti matkoille jos tilanne ei maailmassa olisi tämä eikä tietenkään ottaisi tällaista rahatonta mukaan. Lisäksi saa raivareita ihan oudoista jutuista(olen kuulemma mitään osaamaton lapsi kun jätin valot päälle huoneeseen vaikka tarkoituksenani olisi ollut mennä pian takaisin sinne huoneeseen) , uhkaa jättämisellä ja sitten taas nauraa, että kunhan vitsaili. Halaa ja sanoo, ettei kiusaa enää minua ja pahoittelee äkkipikaisuuttaan.
Kuitenkin syyttää minua omasta tilanteestani(tämä työtilanne nyt) ja nauttii, että olen aika syvillä.
Sitten sanoo: "Kulta ei tämä tilanne ole sun syysi... kai"
Ja virnistää.

Olen ihan raivoissani.
Jos näytän tunteinani(kun tarpeeksi nälvii) olen hullu ja haluaa minusta eroon koska hänellä ei ole aikaa riitelyyn.
Yleensä näinä hetkinä edellisenä päivänä rakasti minua niin mahdottomasti ja sitten on kuin eri ihminen ja yksi pieni negatiivinen reaktioni laukaisee sen, että emme sovi yhteen koska haastan riitaa.

Joudun siis olemaan hiljaa, itken yksin ja näen painajaisia miehestä.

Kaikki tämä kontrollointi ja paska on alkanut pikkuhiljaa. Mies luvannut muuttua mutta ei todellakaan muutu. Pahenee eikä mitään hyvää tunnu enää olevan jäljellä.

Tässä tilanteessa varsinkin tarvitsisin tukea ja jotain varmuutta, että selviämme yhdessä mutta lähinnä mies vaan nauraa ja on asenteella, että yritä selvitä ja siivoa mun koti kun oon töissä.

Pärjään ihan yhtä hyvin, tai no varmasti paremmin ilman miestäkin.
Hänestä ei ole mitään tukea, ei etenkään henkistä eikä kyllä muutakaan.
Pakko lähteä pois, ei kestä pää tätä nälvimistä ja itsetunnon kohotusta kustannuksellani.

Pakko oli kirjoittaa, olen niin loppu tähän ailahtelevaisuuteen!!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mukavia miehiä täynnä, mutta päätit sitten valkata tuon. Ok.

Vierailija
2/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi elät tuollaisessa suhteessa??

Lähde menee ja tee elämästä mukavampaa.

Itsehän sä päätät mitä sallit ja hyväksyt. Ei se täällä valittamalla parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
4/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ja kuinka kauan p*skaa aiot vielä ottaa vastaan, ennen kuin alat välittämään itsestäsi?

Vierailija
5/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tämä vain rakkauden tähden. Olen itsekkin sortunut tekemään mitä typerimpiä asioita sen uskomuksen edestä että rakkaus täyttäisi minut onnesta. Oon sitä mieltä, että meidän rakkauskäsityksemme on kieroutunut. 

Vierailija
6/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tämän narsistin kanssa joka nauttii kärsimisesi katsomisesta miksi?

Vierailija
7/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole tällainen ollut alkuun.

Koko mies muuttunut ja huonolle käytökselle löytynyt syitä.

Lähden pois.

ap

Vierailija
8/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki tämä vain rakkauden tähden. Olen itsekkin sortunut tekemään mitä typerimpiä asioita sen uskomuksen edestä että rakkaus täyttäisi minut onnesta. Oon sitä mieltä, että meidän rakkauskäsityksemme on kieroutunut. 

Se on aina tuollaista silloin kun suhteessa on vain yksi joka rakastaa. Se kumpi välittää vähemmän, sillä on valta.

Vierailija
9/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
10/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
11/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meni noin niiku omasta mielestä?

Vierailija
12/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden pois.

ap

Ei kai kukaan jäisi kiusattavaksi jos se alkaisi heti alussa. Eikä ne ole syitä, ne on tekosyitä. Toisiaan rakastavat ihmiset elää läpi vaikeuksien vuosikymmeniä nostaen toisiaan. Ainoastaan rakkaudettomat ihmiset rikkoo kumppaninsa tai yrittävät sitä.

Vierailija
13/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luopunut töistä ja panostanut yksipuolisesti suhteeseen k*sipään kanssa. Miksi?

Opettele olemaan yksin. Tuollainen miehenkipeys ei ole tervettä.

Minä en viettäsi hetkeäkään noin v*ttumaisen ihmisen kanssa, saati että olisin parisuhteessa.

Vierailija
14/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi välillä jotain tuoreempaa.

Vierailija
15/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Se ei muutu...

Vierailija
16/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani on suhteessa vähän vastaavanlaisen tapauksen kanssa. Olen jotenkin mieltänyt tyypin narsistiksi tai mielenterveyspotilaaksi. Juuri tuollainen kylmä-kuuma vaihtelu ja riitojen aikana uhataan heittää toinen pihalle. Sitten kun näkee, että toinen hätääntyy niin paskaset naurut päälle ja kuittaus että oli vaan vitsi. Sairasta menoa.

Sinä et vielä ole niin pitkällä hänen otteessaan ettet näkisi vielä totuutta silmiin. Haluaisin että luet tuon viestisi nyt uudestaan ajatuksella ja mietit mitä neuvoisit, jos se olisi jonkun muun tekemä. Et arvosta itseäsi yhtään jos et tajua lähteä tuosta. Mitä kauemmaksi aikaa jäät tuohon, sitä enemmän sinua manipuloidaan ja sitä vaikeampi lähteä pois. Saatat jopa alkaa uskomaan että kuvittelet kaiken. Valinta on tietenkin sinun.

Vierailija
17/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden pois.

ap

Narsisti on just alkuun maailman ihanin ja muuttuu sitten hirviöksi.

Vierailija
18/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt narsisteja. Minusta he näyttävät ikäänkuin halveksivan sitä että joku laittaa heidän puolestaan asioita likoon, näkevät sen heikkoutena.

Vierailija
19/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ET OLE JO HEIVANNUT MIESTÄ MÄKEEN ? 

Vierailija
20/49 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo läheiselleni ja pyysin hakemaan minut pois.

Hän ei edes ole tiennyt tilanteestani mutta kysyi, onko mies väkivaltainen minua kohtaan.

Pelkästään sen takia kun näki hänet ensimmäisen kerran.

Aika uskomatonta kuinka sokea minusta on tullut kun toiset aistivat heti jotain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi