Irtokarkkien myynti oli keskeytetty! IKÄVÖITKÖ IRTTAREITA?
Kommentit (45)
Erittäin hyvä asia. Kenenkään ei ole syytä ostaa niitä..
Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.
Tämä on kyllä joku yksittäisen kauppiaan päätös eikä mikään valtakunnallinen ohjeistus. Pääsääntöisesti kaikkia tuoteryhmiä myydään normaalisti.
Ennen muinoin irtokarkit laittoi myyjä pussiin
Nyt ei kannata syödä karkkia vaan terveellisesti!
Sano mun sanoneen, niin Alkoholismi lisääntyy, kun on pysyttävä kotona
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin irtokarkit laittoi myyjä pussiin
pikku kittarilla🙂
Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!
Vierailija kirjoitti:
Avautui markkinarako. Valmiiksi pussitetut irtokarkkisekoitukset. Kuka ensin ehtii kaupallistaa tämän, tahkoaa oivat rahat. Ajatelkaa, valmiita useiden eri makujen sekoituksia annospakkauksissa tai isommissa juhla-/perhepakkauksissakin! Ihan mahti-idea!
Tai kuka keksii annostelijan irtiksille. Ihmiset haluaa kuitenkin pitää itsellään itsemääräämisoikeuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että nyt mennään taas takaisin yksittäispakattuihin tuotteisiin. Trendihän on ollut paistopisteet ja salaattibaarit. Nyt muovin käyttö taas lisääntyy.
En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvä asia. Kenenkään ei ole syytä ostaa niitä..
Nehän oli ennestäänkin penskojen kuolaamia.
Oikein hyvä päätös. Todella epähygieenisiä, koska narkkarit, lapset ja muutkin tonkivat laareja käsin.
45622535 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että yksittäinen tapahtuma vaikuttaa mitenkään. Irtotuotteet eivät ole aiheuttaneet epidemioita koskaan, joten niitä olisi tarpeetonta rajoittaa.
Ei olekaan, mutta markkinat eikä ihmiset eivät toimi loogisesti. Minä ainakin lopetan irto-ostamiset pitkäksi aikaa. Se voittaa, joka myy karkit pussissa, leivät pussissa ja oluen pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ja niille vois olla sellaset "naulakot" seinissä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Ärrällä ole ollut tällaisia aina?
Irttareita kittarilta. Opetelkaa puhumaan ja kirjoittamaan kuin aikuiset, s**tana.
Hygienia syistä en ole niitä muutenkaan ostanut. Välillä näkee kunnon räkänokkia niitä klähmimässä.
Ostin perjantaina :)