Me kaikki emme ole karanteenissa
Jotenkin tuntuu, että osa ajattelee, että nykyinen tilanne tarkoittaa sitä, että olemme kaikki karanteenissa ja on päällä ulkonaliikkumiskieltokin. Näin ei todellakaan ole.
Kommentit (7)
Käytännössä kuitenkin kaikkien toivottaisi pysyvän kotonaan ja liikkuvan ulkona vain jos se on välttämätöntä, kuten kaupassa tai apteekissa käynti sekä töihin meno ja sieltä paluu.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kuitenkin kaikkien toivottaisi pysyvän kotonaan ja liikkuvan ulkona vain jos se on välttämätöntä, kuten kaupassa tai apteekissa käynti sekä töihin meno ja sieltä paluu.
Ulkona saa olla ja koirien ulkoilutus on toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tämäkään ei tarkoita karanteenia.
Minusta taas tuntuu siltä että nyt kaikki elämisen kannalta turha on suljettu ja kaikki normaali toiminta jatkuu. Kauppaan pääsee ja ulos harrastamaan, töihin. Normaaliin elämään ei ole vielä tullut muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Puhut siitä bunkkeriviidakosta jossa osa ihmisistä asuu. Suuri osa kuitenkin asuu todella väljästi. En ymmärrä miksi minun pitäis pysyä sisällä, kun lähin naapuri on 500m päässä, kyllä mä lähden ulos parin tunnin lenkille koiran kanssa, tuskin ketään muita ihmisiä tuolla metsässä edes näen. Äläkää satuja keksikö ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut siitä bunkkeriviidakosta jossa osa ihmisistä asuu. Suuri osa kuitenkin asuu todella väljästi. En ymmärrä miksi minun pitäis pysyä sisällä, kun lähin naapuri on 500m päässä, kyllä mä lähden ulos parin tunnin lenkille koiran kanssa, tuskin ketään muita ihmisiä tuolla metsässä edes näen. Äläkää satuja keksikö ihan.
Totta, puhun kaupunkiolosuhteista. Tietenkään kaupungeissakaan ei ole kiellettyä ulkoilla ja esim. koirat pitää saada lenkitettyä, mutta mitä vähemmän ihmiset nyt oleilee kaupungilla muuten vaan, sen vähemmän mahdollisuuksia saada tartunta tai itse tartuttaa muita eli sen vähemmän viruksella on mahdollisuus levitä.
Hyvä muistutus. Ihmiset nyt vaan ovat sellaisia sopuleita, että jokin ihme joukkohysteria valtaa heidät helposti.