Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtokarkkien myynti oli keskeytetty! IKÄVÖITKÖ IRTTAREITA?

Vierailija
17.03.2020 |

Oli kieltolappu että ei myydä enää

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienia syistä en ole niitä muutenkaan ostanut. Välillä näkee kunnon räkänokkia niitä klähmimässä.

Hygieniasyistä. Jos haluat käyttää sivistyssanoja, opettele myös yhdyssanat.

Vierailija
22/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin: IRTOKARKKIAUTOMAATTI! Lasista voisi painella haluamiaan karkkeja. Näytöllä näkyisi hinta ja paino koko ajan, vähän niin kuin bensa-automaatissa. Paina OK ja maksa, niin karkkipussi putkahtaa ulos laitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksin: IRTOKARKKIAUTOMAATTI! Lasista voisi painella haluamiaan karkkeja. Näytöllä näkyisi hinta ja paino koko ajan, vähän niin kuin bensa-automaatissa. Paina OK ja maksa, niin karkkipussi putkahtaa ulos laitteesta.

Loistava idea. Yksi lähmitty painike, jota jokaisen on hipelöitävä. Se juuri on ratkaisu kulkutautihygieniaan.

Vierailija
24/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!

Joo! Ja niille vois olla sellaset "naulakot" seinissä!

Ihan mahtavaa. Saadaanko tästä ensimmäinen AV:n menestystuote? 

Vierailija
25/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ainakin mainosti loppuviikolla tarjouksessa taas olevan

Vierailija
26/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

painelu on epähygieenista

Vierailija
27/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni ainakin mainosti loppuviikolla tarjouksessa taas olevan

Kun ei muuten mene kaupaksi, niin koittavat houkutella tarjouksella ja näin levittää koronaa

Vierailija
28/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin irtokarkit laittoi myyjä pussiin

"Markalla ykkösii, markalla kolmosii,,," Voi niitä aikoja :)

Vierailija
29/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla CandyKing-sovellus puhelimessa, karkit valittaisiin oman puhelimen näytöltä ja annostelija laittaisi ne pussiin. Maksu puhelimesta ja pussi putkahtaisi ostajan ulottuville.

Vierailija
30/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla CandyKing-sovellus puhelimessa, karkit valittaisiin oman puhelimen näytöltä ja annostelija laittaisi ne pussiin. Maksu puhelimesta ja pussi putkahtaisi ostajan ulottuville.

Kilohinta voisi olla melkoinen. Ehkä puhuttaisiin kappalehinnoista kuten wanhoina hyvinä aikoina. 

Vierailija
31/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku kittarilla🙂

Ja silloin ostettiin 10 pientä karkkia markalla ihan pieneen pussiin. 

Vierailija
32/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!

Tarvitaan varmaan tässä kohtaa jokin elintarvikelain noudattaminen. irtokarkit.

Vierailija
33/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne irtokarkit pitää kaapaista sieltä putkilosta mistä niitä tulee eikä ottaa niitä näkyvillä olevia. Sillä konstilla olen yli 30vuotta ollut saamatta Coronoita tai sikaflunssia.

Vierailija
34/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki? Virus kuolee nopeasti joutuessaan kosketuksiin kuivattavan sokeripommin kanssa. Ne ottimet on asia erikseen mutta kaupassa käynnin jälkeen pitää pestä kädet joka tapauksessa.

Vierailija
35/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
36/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45622535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.

En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.

Se kauha kyllä voi levittää epidemiaa, vaikkei kukaan olisi hönkinytkään karkkeihisi. Samaten ne kannet, joita availlaan ja suljetaan. 

Vierailija
37/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku kittarilla🙂

Ja silloin ostettiin 10 pientä karkkia markalla ihan pieneen pussiin. 

Se oli kyllä silloin kipsa tai kipari. 

Vierailija
38/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laatikko.

Vierailija
39/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45622535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.

En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.

Se kauha kyllä voi levittää epidemiaa, vaikkei kukaan olisi hönkinytkään karkkeihisi. Samaten ne kannet, joita availlaan ja suljetaan. 

Niitä ei kannata nuolla, vaan käyttää käsin, jonka jälkeen viimeistään kotona nenää välissä kaivamatta pestään kädet hyvin saippualla, niin ei leviä.

Vierailija
40/45 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä niitä kirpeitä vaaleanpunaisia ufoja 😭😍 nimenomaan niitä kirpeitä, mitkä teki naarmuja kieleen.. Nykyiset vaaleanpunaiset ja vihreät "ufot" ei oo yhtään sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän