Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään pienessä kuumeessa töissä :(

Vierailija
17.03.2020 |

Täällä sitä myydään, hamstraajille vessapaperia. Muutenkin tulot vaan noin 1010 euroa kuussa joten en ala palkattomalle vapaalle pikku nuhan takia kun sitten menee elämä täysin kuralle. Ennemmin teen töitä ja pidän itseni leivässä kuin jätän laskut maksamatta ja lennän kämpästä pihalle. Harmittaa eniten asiakkaiden puolesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minä. Minä. Minäminäminä. Minäminäminäminäminäminäminä.

Vierailija
2/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minä. Minä. Minäminäminä. Minäminäminäminäminäminäminä.

Asiakkaita tässä eniten moetin. Esimies ei anna saikkua kun myyjistä on pulaa ja kun "siihen ei ole eduskunnassa yrityksiä velvoitettu." Kiva sitte istua kassalla kun asiakkaat tuijottaa aina kun köhin ja palelen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kuume?

Alle 38,2 astetta on lämpöä.

Vierailija
4/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kuumeessa töissä on otsikkosi. Se ei ole pikku nuha silloin. Jos on kuumetta pysytään kotona ja haetaan sairaslomaa ihan muulloinkin kuin pandemian aikaan. Olet asiakaspalvelutyössä haloo toivottavasti asiakkaat valittavat niiskutuksestasi ja vastuuttomuudestasi esimiehellesi.

Vierailija
5/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö kuumeessa töissä on otsikkosi. Se ei ole pikku nuha silloin. Jos on kuumetta pysytään kotona ja haetaan sairaslomaa ihan muulloinkin kuin pandemian aikaan. Olet asiakaspalvelutyössä haloo toivottavasti asiakkaat valittavat niiskutuksestasi ja vastuuttomuudestasi esimiehellesi.

Esimies ei suostu saikkuun kun työntekijöitä on liian vähän. Pitäisi ottaa palkatonta vapaata. Tällä tonnin palkalla ei tee juuri mieli jäädä palkattomalle kun laskut ja vuokra on kuitenki maksettava. Pakko siis olla töissä oli kuumetta tai ei kun tähän tilanteeseen en voi vaikuttaa :(

Ap

Vierailija
6/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimies ei suostu saikkuun kun työntekijöitä on liian vähän. Pitäisi ottaa palkatonta vapaata. Tällä tonnin palkalla ei tee juuri mieli jäädä palkattomalle kun laskut ja vuokra on kuitenki maksettava. Pakko siis olla töissä oli kuumetta tai ei kun tähän tilanteeseen en voi vaikuttaa :(

Ap

Jos esimies ei suostu lääkärin kirjoittamaan saikkuun, tee ilmoitus työsuojeluun.

Vierailija
7/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos esimies ei suostu lääkärin kirjoittamaan saikkuun, tee ilmoitus työsuojeluun.

Siis minne/mihin ja miten?

Vierailija
8/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi hyvä esimerkki niille, jotka ihmettelevät itsepalvelukassojen suosiota... Jää yksi ihmiskontakti välistä, eikä kukaan (muu kuin hyllyttäjä) koske ostamiisi tavaroihin.