Oon tiedottanut koronasta parille tutulle, eivät
reagoi mitenkään. Ovat kuin mitään näin kamalaa ei olisikaan. Eivät kysy miten oon voinut. Nämä henkilöt elävät siis jonkunlaisessa kuplassa, jota ei koske tosielämän tapahtumat. Taidanpa siis lopettaa näiden varovaisuudesta varoittelut tähän päivään.
Kommentit (19)
Älä huoli, ovat varmasti tietoisia koronaviruksesta, jos ovat käyttäneet minkäänlaista mediaa viimeisen kahden viikon aikana.
No en mäkään jaksaisi vastata jos joku alkaisi "tiedottamaan", lähinnä estäisin.
Ei se juuri sinulle todennäköisesti olekaan kamalaa.
Kunhan pysyt nyt tarkasti karanteenissa.
Pikaista paranemista!
Vierailija kirjoitti:
Ei se juuri sinulle todennäköisesti olekaan kamalaa.
Kunhan pysyt nyt tarkasti karanteenissa.
Pikaista paranemista!
En minä olekaan sairas. Mutta toiset eivät usko mitään. Ap.
Siis valehtelit saaneesi tartunnat, vaikket oikeasti saanut? Ja nyt valitat, kun he eivät usko sinun valheisiin?
Hmmm... Kävikö mielessä, että HE eivät halua olla moisen hihhulin kanssa tekemisissä?
Hysteerikolla on ns. myrsky vesilasissa.
Naurettavat pellet panikoi.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Totuus iskee kuin märkä rätti päin naamaa, joku päivä.
Ei näille hysteerikoille tule totuutta. Tulee taas joku uusi asia josta voi olla huolissaan ja panikoida.
Vierailija kirjoitti:
Siis valehtelit saaneesi tartunnat, vaikket oikeasti saanut? Ja nyt valitat, kun he eivät usko sinun valheisiin?
Mitä helvettiä höpötät? Yleensä kysellään muutenkin miten voit. Oletko narsisti kun väännät selvän asian noin kieroksi??
Siis mitä olet tiedottanut ja miten? Minkälaisesta varovaisuudesta olet varoitellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä höpötät? Yleensä kysellään muutenkin miten voit. Oletko narsisti kun väännät selvän asian noin kieroksi??
Mitä itse höpötät? Tässä ei ole mitään selvää vielä esillä. Voitko vähän selventää mitä olet tehnyt ja miten odotit siihen reagoitavan.
Tässähän on syytä huoleen lähinnä terveydenhoitojärjestelmän parissa työskentelevillä. Heillä on luvassa ylitöitä ja altistumista virukselle. Muut voivat tehdä rennosti etätöitä ja katsella tilanteen kehittymistä.
Voi jusupliut! Kaikki tiedotusvälineet nyt on jo ainakin viikon tuutanneet koronauutisia ja ohjeistuksia ja sinä kuvittelet oman "tiedottamisesi" olevan jotenkin tärkeää. He ovat luultavasti nuppia myöten täynnä tärkeilyäsi jo. Ei ihmekään ettei kiinnosta!
KORONA ON SALAJUONI! Eli ylihysterisoitu perus flunssa
hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kysellään..?!? Kuka ja missä yleensä kyselee?
Olen kiinnittänyt huomiota muutaman vuoden ajan, ettei ihmiset enää kysele kuulumisia tai vointeja. Oli kyse lähipiiristä, työporukasta, asiakkaista tai puolitutuista..
2 sadasta kysyy ja he oikeasti ovat kiinnostuneita vastauksesta.
Maailma on mennyt kummalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kysellään..?!? Kuka ja missä yleensä kyselee?
Olen kiinnittänyt huomiota muutaman vuoden ajan, ettei ihmiset enää kysele kuulumisia tai vointeja. Oli kyse lähipiiristä, työporukasta, asiakkaista tai puolitutuista..
2 sadasta kysyy ja he oikeasti ovat kiinnostuneita vastauksesta.
Maailma on mennyt kummalliseksi.
No jaa mulla on kaveri, joka kysyy kuulumisia, mutta ei anna aikaa vastata vaan jatkaakin heti taas papatustaan. Hän on jo suorittanut vastavuoroisuuden velvoittensa kysymällä.
Tästä aloituksesta näkee, että ihmisten eristäminen ei tee mielenterveysongelmaisille hyvää.
Luultavasti tuo ei ollut ensimmäinen kerta, kun noin törkeästi esitit sairasta ja valehtelit isosta asiasta. Muuten tuttusi olisivat reagoineet jollain tavalla. Nyt he vain toteavat itsekseen "jaahas jani-eerikillä menee taas lujaa".
Anna olla. Totuus iskee kuin märkä rätti päin naamaa, joku päivä.