Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä alkoi työt ja nyt se vain nukkuu :/

Vierailija
28.07.2008 |

Miehellä eka työpäivä takana, enkä ollut muistanutkaan miten rassaavaa on kun toinen töistä tultuaan syö ja painuu nukkumaan. Se nukkuu iltaan asti, lähtee omille menoilleen, tulee kotiin peittelemään lapset sänkyyn ja katsoo telkkaria aamuyölle. Sitten se taas herää aamuviideltä töihin.

Nytkin se on nukkunut jo kolmesta asti. Ja minua tympii. Mihinkään ei oikein voi lähteäkään, kun lapset ovat ulkona ja täällä pitää jonkun tolkullisen ihmisen päivystää lähimaastossa. =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan kerhoon, tuollainen "otus" löytyy meiltäkin, tosin minä katson meillä telkkaa aamuyölle; se on sitä mun ihanaa omaa aikaa!

Vierailija
2/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee viikko, vähän toista kun pääsee taas arkirytmiin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdin jo unohtaa, minkälaista tämä arki on.

Pitää taas ottaa tämä miehen kanssa puheeksi, vaikka on se aika toivotonta. Pahiten tämä rassasi nelisen vuotta sitten, kun kuopus oli vauva ja olisin kaivannut illalla vähän hengähdystaukoa tai mahdollisuutta käydä yksin jossain, edes kirjastossa. Ikinä en päässyt mihinkään, vaikka itkin ja huusin ja väänsin asiaa rautalangasta ja olin ihan väsymyksestä sekaisin.

ap

Vierailija
4/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet suostunut olemaan käytännössä yh...

Vierailija
5/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun mies vaivautuu olemaan meidän kanssamme, meillä on tosi mukavaa.

Ennen kesälomia tämä ei näin tolkutonta ollut, kai sillä on rytmi sekaisin vielä. Mutta nukkui se aina pari tuntia töiden päälle ja lähti sitten jonnekin, eli ei se paria tuntia pidempään arkipäivänä perheensä kanssa normaalisti ole.

ap

Vierailija
6/6 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö itse ole töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan