Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette ohittaneet omat keho-ongelmat parisuhteessa jos on mahaa ja muhkuraa?

Vierailija
14.12.2025 |

Naamakin näyttää valjulta ilman meikkiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun tuo Konala tunkee noita juttujansa joka paikkaan. 

Mutta siis aidosti kysyn, onko parisuhde hyvä, jos sun täytyy jokaista muhkuraa miettiä? Vai johtuuko sinusta?

Vierailija
2/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta muhkurainen ominaisuus periytyy ihmislajissa aina uusille sukupolville, se vaatii sitä että muhkurainen ihminen on 'päässyt' lisääntymään. Eli jollekin se muhkurainenkin on aina 'kelvannut', toisille se on ehkä ollut jopa edellytys parinvalinnassa. Eikä ketään ole pakotettu eikä pakoteta muhkuraisen kanssa olemaan, eli ihan luonnon valintaa sen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun tuo Konala tunkee noita juttujansa joka paikkaan. 

Mutta siis aidosti kysyn, onko parisuhde hyvä, jos sun täytyy jokaista muhkuraa miettiä? Vai johtuuko sinusta?

En nyt juuri ole suhteessa, mutta exä kehui muita kauniita naisia niin jäi olo että olen vääränlainen. Tuli mieleen kun yks kiva vaikuttaa kiinnostuneelta et kehtaako sitä muhkuja kellekään paljastaa 

Vierailija
4/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta muhkurainen ominaisuus periytyy ihmislajissa aina uusille sukupolville, se vaatii sitä että muhkurainen ihminen on 'päässyt' lisääntymään. Eli jollekin se muhkurainenkin on aina 'kelvannut', toisille se on ehkä ollut jopa edellytys parinvalinnassa. Eikä ketään ole pakotettu eikä pakoteta muhkuraisen kanssa olemaan, eli ihan luonnon valintaa sen puolesta.

Ei se aina periydy. Äidillä ei ole muhkuja.

Vierailija
5/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että suhteen toinenkaan osapuoli edustaa jotakin esteettistä ihannetta täydellisesti.

Vierailija
6/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina periydy. Äidillä ei ole muhkuja.

Kaikki on perimää. 

Vierailija
7/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kun muut ihmiset ajattelevat minusta jotain.

Ei muuta kuin voimaantumaan ja liittymään kaikenmaailman kehopositiivisuus-ryhmiin. Kyllä se siitä.

Vierailija
8/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin salille koska ei haluta olla läskejä. Vihataan läskejä ja nauretaan niille.

9/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naamalla ja muhkuroilla oo mitään väliä, ku yhteys pelaa 😄 

Vierailija
10/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pitävät sinusta ihmisenä, eivät välitä siitä mitä vaatteiden alta löytyy. Ne jotka etsivät seksiseuraa, etsivät aina hoikempaa tai muhkuraisempaa. Riippuen siitä mistä pitävät.

Minulla ei ollut väliä mitä puolisoni vaatteiden alta löytyi vuosien aikana. Paino heitteli ehkä noin 10-15kg. Hänelle asialla oli aina merkitystä ja jotain piti peitellä. Tämä lopulta söi tärkeän osan parisuhdetta niin pilalle, että en ole häntä enää halunnut. Ei tunnu haittaavan häntä ollenkaan, mutta minua katkeroittaa päivä päivältä enemmän.

Vierailija
11/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvaamasi kaltainen, lihava nainen. Olen todella pidetty. Miehet kiinnostuvat minusta helposti. Ei se ulkonäöstä johdu, vaan luonteesta 

Olen nykyään parisuhteessa, ja mieheni on melkeinpä hulluna minuun. Seksi hänen kanssaan on upeaa ja sitä on paljon. Hän haluaa minua likipitäen kokoajan, kuten minäkin häntä. Olemme nelikymppisiä

Vierailija
12/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti niihin epäkohtiin saatetaan tutustumisvaiheessa vitsailun muodossa tarttua. Ps. Olen ihan muuta, kuin mielensäpahoittaja. 

Vierailija
13/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti niihin epäkohtiin saatetaan tutustumisvaiheessa vitsailun muodossa tarttua. Ps. Olen ihan muuta, kuin mielensäpahoittaja. 

Narsistit pilkkaa puolisojaan vitsien varjolla. Luiskaan heti sellainen mies.

Vierailija
14/14 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Vihaan itseäni ja ulkonäköäni syvästi enkä ole koskaan ollut edes treffeillä. En halua, että kukaan joutuisi tyytymään minuun. Se ei olisi oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi