Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut ylpeämpi Suomesta

Vierailija
17.03.2020 |

Presidentti, pääministeri, asiantuntijat. He ovat luoneet yhteishenkeä ja esiintyneet luotettavasti.

Mua pelotti. Nyt haluan uskoa, että tästä selvitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua verrata tätä sota-aikaan, koska en silloin ollut sitä kokemassa, mutta onhan tämä yksi sukupolvikokemus, joka toivottavasti lähentää meitä ja osoittaa miten hieno kansa me olemme.

Vierailija
2/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa nyt Suomessa... Ruotsissa asiantuntijalausunto tältä aamulta (17.3.): Ei se ole vaarallista, jos virus alkaa levitä kouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nyt Suomessa... Ruotsissa asiantuntijalausunto tältä aamulta (17.3.): Ei se ole vaarallista, jos virus alkaa levitä kouluissa.

Ruotsin tie ole meidän tiemme.

Vierailija
4/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylpeä jos Italiasta tulevat ois laitettu karanteeniin ja meillä ei oli koko tautia vielä.

Vierailija
5/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jäi tuosta alkuperäisestä viestistäni uupumaan, että itse asun siis Ruotsissa, ja toivon että olisin nyt Suomessa. #2

Vierailija
6/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen vain helpottunut, että edes jotain tehtiin.

Vierailija
7/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ylpeä jos Italiasta tulevat ois laitettu karanteeniin ja meillä ei oli koko tautia vielä.

Tämä olisi ollut hyvä, mutta kai tässä on se, että tätä ei voi estää, vain viivästyttää. Nyt ollaan tässä tilanteessa ja me selviämme tästä, koska olemme Suomi.

Vierailija
8/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset päättäjät tekivät kuten aina ennenkin. Odottavat mitä muut maat tekevät ja mitä mieltä muut maat ovat ja tekevät samanlaisen päätöksen hieman myöhemmin.

Vierailija
9/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ruotsalaiset ja britit aivan hirveästi kun siellä on VIELÄKIN hälläväliä-meininki. Suomessa sentään herättiin yhdennellätoista hetkellä. No, Suomen voitoksi voi laskea sen että uskallettiin olla järkeviä ennen Ruotsia, se ei tosiaan ole mikään itsestäänselvyys...

Vierailija
10/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jäi tuosta alkuperäisestä viestistäni uupumaan, että itse asun siis Ruotsissa, ja toivon että olisin nyt Suomessa. #2

Sä voit vielä tulla Suomeen Suomen kansalaisena. Ota yhteyttä ulkoministeriöön. Rajojen sulkeminen on tänään eduskunnan käsittelyssä. Valtioneuvoston eilisen poikkeuslakilausunnon mukaan Suomen kansalaisia kehotetaan paluumuuttamaan. Rajanylityksen jälkeen oot pari viikkoa karanteenissa. Tervetuloa jos vaan voit tulla!

Vierailija
11/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset päättäjät tekivät kuten aina ennenkin. Odottavat mitä muut maat tekevät ja mitä mieltä muut maat ovat ja tekevät samanlaisen päätöksen hieman myöhemmin.

Olen hieman samaa mieltä, mutta nyt olemme tehneet jotain ja luotan siihen, että teemme oikein.

Vierailija
12/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä sanoa kaikille teille: olette hienoja ihmisiä ja luotan, että teette kaikkenne, jotta pääsemme tästä yli. Ajatelkaa läheisiänne, toimikaa oikein ja viisaasti. Tuntekaa ylpeyttä suomalaisuudestanne. Se kantaa yli ja antaa voimia, kun tuntuu pahalta. Perkele, me päästään tästä yli.

Vierailija
13/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat ovat olleet täysin kuutamolla, pääministeri toistaa mitä käsketään. Niinistö on ollut johdonmukainen ja jämerä. Ei tämä ihan hirveätä luottamusta ole herättänyt.

Vierailija
14/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat ovat olleet täysin kuutamolla, pääministeri toistaa mitä käsketään. Niinistö on ollut johdonmukainen ja jämerä. Ei tämä ihan hirveätä luottamusta ole herättänyt.

Ehkä, mutta mä olen niin paniikkiin taipuvainen, että jo jämäkästi julkisuudessa esiintyminen vakuuttaa mua. Niinistö oli rauhallinen ja vakuuttava. Marin tuntui uskovan asiaansa. He saivat mun olon paremmaksi.

Vierailija
15/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vasta alkusoittoa. Total control. Se on lopunajan valtakunnan suunnitelma; saattaa jokainen kansalainen kontrollin alle.

Vierailija
16/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä sanoa kaikille teille: olette hienoja ihmisiä ja luotan, että teette kaikkenne, jotta pääsemme tästä yli. Ajatelkaa läheisiänne, toimikaa oikein ja viisaasti. Tuntekaa ylpeyttä suomalaisuudestanne. Se kantaa yli ja antaa voimia, kun tuntuu pahalta. Perkele, me päästään tästä yli.

😢 Koskettava kirjoitus. Kiitos, sinä ihana ❤️ Me selvitään tästä yhdessä❤️

Vierailija
17/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😢 Koskettava kirjoitus. Kiitos, sinä ihana ❤️ Me selvitään tästä yhdessä❤️

Samoin. Halaisin sua, jos se olisi järkevää.

Vierailija
18/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miliisi partioimaan kadulle <3

Vierailija
19/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miliisi partioimaan kadulle <3

Ei ketään partioimaan.

Vierailija
20/29 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yhdessä. Hyvä me. Nyt kansa punnitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi