Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko korona ahdistukseen saada rauhoittavia?

Vierailija
18.03.2020 |

Olen täysin lamaantunut. Olen opiskelija ja pitäisi saada tehtäviä tehtyä, että opinnot etenisi, mutta en saa mitään aikaan kun olen niin peloissani.

En ole edes poistunut asunnostani kohta kolmeen päivään, eikä täällä ole käynyt ketään. Silti pesen käsiä varmaan tunnin välein, desifioin oven kahvoja, kaukosäätimiä jne. En uskalla edes kunnolla tuulettaa.

Tiedän, että ylireagoin! Tiedän, että tämä on hölmöä mutta en minä tätä tahallani tee. Olen siis totaalisen lamaantunut ja täysin kykenemätön mihinkään järkevään toimintaan tai ajatteluun. Olisikohan minun mahdollista saada jotain rauhoittavaa lääkitystä, että kykenisin edes opiskelun hoitamaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut auttaa ensialkuun.....

Vierailija
2/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut auttaa ensialkuun.....

No kuule kiitos vaan tästä erittäin hyödyllisestä vastauksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että kukaan täällä palstalla sulle nappeja kirjoittaa...

Vierailija
4/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois olla se tilanne kun pössy kannattais vapauttaa... porukka vois vähän relata.

Vierailija
5/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rauhoittavia varten sun pitäisi uskaltaa mennä lääkärille ja yksityiselle sellaiselle ja sen jälkeen uskaltaa apteekkiin.

Tuskin perusterveydenhuoltoa kiinnostaa korona-ahdistukseen määrätä rauhoittavia.

Vierailija
6/33 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut elämä tuollaista jo vuosia, mutta en ole koskaan saanut rauhoittavia. Voihan sitä kokeilla pyytää, mutta en usko, että saat minkäänlaisia rauhoittavia ainakaan julkiselta puolelta. Yksityiseltä voi saada.

Vierailija
7/33 |
18.03.2020 |