Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 12 v. täyttävälle tytölle synttärilahjaksi? Bratz?

Vierailija
28.07.2008 |

Mille luokalle menee 12 täyttävä?? Pihalla kaikesta oon...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Bratz oli varmaan tsoukki? Se sopis 5-6-vuotiaalle tytölle. Samaa kamaa kuin barbiet ja ponyt.

Vierailija
2/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v menee kuudennelle luokalle. Tytöissä on toki eroja, mutta jos kuitenkin vaikka cd-levy, lahjakortti, vaatteita, kirja tai vaikka jotain koruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikeastaan mitään leluja. Jos niillä leikkii, niin silloin haluaa valita itse, siis 12v.

Osta vaikka lahjakortti Anttilaan, tykkää varmasti kun saa itse valita.

Vierailija
4/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjasta en tiedä.

Vierailija
5/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sentään jo kuudennelle.

Vierailija
6/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin sitä nimeä...

Kyllä mäkin vähän mietin, että itse en kyllä siinä iässä sellasilla olis leikkiny...

Vierailija
7/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostanut, kun hänellä oli niitä ennestäänkin niin paljon. Ja sitten muutaman kuukauden päästä 11-vuotissynttäreistä loputkin Bratzit meni kirpparille. Tyttö täytti kesällä 12 vuotta ja toivoi lahjaksi bändipaitoja ja rahaa. Niitä hän sitten saikin.

Vierailija
8/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista...

Ymmärrän toki että jos lapsi itse sanoo ettei lelut kiinnosta niin ei niitä enää kannata ostaa mutta kun aikuiset kauhistelevat että 12v vielä leikkii, onpa kummaa jne. se on minusta tyhmää. Hyvähän se on että haluavat olla lapsia ja leikkiä. Aikuisena ehtii olla ja kärsiä moneen kertaan...

Itse ostaisin 12v tytölle vaatetta, korua, kirjaa, lahjakorttia, laukkua tms. riippuen lapsesta ja hänen luonteestaan.

Vierailija
9/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku kalenteri johon mahtuu kirjoittamaan omia juttuja ja ym, lahjakortti body shoppiin tai jonnekin..

Vierailija
10/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät nuoret juuri kalliimpia vaatteitakaan kaipaa.

Vierailija
11/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen olisi varmasti mieluinen. Annettiin just 12 v. pojalle lahjakortti Waldon- liikkeeseen ja oli tosi tyytyväisen näköinen. Raha on vähän tökerö lahja. Sitten tietenkin leffa-liput tms. voi olla hyvä.

Itse kyllä kuudennella vielä leikin barbeilla ja vannoin etten ikinä lopeta leikkimistä. Mutta en enää muista seiskalla enää leikkineeni. (olen tosin syntynyt loppuvuodesta).

Vierailija
12/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekauppaan voi ostaa myös lahjakortin H&M, Seppälä tai Sokos. Sokokselta saa mitä vaan.

Bratzit ei enää meillä kiinnosta ja tytöt on 11 ja 12.

Vierailija
13/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinapullo ja kortsupaketti

Vierailija
14/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna aikaasi, eli ei pelkkiä leffalippuja vaan retki sinun kanssasi kahden vapaavalintaisesti leffaan, teatteriin tms. ja lopuksi syömään tai jätskille =) tuossa iässä aikuiset naiskontaktit (muut kun äiti) on kultaakin arvokkaampia!!! Korostan sanaa KAHDEN.

Vierailija
15/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämään aikaa minnekään. Olisi ollut kokoajan vaivautunut olo.

Vierailija
16/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä toivon, että mullakin olis sellaiset välit mun sisaren lapsiin, kun ne kasvaa! Kummilapsille tämä toimii jo hyvin.

Vierailija
17/17 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki lähteä kaksistaan johkin, mutta asutaan eri paikkakunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi