Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhdettamme pelastaa enää mikään??

Vierailija
27.06.2006 |

Olemme seurustelleet avovaimoni kanssa kolme vuotta ja koko tämän ajan suhdettamme on vaivannut yksi asia: avovaimoni piereskelee jatkuvasti!

Hänestä se on " hyvä vitsi" ja minun pitäisi kuulema hyväksyä se. Itse olen herkkänahkaisempi enkä halua pilata romantiikkaa haisemalla jatkuvasti.

Tämä ei ole provo. Piereskelyn vuoksi suhteestamme on hävinnyt läheisyys ja seksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan piereskely olla syynä siihen, että meidänkin läheisyys on vähentynyt viime aikoina radikaalisti???

Mä piereskelen vain aamuisin, kun vatsa alkaa toimimaan (eli siis monesti aamukahvin yhteydessä) ja välillä myös iltaisin, kun vatsassa kiertää...

Pitäiskö mun joku helkutin kerta mennä vessaan...?

Vierailija
2/2 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei JATKUVA piereminen ole normaalia. Monet sairaudet, mutta myös monet ruoka-aineet, aiheuttavat ylenmääräistä kaasunmuodostusta suolistossa. Naisena ymmärrän kuitenkin myös sinun kantasi asiaan. Vaadi häntä tekemään asialle jotain. Sille nimittäin pystyy tekemään jos haluaa. Onko hänellä esim laktoosivaivoja ja syö silti laktoosipitoisia ruokia/nameja? esim salmiakissa on laktoosia. Koeta saada hänet ymmärtämään oma kantasi ja että olet tosissasi. Kerro se hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi