Irtokarkkien myynti oli keskeytetty! IKÄVÖITKÖ IRTTAREITA?
Kommentit (45)
Mä keksin: IRTOKARKKIAUTOMAATTI! Lasista voisi painella haluamiaan karkkeja. Näytöllä näkyisi hinta ja paino koko ajan, vähän niin kuin bensa-automaatissa. Paina OK ja maksa, niin karkkipussi putkahtaa ulos laitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä keksin: IRTOKARKKIAUTOMAATTI! Lasista voisi painella haluamiaan karkkeja. Näytöllä näkyisi hinta ja paino koko ajan, vähän niin kuin bensa-automaatissa. Paina OK ja maksa, niin karkkipussi putkahtaa ulos laitteesta.
Loistava idea. Yksi lähmitty painike, jota jokaisen on hipelöitävä. Se juuri on ratkaisu kulkutautihygieniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!
Joo! Ja niille vois olla sellaset "naulakot" seinissä!
Ihan mahtavaa. Saadaanko tästä ensimmäinen AV:n menestystuote?
Tokmanni ainakin mainosti loppuviikolla tarjouksessa taas olevan
Vierailija kirjoitti:
painelu on epähygieenista
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni ainakin mainosti loppuviikolla tarjouksessa taas olevan
Kun ei muuten mene kaupaksi, niin koittavat houkutella tarjouksella ja näin levittää koronaa
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin irtokarkit laittoi myyjä pussiin
"Markalla ykkösii, markalla kolmosii,,," Voi niitä aikoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla CandyKing-sovellus puhelimessa, karkit valittaisiin oman puhelimen näytöltä ja annostelija laittaisi ne pussiin. Maksu puhelimesta ja pussi putkahtaisi ostajan ulottuville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla CandyKing-sovellus puhelimessa, karkit valittaisiin oman puhelimen näytöltä ja annostelija laittaisi ne pussiin. Maksu puhelimesta ja pussi putkahtaisi ostajan ulottuville.
Kilohinta voisi olla melkoinen. Ehkä puhuttaisiin kappalehinnoista kuten wanhoina hyvinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikku kittarilla🙂
Ja silloin ostettiin 10 pientä karkkia markalla ihan pieneen pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!
Tarvitaan varmaan tässä kohtaa jokin elintarvikelain noudattaminen. irtokarkit.
Ne irtokarkit pitää kaapaista sieltä putkilosta mistä niitä tulee eikä ottaa niitä näkyvillä olevia. Sillä konstilla olen yli 30vuotta ollut saamatta Coronoita tai sikaflunssia.
Mikä järki? Virus kuolee nopeasti joutuessaan kosketuksiin kuivattavan sokeripommin kanssa. Ne ottimet on asia erikseen mutta kaupassa käynnin jälkeen pitää pestä kädet joka tapauksessa.
45622535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.
En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.
Se kauha kyllä voi levittää epidemiaa, vaikkei kukaan olisi hönkinytkään karkkeihisi. Samaten ne kannet, joita availlaan ja suljetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikku kittarilla🙂
Ja silloin ostettiin 10 pientä karkkia markalla ihan pieneen pussiin.
Se oli kyllä silloin kipsa tai kipari.
Vierailija kirjoitti:
45622535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.
En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.
Se kauha kyllä voi levittää epidemiaa, vaikkei kukaan olisi hönkinytkään karkkeihisi. Samaten ne kannet, joita availlaan ja suljetaan.
Niitä ei kannata nuolla, vaan käyttää käsin, jonka jälkeen viimeistään kotona nenää välissä kaivamatta pestään kädet hyvin saippualla, niin ei leviä.
Minulla on ikävä niitä kirpeitä vaaleanpunaisia ufoja 😭😍 nimenomaan niitä kirpeitä, mitkä teki naarmuja kieleen.. Nykyiset vaaleanpunaiset ja vihreät "ufot" ei oo yhtään sama asia.
Hygieniasyistä. Jos haluat käyttää sivistyssanoja, opettele myös yhdyssanat.