Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko nyt kaikki olla näkemättä yli 70-vuotiaita sukulaisianne kasvotusten?

Vierailija
18.03.2020 |

Vähintään nyt siis alkuun siihen 13.4 asti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin on. Onneksi on skypet ja muut ryhmäkeskustelut. Eilen pidettiin skype ja siskot oli mukana, jokaisella oma kahvikuppi ja seurusteltiin. Tämä onnistuu koska äitin 80 vuotias osaa käyttää tietokonetta ja älypuhelinta.

Meillä oli hauskaa, tänään tehdään uusiksi kun tuo sairaanhoitaja pääse töistä 8 aikaan. Se on sitten iltapala yhdessä.

Huomenna menen itse töihin joten silloin soitan vaan äidille. Muut pitävät jo nyt perinteisen kahvihetken. Eilen kahvihetkeen tuli myös oma lapsi kun häntä kiinnosti meidän kikatukset.

Vierailija
22/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti nähdään isovanhempia kun asutaan lähekkäin pikkukylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asuu ok-talossa, jossa isot ikkunat.

Mä istuin ulkopuolella ja äiti sisällä ja rupattelimme.

Kyllä näinkin voi hoitaa vierailut.

Vierailija
24/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe yhteenkään vanhukseen empatiaa. Omat vanhemmat kuolivat hoitovirheeseen. Minulle ihan sama sairastavatko muut Sarsin tai Koronan.

Vierailija
25/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kumpikaan lastemme isovanhempia nähneet moneen vuoteen joten mä on meille vaan normaalia. Kyseessä siis se että isovanhempia ei kiinnosta, eivät välitä tavata lapsenlapsia tai pitää yhteyttä edes puheluin.

Vierailija
26/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nähdä ketään sukulaisia tai perheenjäseniä 13.4 asti. Olen lastensuojelun sijoituksessa ja lastensuojelu linjannut, ettei kukaan sijoituksessa oleva saa käydä kotilomilla 13.4, eikä vanhemmat vieraile yksiköissä. Myöskään kaupungilla ei saa käydä, mutta en sinne niin helposti lähtiskään.

Vierailija
27/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio olla yli 8-kymppisten vanhempieni kanssa muuten tekemisissä kuin puhelimitse. Asun itse pk-seudulla ja vanhempani Itä-Suomessa enkä ota sitä riskiä, että vien Koronan mennessäni heitä katsomaan. Isälläni on lisäksi diabetes, joten kuuluu siksikin riskiryhmään.

Vierailija
28/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä näen äitiäni muutaman kerran vuodessa, joten eipä tässä oikein mikään muutu. 

Vierailija
29/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haen puita päivittäin. Tein lihapullia, veinne tänään. Pitäisi olla poissa muttei onnistu. Kunhan tämä henkilö itse ei menisi ruuhkiin.

Vierailija
30/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koe yhteenkään vanhukseen empatiaa. Omat vanhemmat kuolivat hoitovirheeseen. Minulle ihan sama sairastavatko muut Sarsin tai Koronan.

Mite tämä liittyy kysymykseen?

Vierailija
31/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerrankin aivan loistava syy olla näkemättä. Ei tarvitse keksiä mitään kun voi vedota koronaan :D

Vierailija
32/32 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla näkemättä ja tapaamatta, eikä tuota ongelmaa. Eivät isovanhemmat muutenkaan ole kiinnostuneita meistä, tai koskaan meitä auttaneet. Haluavat kylläkin, että heidän luokseen ajetaan viikottain 200 km yhdensuuntainen matka, ja autetaan kodinhoidossa ja kaupassäkäynnissä. Mutta saavat nyt selvitä omillaan.

Maistakoon sitä, miltä tuntuu kun kukaan ei auta, vaikka tarvittaisiin ja pyydettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän