Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eduskunta / hallitus voivat kokoontua, jos itse päättävät, että alle 10 hengen kokoontumiset ovat sallittuja?

Vierailija
17.03.2020 |

Kysymys olikin jo otsikossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan selvästi sanottiin eilen ettei koske valtion johtoa. Täytyyhän heidän pystyä tekemään työnsä johon kansa on heidät valinnut.

Minä en olisi halunnut tyttöhallitusta. En vissiin ole "kansa". Kannatin Suomen suurinta puoluetta - turhaan?

SDP oli Suomen suurin puolue silloin kun eduskuntavaalit oli.

Ja Keskusta jäsenmäärältään.

Ja persuja on vain 11000. Vttu minkä älömölön sekin sakki on saanut aikaseks. Toki putinin suosiollisella avustuksella.

Vierailija
22/23 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 10 hlön raja koskee julkisia kokoontumisia. Muuallakin toki karsitaan mahdollisuuksien mukaan, mutta näyttäkää mulla Sumiaista isompi kunta jonka terveyskeskuksen kahvihuoneessa ei olisi välillä tuota määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tarkkailemaan, ketkä kansanedustajista jäävät kotiin omalle lomalle. Veikkauksia?

Tuota noin, valta ei ole nyt eduskunnalla, vaan hallituksella. On se ja sama, ovatko kansanedustajat työpaikallaan, koska heidät on siirretty ainakin kuukaudeksi sivuun. Tosin palkkionmaksu pitäisi ehkä jäädyttää myös siksi ajaksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi