Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki äidit..

27.06.2006 |

Elääkö kaikki äidit lapsien varjossa. Onko äitien tehtävä jokaisessa asiassa uhrauksia lapsen vuoksi. Eikö äiti saa elää ollenkaan itselleen.

En tiedä haluanko äidiksi, kun tuntuu siltä että sitten kun on äiti niin on vaan äiti eikä ihminen joka tarvitsee myös omaa aikaa.

Äitikin saa minusta olla itsekäs ja ajatella kohtuudella itseään. Kaikkea ei tarvitse lapsen vuoksi uhrata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä 10 vuotta.

Niin ja kun sulla on se lapsi joskus tule uudestaan ihmettelemään tänne.

Vierailija
2/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen. Haluan viettää kaiken aikani lasteni kanssa, en kaipaa omaa aikaa. Voisin uhrata koko elämäni lapsieni takia. Oma elämäni oli ja meni, ja se on mun oma päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokihan jokainen äiti haluaa parasta lapselleen, mutta jos äiti voi huonosti, on jatkuvasti väsynyt jne niin ei se kyllä ole lapsen etu! Äitikin on vain ihminen, joka tarvitsee myös unta, lepoa ja virikkeitä elämäänsä, omiakin juttuja välillä ilman lapsia. Että jaksaisi taas olla ÄITI.

Vierailija
4/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä

Jokainen äiti tietysti haluaa parasta lapsellensa. Mutta pitäisi kuitenkin ajatella myös itseään, jotta voisi antaa parhainta lapselle.

Vierailija
5/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa aikaa ei vain yksinkertaisesti ole, vaikka kuinka tietäisi sitä haluavansa, ainakaan jos lapsia on useampia. Ja miehen kanssa yhteistä aikaa ei enää ole koskaan, koska se vain on sula mahdottomuus, kun lapsia ei voi jättää pienenä yksin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän