Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tulee korvista ulos tuo tekopyhä anelu solidaarisuuden ja yhteisöllisyyden perään

Vierailija
17.03.2020 |

Nyt kyllä jokainen kynnelle kykenevä hyväosainen pelkää paskat housuissa, ja siksi anelee että "ollaan hei kavereita jookos, nyt pitää vetää yhtä köyttä eikös?" alahuuli väpättäen. Jumalauta!

Köyhiä ja syrjäytettyjä on potkittu tässä maassa niin paljon päähän että sanon vain:

Pitäkää tunkkinne.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne meille puhu muutenkaan, kun toisilleen. hyväosaiset eivät ymmärrä luonnostaan solidaarisuutta tai yhteisöllisyyttä, koska pärjäävät itsekseenkin. he eivät myöskään missään olosuhteissa harkitse solidaarisuutta meitä kohtaan tai meidän päästämistä yhteisöihinsä.

joten toi ei vaikuta mitenkään, voidaan edelleen pyrkiä keskenämme solidaarisuuteen ja yhteisöllisyyteen niinkuin tavallisestikin.

Olet k  u  sip ää. Siksi ei kukaan järkevä halua olla tekemisissä kanssasi.

Miksi et opiskellut nuorena ja tehnyt töitä? Nyt kärsit! Ja niin kuuluu olla.

En usein tätä sano, mutta nyt sanon:

Toivottavasti saat kivuliaan koronainfektion. Hyvästi.

Vierailija
22/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se onkin, kun tämä koskettaa kaikkia! En oikein jaksais tätä valitusta juuri nyt, miten huonosti itse kullakin menee. Näiden virsien aika olisi jos/kun tästä yleensä elossa selvitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua ekalle viestille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Köyhä paska on todellakin ansainnut kurjuuden elämäänsä. Nautin hänen pahasta olostaan! :)

Olet varmaan sairas.Onnea sulle elämässä.Toivottavasti k..l..t.

En ole.

Olen sen sijaan pitänyt huolta tulevaisuudestani: olen opiskellut ja tehnyt töitä.

Ja nähnyt siinä sivussa miten laiskat luuserit eivät saa mitään aikaiseksi koska syy on AINA muissa. Ei jaksa enää sympatiseerata, nauran mieluummin päin naamaa koska ovat paskansa ansainneet.

Vituttaako?  :)

Vierailija
24/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne meille puhu muutenkaan, kun toisilleen. hyväosaiset eivät ymmärrä luonnostaan solidaarisuutta tai yhteisöllisyyttä, koska pärjäävät itsekseenkin. he eivät myöskään missään olosuhteissa harkitse solidaarisuutta meitä kohtaan tai meidän päästämistä yhteisöihinsä.

joten toi ei vaikuta mitenkään, voidaan edelleen pyrkiä keskenämme solidaarisuuteen ja yhteisöllisyyteen niinkuin tavallisestikin.

En usein tätä sano, mutta nyt sanon:

Toivottavasti saat kivuliaan koronainfektion. Hyvästi.

No voi hyvänen aika sentään, en tiennytkään että työnteko ja verojen maksu on noin paha asia!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä paska on todellakin ansainnut kurjuuden elämäänsä. Nautin hänen pahasta olostaan! :)

En ole.

Olen sen sijaan pitänyt huolta tulevaisuudestani: olen opiskellut ja tehnyt töitä.

Ja nähnyt siinä sivussa miten laiskat luuserit eivät saa mitään aikaiseksi koska syy on AINA muissa. Ei jaksa enää sympatiseerata, nauran mieluummin päin naamaa koska ovat paskansa ansainneet.

Juokse sinä junan alle, ja ota mukaasi ne tutkintotokarit ja palkkakuittisi. Adios.

Vierailija
26/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun solidaarisuuteni ei riitä elämäni ja läheisteni elinolojen tuhoamiseen. Jotta kroonisesti sairaat elämänsä lopussa olevat vanhukset eivät olisi vaarassa tai vähemmin vaarassa.

Vierailija
27/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee paljon konkursseja, ei hetkauta minua :)

ei ole kohta valtiolla varaa maksella taikaseinästä almuja teille, kun ei pystytä maksamaan veroja

Eikä yritystukia sijoittajille...

Vierailija
28/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja tunnevammaisuus, kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
29/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Juokse sinä junan alle, ja ota mukaasi ne tutkintotokarit ja palkkakuittisi. Adios.

Entä maksamani verot? Ne yleensä kelpaavat teille oikein hyvin...

No, miten on?

Vierailija
30/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap asenteellasi olla jotain yhteyttä tilanteeseesi? En näe mitään tekopyhää siinä että nyt pitää ajatella laajemmin kuin vain omaa napaa. On paljon epäkohtia, mutta katkeroitumalla yksikään epäkohta ei tule poistumaan jatkossakaan.

Vierailija
31/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sekä opiskelin että tein töitä nuorena, minkä sairaudeltani jaksoin. olen kyllä huomannut, että hirveän välineellisesti ihmisiä arvottavat eivät kaipaa mua seuraansa, mutta onneksi "järjettömiä" on niin paljon ettei mun tarvitse kokea ettei musta pidettäisi tai seuraani ei kaivattaisi. en myöskään mitenkään kummemmin kärsi, mun elämä on melko mukavaa ja mielekästä. se voi tietenkin muuttua jos tulee lisää päähänpotkimista, mutta kun mulla ei ole varaa huolehtia huomisesta niin en huolehdi. 

Vierailija
32/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on varmasti mielenkiintoinen persoona, toisaalta mitä sitä ihminen viddumaiselle luonteelleen mahtaa.

Vierailija
33/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen vähän samaa mieltä ja olen myös syrjäytynyt nuori ihminen. Samalla mietin sitä, että moni näyttää olevan kauhuissaan jos pitää olla "eristyksissä" ja ei saa tavata kavereita tai muut tapaamiset ja harrastukset peruuntuvat. Kuitenkin pitäisi muistaa se, ettei monilla ihmisillä ole normaalinakaan aikana läheisiä tai muita ystäviä ja moni on yksin vuodesta toiseen. Moni saattaa olla myös muuten sairas tai heikommassa asemassa oleva ihminen.

Pitäisi myös muistaa se, ettei ne kaikki yksinäiset ole mitään vanhoja ihmisiä ( tietenkin heitäkin on paljon ja en vähettele heidänkään tilannettaan) vaan kyllä kaikissa ikäluokissa on ihmisiä joita ei kaipaa kukaan. Itsekin voisin mennä, vaikka kuinka huonoon kuntoon ilman, että kukaan huomaisi mitään. Jos minun pitäisi apua saada niin itse sitä pitäisi hankkia ja kukaan ei puolestani tekisi mitään. Tällöin täytyy tavallaan aina muistaa se, että itse pitää huolehtia kaikesta ja yrittää pitää itsensä kunnossa,  että pärjää. Itsekin olen elänyt todella yksinäistä elämää ja hyvin pitkään ja siinä mielessä nämä vaikeat ajat eivät kovin paljob muuta elämääni ja tälläinen elämä on jo tuttua. Siinä mielessä jotenkin välillä huvittaa, kun joku sanoo, että yksinäistä tulee nyt varmaan olemaan, kun itse on viettänyt sitä yksinäistä elämää jo yhden vuosikymmenen, vaikka ei olisi aina  niin tahtonutkaan. 

Vierailija
34/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt Hirmussa käynnin paikka, vähän rautaa välillä.

Vierailija
35/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me vähäosaiset kaivata mitään teennäisiä yhteydenottoja, meidät muistetaan vasta kun on jokin kriisi jossa hyväosaiset saa hyvän omantunnon ja hyvän mielen muistaessani meitä hädänalaisia kun he ovat sitten tehneet elämässä jotain hyvää.

Aitoja kohtaamisia sitä kaipaa elämään, mutta valitettavasti moni ihminen on todella teennäinen. Kohteliaisuudesta useimmiten juttelee ja silti ei todellisuudessa kiinnostaisi.

Sitä tunnistaa kyllä aidon kohtaamisen ja aidosti kiinnostuneen ihmisen ja erottaa ne teennäisistä

Vierailija
36/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetsulleen näin! Nyt kun hyväosaiset kuspäät joutuvat vähän aikaa kokemaan piene siivuin syrjäytetyn, köyhän, sairaan elämästä/sairauden pelosta vähintäänkin, niin on niin kamalaa ja vaikeaa ja tukia kehiin heille! KETÄÄN ei kiinnosta se, että nämä ns. poikkeusolot on arkipäivää useille syrjäytyneille.

Itselläkin ainoat kontaktiti ulkomaailmaan olleet vuosia jo ruokakauppa ja lenkkipolku (plus TE -viranomainen välillä syyllistämässä työttömydestä ja ehdottamaas jonnin joutavaa näennäispuuhastelua ja ilmaistöitä). Mihinkään ei ole rahaa, terveys meni jo lapsena narsistien kynsissä, töitä ei saa, ku nsairauden takia CV tyhjää täynnä jne. Sittne joku jjesustelija yrittää puskea "auttamaan", kyllä olen oppinut etteivät ihmiset auta kuin silloin, kun itse saavat siitä julkisuutta, huomiota. loistaa näkyvästi hyväntekijänä ja auttajan amuiden silmissä jne. Kahden kesken kohtelevat kuin koiranp**kaa kengänpohjassa, narsistien toimintamalli kertakaikkiaan.

Vierailija
37/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että kokoomussedät ovat aina niitä jotka innokkaimmin kuuluttavat välittämisen ja naapuriavun perään. Sale on tehnyt tätä jo vuosia, nyt ovat Orpo ja Vapaavuori liittyneet mukaan kuoroon.

Samalla toki pitää yhteiskunnan rahaliikenne järjestää sellaiseksi, että rikkaiden etuoikeuksille ei aiheudu missään olosuhteissa vähäisintäkään vaaraa.

Vierailija
38/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että kokoomussedät ovat aina niitä jotka innokkaimmin kuuluttavat välittämisen ja naapuriavun perään. Sale on tehnyt tätä jo vuosia, nyt ovat Orpo ja Vapaavuori liittyneet mukaan kuoroon.

Samalla toki pitää yhteiskunnan rahaliikenne järjestää sellaiseksi, että rikkaiden etuoikeuksille ei aiheudu missään olosuhteissa vähäisintäkään vaaraa.

Tähän kiinnitin huomiota.

Vierailija
39/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me vähäosaiset kaivata mitään teennäisiä yhteydenottoja, meidät muistetaan vasta kun on jokin kriisi jossa hyväosaiset saa hyvän omantunnon ja hyvän mielen muistaessani meitä hädänalaisia kun he ovat sitten tehneet elämässä jotain hyvää.

Aitoja kohtaamisia sitä kaipaa elämään, mutta valitettavasti moni ihminen on todella teennäinen. Kohteliaisuudesta useimmiten juttelee ja silti ei todellisuudessa kiinnostaisi.

Sitä tunnistaa kyllä aidon kohtaamisen ja aidosti kiinnostuneen ihmisen ja erottaa ne teennäisistä

Ja silloinkin pitää näkyä Yrittäjäpyrkyrin ruma naama ja nimi vähintäänkin somessa ja paikallislehdessä! Autettu on vähäosaista nyt!

Minulle (olen etenevästi sairas) sanoi hyvin yksi tällainen malliesimerkki narsistisesta yrittäjästä suuttuessaan totuuden:

MINÄ EN OLE MIKÄÄN HYVÄNTEKIJÄ!

Ja se olikin ainoa totuus joka siitä turvasta tuli, muu oli valheellista pyrkyrischeissea.

Vierailija
40/48 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hyväosaiset tekee oman egon pönkittämisen vuoksi kriisitilanteessa toisille hyvää. Mitä näyttävämmin esittää olevan hyväntekijä, sen parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme