Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiset rahat vai erikseen?

Äitipulassa
17.03.2020 |

Olemme mieheni kanssa naimisissa ja 1v lapsi. Täällä hetkellä olen kh-tuella kotona lapsen kanssa, eikä siis ole tuloja tällä hetkellä. Mies ei tätä ymmärrä ja ri esim. suostu osallistumaan anoppinsa eläkelahjaan, vaan minun pitää itse kustantaa äitini lahja. Alkaa hieman ärsyttämään, mitä voisin asialle tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkelahja?

Vierailija
2/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessä keskustella raha-asioista jo ennen avioliittoa saati ennen lapsen hankkimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota. Erilliset rahat -> ei todellista rakkautta.

Vierailija
4/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut syytä puhua ennakkoon? Tuossa tilanteessa palaisin kyllä työelämään ja edellyttäisin mieheltä oman osuuden tekemistä lastenhoidossa.

Vierailija
5/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta mutsilles lahja niillä pennosilla mitä on! Jos alat itsees ottamaan siitä että äijääs ei kiinnosta laittaa hynyy johonkin jo oudolta kuulostavaan eläkelahjaan ja muuten osallistuu menoihin niin. Osta vaikka halpa peili mutsilles mut ennenkuin annat sen hänelle katsele siitä itseäsi hetken.

Vierailija
6/6 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri rahat, --- ei rakkautta.  Vaikka meillä on aina ollut yhteistä kakki rahat ym. tuo eläkelahja ei menis meilläkään läpi, vaikka olis varaa. Se kuulostaa jotekin oudolle. Ei me osteta mitään josta ollaan eri mieltä. Tyhmää pitää eri rahat ja jäädä sitten kotiin lasta hoitamaan.S illoin mies elättää äitiä joka hoitaa hänen lastaan.  Täältä olisi oppinut sen jo ennen lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän