Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä sydämellinen kiitos kaikille niille jotka yrittävät pitää tätä yhteiskuntaa pystyssä. Enkä nyt tarkoita pelkästään lääkäreitä, sairaanhoitajiaa, päättäjiä, poliisia jne. vaan myös..

Vierailija
18.03.2020 |

siivojat, ammattiautoilijat, ruoanvalmistajat, postin väki, jätehuollon väki, puhtaan veden ja käyttösähkön tekijät, lastenhoitajat, pesulan työntekijät, kaupan työntekijät.. Listaa saa jatkaa.
Voimia kaikille teille arjen ahertajille.Ilman teitä ja työpanostanne yhteiskunta ei pyöri!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä työtön mutta olen valmistautunut siihen jos tarvitsee tehdä jotain tilanteen hyväksi niin olen valmis, oli se sitten mitä tahansa. Ja nyt auttamisella tarkoitan jotain konkreettista auttamista, en sitä että menen liukuhihnalle jotain komponentteja kasailemaan.

Vierailija
22/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei paljon lämmitä, kun 5 kertaa viikossa täytyy töihin lähteä sekoilevien ihmisten altistamaksi (kaupan alan esimies). Juuri vein oman 2v:n päiväkotiin (kun ei muuta mahdollisuutta ole) ja tekisi mieli kyllä murtua. Tuntuu niin pahalta ja väärältä! Ainoa lohtu on se, että päiväkodissa on paljon lapsia pois.

Olisin hyvin kiitollinen, jos saisi olla töistä pois edes sen 1kk, minkä koulutkin ovat kiinni.

Lohduttaudu sillä, että tämä on vain tilapäistä ja saat mahdollisesti immuniteetin virusta vastaan ilman rokotetta. Voimia töihin! ilman kaupan väkeä kukaan meistä ei selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiitän niitä jotka tottelee käskyjä ja ei hillu kaupoissa turhaan. Meitä riskiryhmäläisiä on siellä myös töissä.

Olisiko kaupassa täysi mahdottomuus siirtyä nyt kokonaan itsepalvelukassoihin? Kahden metrin välit jonossa  ja kertakäyttöhanskat kaikille käteen. 

Vierailija
24/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
25/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
26/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
27/27 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et maininnut työttömiä? Olemme ihan yhtä tärkeitä.

Yhteiskunta ei joudu ongelmiin, jos jäätte kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän