Mä oon täältä ja tinderistä saanut kuulla että olen turha ihminen
Kun en ole töissä ja en ole timmi tai missin näköinen ja olen liian vanha. Pinnallinen maailma nykyään. Ja olen ihan nätti tai ok näköinen170/80
Mä en ole oikeutettu parisuhteeseen enää. Ex oli narsisti joka tuhosi itsetunnon ja vei työkyvyn. Lisäksi on koulukiusaus taustaa. Varmaan seuraava juttu olis päättää päivänsä. Koska mä todella haluaisin parisuhteen.
Kommentit (11)
Sama homma mutta asun maassa jossa voin valita melkein kaikista miehistä ja paremmin kuin Suomessa jotkut missin näköiset. Ei ole sinusta kiinni vaan asuinpaikasta.
Mistä halvatusta sä lastenahdistelija taaskin horiset? Mä en ole missään apeissa enkä sivustoilla hakemassa seuraa. Nimenomaan HALUAN jatkaa yksin ilman huollettavia. Terveisiä taaskin Turkuun TeeÄssälle,Edwardille niin sekä Mikk Saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Tee lopullinen valinta.
Itelleskö sä runkkari tuon sanoit? Kuule kun en tee. Gopro käy. Naisten yhteisö saa taas ilmaisia maistiaisia teidän käteenlaskijoiden toilailuista.
Ikävä kuulla, mutta tottahan se on että pinnallista ja omaan napaan tuijottelua homma nykyään on.
Toivottavasti löydät hyvän parisuhteen, Stemppiä ja kaikkea hyvää.
Niin määkin. Ja olen samaa mieltäkin. En mä täällä montaa vuosikymmentä jaksa kitua. Tekisi kuitenkin mieli kostaa tämä yhteiskunnan ja ihmisten harjoittama syrjintä muille. En tiedä vielä miten.
Ei kelpaa kiltti kunnollinen mies joten sinä et taida saada mitään rakkautta enää.
Niinpä. Mutta jos menee S24 sivulle tulee joka aloitukseen joku hyökkääjä joka on negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kiltti kunnollinen mies joten sinä et taida saada mitään rakkautta enää.
Kyllä mulle kelpaa kyseinen mies
Ap
Voi että mikä itsesäälissä rypevä paska.
Yhyy. Ei kukaan vie työkykyä, haloo.