Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni leikkii yksi kerrostalon pihalla, muut vanhemmat vissiin lukinneet jälkikasvunsa sisään

Vierailija
17.03.2020 |

Älytöntä, eihän täällä mikään ydinvoimala ole posahtanut!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin seutumme lähes ainut vaunuilija. No, se sopi minulle.

Vierailija
2/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään naapurin poika saanut tulla poikamme kanssa pelaamaan sählyä tuohon pihalle. Naapurin pojan isä kielsi korona asian takia t. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin kun olin 2veeni kanssa pihamme hiekkalaatikolla, yleensä taloyhtiömme leikkipaikalla pyörii paljon  lapsia mutta nyt ei yhtään!  No, me ulkoilimme koska poika nukkuu sen jälkeen paremmin. 

Vierailija
4/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP haluaa levittää Koronaa? 3 viikkoa hiljaiselo ja Koronan leviäminen loppuu.

AP trolli ja hänen perheensä ovat immuuneja koronalle.

Vierailija
5/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP haluaa levittää Koronaa? 3 viikkoa hiljaiselo ja Koronan leviäminen loppuu.

AP trolli ja hänen perheensä ovat immuuneja koronalle.

Nyt valoja päälle sen  hysterian kanssa! Minäkin kävin normaalisti kaupassa ja  8v oli ulkona trampoliinilla. Ei tuolla mitään ulkonaliikkumieskieltoa ole! Tarkoitus on vain estää laumaa ihmisiä pyörimästä jossain HenkkMaukan alennusmyynnissä, ei yksittäistä ihmistä lenkittämästä koiraa tai leikkimästä lapsen kanssa omassa pihassa!

Vierailija
6/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ok-talossa ja naapurien pihoilla on ollut tänään ihan autiota ihan kuin luultaisiin sen koronan lentävän pihasta toiseen :D Minä tein normaalisti pihahommia ja muksut keinui  ja potki palloa. Kauppaan ei menty mutta pihalla oltiin. 

Vierailija
7/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas pihalla oli tänään poikkeuksellisesti kahdenkin perheen lapsia omieni lisäksi. Viimeksi ollaan omalla pihalla leikitty naapurien kanssa kesällä. Selvästi vanhemmat ovat jääneet töistä kotiin eikä julkisilla paikoilla ole sopivaa liikkua huvikseen.

Vierailija
8/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin? Mikset ole siellä hänen kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä