Kaupassakin on töissä ihmisiä jotka pelkäävät!
Kaupanalalta hei! Yleisenä pyyntönä esittäisin että nyt pysytään kotona jos on kipeä ja jos ei muuta voi kun käydä ruokakaupassa kipeänä, huolehditaan käsihygieniasta eikä yskitä suu auki toisten työpaikalla.
Halutaan kaikki työntekijät olla turvassa ja taata ruoka- ja erikoiskauppojen aukiolo, muistakaa että me kaupoissakin ollaan ihmisiä ja osa meistä kuuluu riskiryhmään ja kotona on pieniä lapsia tai vastuulla olevia vanhuksia. Nyt mielelään pysytään vähän etäämpänä toisistamme kaikkien hyvinvoinnin takaamiseksi. Käytetään korttia käteisen sijasta ja kosketellaan tavaroita mahdollisimman vähän.
Kiitos!
Kommentit (5)
kaupas siivoon ,tänään olin suojalaseis,naamaris ja hanskois. mulla omaishoidettavia.aion pysyä terveenä suojavälinein. aion myös kulkea naamaris kaupungil toivottavasti myyjil naamarit kun menee kauppaan, hygienia kuntoon ja korona kuriin.
Oon kaupassa töissä (kosmetiikka) ja tänään pariskunta vauvoineen aivan kipeänä liikenteessä. Ei hyvää päivää.....
Suomeen sama, kuin espanjassa. Siellä on pleksit kassojen edessä. Kauppiaat nyt ryhtiliike, että näytätte arvostavanne työntekijöitänne.
Kahvilan asiakaspalvelijalta sama pyyntö. Jos olet kipeä, pysythän kotona, tai hoidat asiasi mahdollisimman pikaisesti. Viime päivinä on liian paljon ollut liikkeellä silminnähden kipeitä ihmisiä, jotka yskivät edes laittamatta kättä suun eteen. Ja sitten istutaan siellä kymmenien ihmisten seassa tyytyväisinä parhaimmillaan tunteja.
Just näin ne taudit leviävät.
Vaatiiaa pleksiä erityisesti kassatyössä! Ulkomailta mallia. Kassa altistuu eniten, joten kassan suojaaminen ensiksi!!
Nyt hereille, kaikki kaupanalan esimiehet, kauppaketjupomot ja itsenäiset kauppiaat! Alatte olla tämän sotkun eturintamassa, ruokakauppa on se, missä koko kansa kohtaa!
Seuraavaksi sitten kaupan asiakaskarja pakotetaan kulkemaan erillään toisistaan ym.
Nyt!