Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä jotenkin säälittää ja huvitti eilen kun ulkoilualueet Helsingissä olivat täynnä ihmisiä.

Vierailija
17.03.2020 |

Me naurettiin puolison kanssa että nyt kun kaikki on kiinni niin lähdetään ulos suorittamaan elämää. Ihmiset olivat aina hysteerisiä liikuntavaatteissa ja juoksutrikoissa. Kaikki huuhkivat kuin hulluja.

Kun näkee että suurin osa ihmisistä elää aikatauluelämää eivätkä koskaan pysähdy niin saa fiiliksen että pakko se niiden elämä olla hyvin köyhää.
Meidän molemmissa perheissä ei ole koskaan tarvittu suorittaa yhtään mitään vaan meidän molempien vanhemmat ovat opettaneet meidät elää oma elämä, olla kriittinen ja ajatella omilla aivoilla. Tuntuu että suomalaisessa elämässä puuttuu täysin se sellainen elämästä nauttimista. Miksi kukaan ei esim. tanssi, kuuntele musiikkia.

En koskaan tuu ymmärtää näitä jotka haluavat olla tehokkaita aamusta iltaan, en koskaan. Eikö nykyajan suomalaiset keksi mitään muuta kuin olla urheiluvaatteissa harrastamassa liikuntaa?!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosi 2020 muistetaan naisten juoksutrikoista, niitä on aivan kaikkialla.

Vierailija
22/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin ulkoiltu!!!11!!! Hävetkää suomalaiset juntit!!!11!!1! Vain ap:n tapa ulkoilla on ainoa oikea ja riittävän filosofis-humanistisesti luontoyhteyttä korostava. Lenkkeily on kapitalistista haptusta ja sielun köyhyyttä. Etenkin, jos sen suorittaa tarkoitukseen parhaiten sovletuvissa varusteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei tee yhtään mieli elää tässä suorittaja yhteiskunnassa, mä en vain kykene arvostaa ihmisiä.

Itse harrastan taidetta, japanilaista kulttuuria, luen keramiikasta. Olen silti hyvässä kunnossa ja terve. Mielenköyhyyttä munkin mielestää toi huuhkiminen.

AP vastailee itselleen :D 

Vierailija
24/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaisessa yhteiskunnassa ei mahdu muuta kuin vakavia asioita ja liikunta?

Olen matkustellut ja on ulkomaan kanavat kotona. Oli hämmästyttävää nähdä kulttuurieron. Muualla puhutaan filosofiasta, taiteesta, ruuasta. Oletteko koskaan nähnyt Suomessa ohjelmia jostain muusta kuin jenkki sarjoista, kilpailusta?

Kuvotti just kun nyt TVssäkin on pelkkää fitness ja kilpailuohjelmia. Saksalainen ystäväni nauroi ja sanoi että on eksoottista kyllä kun suomalainen TV on pelkkää pakaraa.

Vaikka tv:stä tulee paljon skeidaakin niin kyllä suomessa on paljon asiaohjelmiakin, jos et itse niitä löydä niin kertoo enemmänkin susta.

Vierailija
25/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronavuosi 2020 muistetaan naisten juoksutrikoista, niitä on aivan kaikkialla.

näin se on, me nauretaan niin paljon mieheni kanssa kun käydään ulos, ohi juoksentelee pelkkää pakaraa.  boingboingboingboing, nämä paljastavat kaikki ja ovat vielä vakavissaan kun urheillaan.

Ulkomailla ei katottais hyvällä.

En tajuu missä on käytöstavat, siisteys ja tyyli. Minua ällöttää katsoa oma ikäisteni naisten pakarat ja rakoja. Miehellän on vain hauskaa.

Vierailija
26/26 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eieiei, nyt teiltä meni pointti ohi.

Ei liikunnassa ole mitään vikaa, mutta kun saa fiiliksen että ihmiset eivät uskalla olla omaa ittensä tai erilaisia. Tehdään ja kehitetään juurikin sitä mitä on muodissa.

Minä ulkoilen tavallisissa vaatteissa ja tukin esim. puiden juuret, kevän merkit. Ihmiset välillä pelästyvät että miksi toi seisoo tavallisissa vaatteissa metsässä. Tuntuu että olen epäilyttävän oloinen kun en ole pukeutunut trikoissa suorittamassa elämä.

Nyt alkaa olla jo aika harhaista settiä.